Juhannus 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AQF
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehheh. Saa tulla nykimään kyynärpäästä :D jos sattuu bongaamaan wanhan asuntoautonrähjän ja tälläsen rääpäleen grillinkanssa hääräämässä...

Juu täytyy tulla kyläilemään jos näkyy :D Meillä on mökki siinä päälavan takana ja tunnistaa pallogrillistä, josta nousee palaneen käry, tyhjistä kaljapulloista terassilla ja huonosta musiikista..näin ennakkoaavisteluna :D Tosin noi tuntomerkit käy aika moneen muuhunkin mökkiin..:kippis1:

Etelä-Libanonin sääntö helvetti..Ainakin aurinko paistaa ja on lämmintä jos ei muuta mukavaa asiasta revi (itseppä olen paikkani valinnu).

Tahkolle mennään kaveriporukalla jo ties monettako kertaa. Ohjelmassa kolme päivää kaljoittelua, grillailua, saunomista ja jotain kevyttä pelailua kunnon mukaan :). Huomenna pitää lähteä ajelemaan hyvissä ajoin kohti Nilsiää, että ehtii kunnolla :kippis1:...

Perjantai aamuna rmj:hin kattoo maailmanlopun meininkiä ja ottaa keittova :kippis1: ... sit katotaan mihin se johtaa :D
Kaverilla on kämppä festarialueen lähellä, ni majotuskaan ei oo ongelma.
Juoma-asiat pitäis olla kondiksessa, mutta ruokapuolesta en nii tiiä :)

Yritän saada piNperoista:david: No ei vaiskaan...

Raumanmeren juhannukseen kaveriporukalla 3 päivää..En aatellu paljoa juoda, 2 pulloa vodkaa lähtee mukaa ja jonku sixpäkin vois hakee lidlistä lonkeroa viel lisäksi.. Mut kivaa varmast raitistellenkin:) Sitäpaitsi perjantaina aika hyviä esiintyjiäkin;)

"Emännän" kanssa lähdemme Hyvinkäälle. Hyvää ruokaa ja juomaa suht rauhallisissa merkeissä. Ai niin... ja hyvä sikari;)

Tiedättekö mitä. Minua suoraan sanottuna vituttaa ja ahdistaa lähteä viikonlopuksi mökille. Paikalla ilmeisesti viisi nuorta paria ja meno oletettavasti sen mukaista.

En tiedä. Koko idea kuullosti vielä keväällä aivan mukavalta, mutta nyt ahdistus vaivaa päivää ennen lähtöä.

Kahta päivää viinaa ei huvittaisi vetää. Aattona mennee luultavasti jotain hyvää lonkeroa tms. Ajatus kahden päivän juomisesta ja telttamajoituksesta suoraan sanottuna oksettaa tällä hetkellä.

Juhannuksen "hurmaa" lisännee se, että ilmeisesti kaikki muut tissuttelevat sen pari päivää, tyttöystäväni mukaan lukien. Tiedän jo nyt, että jossain vaiheessa nousevat tunteet pintaan, enkä tarkoita nyt rakastelua hikisessä teltassa.

Voisiko joku antaa mulle selviytymisvinkkejä, että miten tuolla selviäsin? Voi olla, että joka tapauksessa sunnuntai-iltana Pakkotoistolle kirjoitellaan tulikiven katkuisia viestejä juhannuksen vietosta.

Vitun juhannus. Teit sen taas.:(

Tiedättekö mitä. Minua suoraan sanottuna vituttaa ja ahdistaa lähteä viikonlopuksi mökille. Paikalla ilmeisesti viisi nuorta paria ja meno oletettavasti sen mukaista.

En tiedä. Koko idea kuullosti vielä keväällä aivan mukavalta, mutta nyt ahdistus vaivaa päivää ennen lähtöä.

Kahta päivää viinaa ei huvittaisi vetää. Aattona mennee luultavasti jotain hyvää lonkeroa tms. Ajatus kahden päivän juomisesta ja telttamajoituksesta suoraan sanottuna oksettaa tällä hetkellä.

Juhannuksen "hurmaa" lisännee se, että ilmeisesti kaikki muut tissuttelevat sen pari päivää, tyttöystäväni mukaan lukien. Tiedän jo nyt, että jossain vaiheessa nousevat tunteet pintaan, enkä tarkoita nyt rakastelua hikisessä teltassa.

Voisiko joku antaa mulle selviytymisvinkkejä, että miten tuolla selviäsin? Voi olla, että joka tapauksessa sunnuntai-iltana Pakkotoistolle kirjoitellaan tulikiven katkuisia viestejä juhannuksen vietosta.

Vitun juhannus. Teit sen taas.:(

Aloitat kännäämisen jo tänään ja ylläpidät koko matkan ajan tasaista usvaa. Toivottavasti ei ihan kauheasti ainakaan sada. Voi olla aika vittumaista rötvätä teltassa puolen metrin vesilammikossa...

Ei stressiä niin kyllä se vielä iloksi muuttuu. Paitsi jos seura on perseestä niin sit mikään ei auta :kippis1:

Kotona palloilen ainakin perjantaihin asti (huomiseen).
Siinä sivussa pikku piknikit ja galjaa.
Lauantaina paukin Kalajoelle katsomaan orkesterin poikia ja tyttöjä.

Käväisen äitylin mökillä saunassa saaressa kavereiden kanssa ja tempaisen suorin jaloin maasta pullon standart vodkaa.

Jos tapaat siis hiekalla uljaan uroksen niin olen luultavasti jossain muualla. :)
Erikoistuntomerkkinä luultavasti jotain paintball-aiheista paitaa päällä??

Ai niin... tänään olis valmistujaisetkin, jos vaikka grillailis??
Saas nähdä taas miten käy.

Rock n`roll jamboree ellinvuoressa!!! Ai perhana että kelpaa olla kaikenlaisten jenkkiautojen ympäröimänä ja hyvää rokkapiliä kuunnellen 3pv tuiskeessa! ROK ROK!!

To-pe ja pe-la yö töissä Yyterissä ja lauantaina kaverin mökille...

Saa viettää synttärit sentään vapaalla, eka kerta kuuteen vuoteen. Ensi vuonna täytyy jo yrittää saada koko juhannus vapaaksi... :hyper:

Kannattaa ainakin koittaa ottaa vähän positiivisempi asenne tuohon koko hommaan, jos tuollaisella asenteella lähdet matkaan niin melko varmasti onnistut pilaamaan reissun itseltäsi. Lähdet vaan avoimin mielin katselemaan mitä vastaan tulee, etkä mieti etukäteen liikoja. :)

Nyt mattimyöhäisille vinkkejä, miten Juhannusta kannattaisi viettää. Kaikkien kavereiden mökit on varattu, joten ne on out. Leirintäalueelle grillausta,vai?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom