- Ikä
- 48
Vituttaa tää joulusafka, jostain pervosta syystä sitä odottaa koko vuoden. Nyt kahden aterian jälkeen on tunne että toinenkin niistä oli jo liikaa, ellei jopa ensimmäinen aatto-ateria. Hyi saatana, loput lootat menee roskiin ja tänään safkataan thaikku-mättöä. Kinkku ja piiraat kyllä menee, mutta tuo ylensyöminen on aivan kuvottavaa. Jälkikäteen tämä joulu vaan alkaa vituttamaan, rahaa menee ja paha olo tulee. Ensimmäinen joulu nyt kotosalla 5kk ipanan kanssa aivan oman perheen kesken. Hieman tuota hössötystä ehkä kaipasikin mutta parasta TÄSSÄ (2006) tapaninpäivässä on se ettei juuri tällä hetkellä tarvitse istua auton ratissa, maha taas täynnä jouluruokaa ja jatkaa sitä perkeleen istumista n. 5h....
Ei helvetti! Tuohan on minun (joulu)elämäni! Pidä hyvänäsi! :lol2:
Joulu on perseestä. Hirveä homma hilata itseään muijan perässä pitkin kauppoja ja ostella lahjoja ihmisille joilla on jo kaikkea. Ja kaikki tenttaa että mitä minä haluan lahjaksi. Enkä prkl halua mitään, krääsää on jo nurkat täynnä.
Jouluna mennään sitten anoppilaan istumaan. Siellä sitten istutaan pöydässä ja syödään kaikkia niitä ruokia mitä ikinä en normaalisti syö. On jotain itsetehtyä sipulisilliä ja muuta purkkikalaa. Viimejouluna anoppi mainosti suureen ääneen että vävyllekin on hankittu jouluherkkuja kun ei se syö kalaa. Kylmiä broilerpullia kupissa. Ja sitten on se omituisen makuinen maksapasteija jota 7 vuotta sitten menin pakon edessä kehumaan. Nyt sitä on joka saatanan juhlassa Just Meikää Varten Tehty. Eikä kehtaa sanoa että ei se kyllä kovin erikoista ole. Muutenkin niitten joulumeininki on ihan erilaista mitä minulla on muuten ollut. Jouluisin ei tehdä mitään eikä mennä minnekään. Maataan vain sohvalla oloasu päällä ja kaikki nukkuu. Paitsi meikä, kun en yleensä nuku päivisin.
Hieno juttu että tarjotaan ja passataan. Mutta kun ongelma on se ettei ole vaihtoehtoja. Kutsu on vain hienompi nimitys käskylle. Sinne on sitten pakko mennä ja sama show joka vuosi. Vituttaa kun oma joulu jää aina väliin. Nyt meillä on lapsikin, mutta se ei vielä kelpaa syyksi jäädä vain kotiin.
Kyllä olisi hienoa kun saisi olla vaan yksin jouluna. Söisin pakastepizzaa ja irtokarkkeja ja katselisin leffoja. Eikä tarvisi notkua vieraiden nurkissa. Muutenkin menee joulusta suurin osa autonratissa kun pitää ajella appilaan ja omille porukoille. Yhteensä reilut 1000km tulee pyhille ajoa.
Piti avautua. Tätä on padottu sisään niin kauan. Ja nyt varmaan jotenkin friikisti anoppi lukee tätä palstaa ja sitten menee joulu vituiksi :D
Ei helvetti! Tuohan on minun (joulu)elämäni! Pidä hyvänäsi! :lol2: