Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehheh. Saa tulla nykimään kyynärpäästä :D jos sattuu bongaamaan wanhan asuntoautonrähjän ja tälläsen rääpäleen grillinkanssa hääräämässä...
Tiedättekö mitä. Minua suoraan sanottuna vituttaa ja ahdistaa lähteä viikonlopuksi mökille. Paikalla ilmeisesti viisi nuorta paria ja meno oletettavasti sen mukaista.
En tiedä. Koko idea kuullosti vielä keväällä aivan mukavalta, mutta nyt ahdistus vaivaa päivää ennen lähtöä.
Kahta päivää viinaa ei huvittaisi vetää. Aattona mennee luultavasti jotain hyvää lonkeroa tms. Ajatus kahden päivän juomisesta ja telttamajoituksesta suoraan sanottuna oksettaa tällä hetkellä.
Juhannuksen "hurmaa" lisännee se, että ilmeisesti kaikki muut tissuttelevat sen pari päivää, tyttöystäväni mukaan lukien. Tiedän jo nyt, että jossain vaiheessa nousevat tunteet pintaan, enkä tarkoita nyt rakastelua hikisessä teltassa.
Voisiko joku antaa mulle selviytymisvinkkejä, että miten tuolla selviäsin? Voi olla, että joka tapauksessa sunnuntai-iltana Pakkotoistolle kirjoitellaan tulikiven katkuisia viestejä juhannuksen vietosta.
Vitun juhannus. Teit sen taas.:(
Tiedättekö mitä. Minua suoraan sanottuna vituttaa ja ahdistaa lähteä viikonlopuksi mökille. Paikalla ilmeisesti viisi nuorta paria ja meno oletettavasti sen mukaista.