Juhannus 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AQF
  • Aloitettu Aloitettu
Töissä :( joten yksin oon kotona, kaikki lähdössä mökille, Raumalle tms.
Ei kuitenkaan viitsi napista töihin. Mielummin oon juhannuksen duunissa ja Ruisrock-viikonlopun vapaalla ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka vapaa jussi kolmeen vuoteen. Suunnitelmat on auki, mutta siihen sisältyy kyllä treenit ja lepo. En usko, että nautin muutamaa olutta enempää, voi olla ettei mee yhtään.

Maalle grillaamaan ja ottaan pari kaljaa.

Thaimaassa menee tämäkin juhannus. Tyttöystävän synttäreitä sentään pääsee juhlimaan.

Kotona ihan tarkoitus olla. Grillata, saunoa ja sopivasti/liikaa drinkkejä. Illan päälle paikalliseen tai johonki pyörähtää. Siinäpä se vanahojen juhannus kuluu :thumbs:

Himokselle olis tarkotus mennä. Onko muita menos?
Ja juomana varmaan olutta.:kippis1:
Juuh, Himoksella otetaan :kippis1: juomana olutta, viinaa ja olutta :kippis1: *klips*

Kuin myös, Himokselle suunnataan tänäkinvuonna.
:kippis1: Pihvejä ja kanafileitä, maissia ja muutahyvää grilliin taas het aamusta lähtien kun silmä aukeaa. Pari makkaraakin paistuu varmaan jussin aikana. Niin, ja juomana siideriä ja viiniä.

Yyteriin tiedossa 4 pv reissu , jota varten tuli Virossakin käytyä. Luultavasti tuostakaan jää käteen muuta kun sanomista ja maailmanlopun darra. Mitäs läksin :D

Kuin myös, Himokselle suunnataan tänäkinvuonna.
:kippis1: Pihvejä ja kanafileitä, maissia ja muutahyvää grilliin taas het aamusta lähtien kun silmä aukeaa. Pari makkaraakin paistuu varmaan jussin aikana. Niin, ja juomana siideriä ja viiniä.

Sulla on niin hyvät eväät, että Himoksen pakkismiitti on sun grillin luona :kuola::D

Ahvenanmaalle pitäis lähtee. Osaisko joku sanoo et misä päin ihmiset siellä juhannustaan viettää? Maarianhamina on kuulemma aika kuollut sillon.

Anoppilassa maalla pidetään isommat juhannuspippalot. Vieraita on kutsuttu noin 60, joista noin 40 tulee.

Ohjelmassa illalle tietysti grillaus ja boolit. Myöskin kesäkisa on luvassa. Kisassa lajeina saappaanheitto, tikanheitto, kuulantyöntö, köydenveto, pussihyppely ja mölkky.

Tommosta perinteistä vähän vaihteeksi. Toivottavasti on hyvät kemut. Itse siis anopin kans nuo järjestetään.

Rahaakaan ei kauhiasti mene, kun pippalot on nyyttäriperiaatteella.

Nyt vaan toivomaan aurinkoista keliä ! :kippis1:

Kemmiin :D meen. On kummipojalla omat tärkiät juhlat 22.6, 1 vuosi tulee täyteen. Eka syndet ja kattellaan sitte mihin ilta vie...

Anopin mökille meidän perhe lähtee torstaina ja sunnuntaina sitten pois. Siellä syödään hyvin ja juodaan olutta tottakai. Saunaa ja kokkoa unohtamatta. Eli silleen perinteinen mökkijuhannus tulossa, hyvä niin, mä en muualla haluiskaan juhannusta viettää kuin mökillä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom