Juhannus 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AQF
  • Aloitettu Aloitettu
Kotona perheen ja muitten sukulaisten kanssa.
Huomenna haen 15kg:n kinkun savustamosta ja siihen mukaan uudet potut, silli, hyvä salaatti ja jotain erikoismakkaroita. Kyytipojaksi sahtia ja viskiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meen kotopuoleen, kikkaillaan taas jotain varsin älykästä kavereiden kanssa, isukki lämmittä saunan ja tekeepi hirvipaistia tytöille grillisafkan lisäksi jompana kumpana päivänä :D

Alkoholia menee, se on vissi, kaveri lähti hakemaan sitä olutta saksasta asti :D Plus tietty valkkarit mitä menee syömisen ohessa... ja kaikki muu mitä muuten vaan putoo jos osuu käteen...

Avokin jotku never heard-sukulaiset menee yllätysnaimisiin:curs:

En ollu mitään kerenny suunnitella, niin menin sitten suostumaan juhliin mukaan:wall:

Eipä ois kyllä tullu varmaan mitään ihmeitä tehtyä, lepoa tässä kaipaa kun tekee paskaa duunia paskalla palkalla...mutta nyt näin.

ainahan on mahdollisuus että siellä häissä on mukavaa:hyper:

Jäi näköjään alotustpostiin kirjottamatta omat suunnitelmat. Tosiaan sinne Pyhäsalmelle mökkeileen, humala päälle to illasta ja seuraavan kerran selvinpäin su päivästä/illasta. Unohdan puntillakäymisen totaalisesti koko viikonlopuksi ja vedän pitkästä aikaa kaikki irti. On se vaan niin mukavaa jussiaamuna auringon noustessa herätä vielä eilisillan humaloista, avata olut ja mennä järvenrantaan uimaan :haart:

Näyttää siltä, että olen ainoa ihminen, joka katsoo Asikaisen matsin jussina. Dieetti kun on päällä, niin ei edes grilliherkkuja tai muutakaan cheatin poikasta. ;<

Minä en ole oikein ikinä ymmärtänyt tätä juhannusvouhotusta.Samanlainen vkonloppuhan se on mitä muutkin."Pitää mennä mökille,lämmittää juhannussauna,tehdä juhannusvasta ym.Juhannus perinteet"
Samat saunat,vastat ja mökit siellä on seuraavanakin vkonloppuna:rolleyes:

No tehkööt kukin mitä haluaa.Itse taidan vähän treenata,käydä luistelemassa ja kotona katella telkkaria.Lomakin kyllä alkais jussina,että voihan siinä käydä baarissa pyörähtää jos joku sattuu matkaan kysymään.Vaikka First blood:D

Mä syön rahkaa ja raejuustoa sekä etsin epätoivoisesti kaupungin ainoaa avointa salia kataboliakohtauksen pelossa.

Veneilemään ja suunta kohti jotakin saaristoa. Saari tuleen, makkarat hiillokseen, sauna päälle ja muija järveen. Tämän jälkeen vedetään pitkää tikkua kuka ajaa veneen takaisin.

Yliarvostettu juhla(Mulla on olevinaan parempaakin tekemistä kuin ottaa 2-3 päivää keittoa), varmaan kaverin kanssa kalastamaan ja illalla kaupunkiin jääneiden ihmisten kanssa hengailua ja muutama olut...

Tulee ehkä juotua jopa niiin vähän, että pääsee treenaamaan heti juhannuksen jälkeen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom