Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, uskaltutuvat teeskennellystä kuorestaan olemaan lähempänä omaa itseään. Sekös vituttaa kun huomaa että pyörii lähinnä vajakkien mulkkujen keskellä jotka on siedettäviä ihan tasan niin kauan kunhan pitävät turpansa kiinni :dance:.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Repeää hieman perse, kun tämä parin päivän aika vuodesta tekee kaikista jeesustelevia persereikiä. Tuntuu siltä, että kaikki on kaikkien mielestä ihan helvetin vakavaa! Koko juhlalla voisi heittää vesilintua niin olisi varmaan näillä joulustressaajilla ja muilla hajoilijoilla helpompaa.

Hilijasta on aattona

Tää saatanan kristittyjen yleislakko, laittaa kaikki kaupat, ravintolat ja sun muut hyödylliset paikat kiinni.
Onneksi baarit ovat auki.
Uloskaan ei viitsi lähteä kun siellä on sata astetta kylmää, ois pakko polttaa muutama kirkko, että pysyis lämpimänä.

No, taidan mennä vanhempien luokse, isäukkollakaan ei todellakaan riipu ristikoru kaulassa.

Tulis jo arki.

Itse en suoraan vihaa joulua, mutta löydän kyllä siitä useita ärsyttäviä piirteitä mitkä pistää vituttamaan ja mikäli mahdollisuus olisi/rahatilanne sallisi, viettäisin jouluni jossain lämpimässä, pois hössötyksen keskeltä. Oma rauha on joulussa tärkeintä ja siksi meidän joulu on nykyään hyvin yksinkertainen - minä ja mies kahdestaan kotona. Hyvää ruokaa ja laiskottelua, en muuta kaipaa. Jouluaattona tahdon olla kotona ja tapaninpäivän ja joulupäivän olen säästänyt vanhemmilla kyläilypäiviksi. (Koska on PAKKO kun joku suuttuu muuten.. :D)

Lapsuuden joulu oli sikäli ihan kiva ja lahjoja tuli ihan älyttömiä määriä, (lapsena se oli kamalan tärkeää, nykyään en niin paljoa perusta, pidän enemmän antamisesta) mutta ainut miinus oli jokajoulunen aamupuuro sukulaisten kesken mummolassa. Isä ja sen aikataulut, aina piti mahdollisimman aikasin, n. 8 aikaa aamulla olla lähdössä. Aikatauluista ei voinut joustaa myöhemmäksi, eihän nyt jouluaattona nukuta!!

Nykyään tullut muutamana jouluna eripuraa isän kanssa, kun mä olen mesonnut etten ennen kello 9 lähde mihinkään ja isän mielestä olen kohtuuton: varsinkin jos tulen toisten (heidän) kyydillä, en kuulemma voi aikatauluja asettaa. Sanoin vaan, että mä en aseta aikatauluja kellekään, mutta jos lähette ennen aamu yhdeksää niin mä jään himaan, koska en halua vapaapäivänäni herätä kello seitsemän aamulla, simple. :D

Tänä jouluna isä lähti reissuun ja mummola jäi väliin - harmi, koska mielellään nään isovanhempiani, mutta toisaalta kiva, ei tarvi samaa taistelua käydä..

Meillä joulu oli onneksi äidin kanssa(vanhemmat eronneet ja asuttiin äidin kanssa) aina suht rento ja lahjatkin avattiin jo 12-1 aikaan päivällä. Isän mielestä lahjat saisi tietenkin avata vasta yhdeksän aikaa illalla, jotta mahdollisimman pitkään pitäs lasten odottaa ja kärsiä.. :D
Toisin sanoen isän kanssa joulu ois ollu hemmetin rankka, kello 7 aamulla hereille, kylään kolmeen eri paikkaan autolla, sitten kotiin, perinteisiä jouluruokia ja kaikkea pakko syödä ja lahjojen avaus myöhään..:lol2:

Lahjojen antaminen mielettömän kivaa, mutta väkisin useita päiviä kaupungilla viettäen lahjan saalistusreissulla, kun on "pakko jotain jollekin löytää"-asenteella ei oikeen viehätä. Mutta tohonhan se on nykyään mennyt. Tänä jouluna en ostanu muille lahjoja kun miehelle, anopille ja hänen miehelle, omalle isälle + avovaimolle ja kummipojalle. Äiskän kanssa sovittiin ettei osteta.

Onneks mä oon aikuinen ja teen just niinkun huvittaa. Hähää. Ens jouluna voisin lähtee menee jouluks..voisin toivotella jouluja palmujen alta muille. :)

Repeää hieman perse, kun tämä parin päivän aika vuodesta tekee kaikista jeesustelevia persereikiä. Tuntuu siltä, että kaikki on kaikkien mielestä ihan helvetin vakavaa! Koko juhlalla voisi heittää vesilintua niin olisi varmaan näillä joulustressaajilla ja muilla hajoilijoilla helpompaa.

Vähän samanlaista täällä. JOULU ON VAKAVA ASIA. Perhe on ihan stressaantunut koko ajan. "Nyt siivotaan! Mennään sitten hautausmaalle! eikun ekana pitää käydä sukulaisille toivottamassa hyvät joulut ja äkkiä paketoikaa toi lahja! OMG miten me keretään tehdä vielä ruoat ja koristella kuusi ja päläpäläpälä". Hirveen äkästä porukkaa aivan turhan kiireen takia. Vitutttaa tollanen häslääminen ja sukulaisia ramppaa ovella ihan duracell pupuina toivottaaen hyvää joulua. Tsiisus kraistus oikeesti!

Kuukauden kaupat tukossa, 2 viikkoa liikenne aivan tukossa ja kaikilla kauhee stressi päällä yhden helvetin päivän takia. Mä alan tinaa.

Tätä minäkään en tajua. Joululauluista suurin osaa saa vaan haluamaan viiltää ranteet auki. Toinen mitä en käsitä ja mikä vituttaa suuresti on se Sika-joululaulu. Mitä helvettiä oikeesti???!! Kuka muka tykkää siitä? Ja miksi? Miksi se on edes tehty? Naurettavaa paskaa, joka saa allekirjoittaneella veren kiehumaan välittömästi.

Sanoppa muuta. Sika on lauluna niin paska ettei mitään rajaa. Vielä kun äiti kuuntelee radiosta novaa joka aamu ja päivälläkin jos ei tule mitään tv:stä. Siellähän ne tykittää noita joululauluja koko ajan. Helvetti, salillaki soi sama paska.

Jepjepjoo. No oli tuo aatto ihan jees. Saatiin hyvät joulusaunat ja hyvät jousafkat. Lapset sai kivoja lahoja, kootiin legoja tuossa illalla. No sitten tulikin tämä parempi puolisiko jo pisti nuo saatanan emmerdalet pyöriin boksilta. Vittu joo, känni päälle je nukkumaan. Paskaakos tässä.

Jepjepjoo. No oli tuo aatto ihan jees. Saatiin hyvät joulusaunat ja hyvät jousafkat. Lapset sai kivoja lahoja, kootiin legoja tuossa illalla. No sitten tulikin tämä parempi puolisiko jo pisti nuo saatanan emmerdalet pyöriin boksilta. Vittu joo, känni päälle je nukkumaan. Paskaakos tässä.

Emmerdalet pyörimään :D Joo vatsatauti sitten tuli eikä kestä mikään eines sisällä. Jouluaatto himassa wc:n ja sohvan väliä lähinnä rampaten. Jääkaappi ihan täynnä hyvää safkaa ja muutkin pyydellyt syömään :(. Ei oikeastaan vituta, saanut olla helvetin rauhassa, mutta tekis mieli vetää kännit jos pysyis edes joku neste sisällä.

Siis oikeasti, ois sanonut että mee vittu nukkumaan, en mä sua jaksa kattella. Sama homma, mutta suoraan sanottuna. Tarttis varmaan tehdä jotakin, vaan enpä saa aikaseksi. No tulipahan avauduttua kun on ketju sitä varten.

Emmerdalet pyörimään :D Joo vatsatauti sitten tuli eikä kestä mikään eines sisällä. Jouluaatto himassa wc:n ja sohvan väliä lähinnä rampaten. Jääkaappi ihan täynnä hyvää safkaa ja muutkin pyydellyt syömään :(. Ei oikeastaan vituta, saanut olla helvetin rauhassa, mutta tekis mieli vetää kännit jos pysyis edes joku neste sisällä.

Suoraan ränniin!! :D

Joulussa ei tasan ole mitään muuta hyvää kuin loma ja ruoka. Vituttaa teennäiset ihmiset, lahjoista yms. turhasta hössöttäminen ja erityisesti humalaiset vanhemmat, joiden perään saa koko yön kattoa etteivät sytytä koko taloa palamaan "kauniilla" kynttilöillään ja jotka sitten ihmettelevät että miksi mie olen koko ajan niin vihainen. Innolla odotan sitä että pääsen muuttamaan omaan kotiin ja viettämään sellasen joulun kun itse haluan: nauttia lomasta omassa rauhassa, hyvästä ruoasta, ehkä salilla käydä, eikä tasan yhtään kalja/viinipulloa missään!

...viettäisin jouluni jossain lämpimässä, pois hössötyksen keskeltä. Ens jouluna voisin lähtee menee jouluks..voisin toivotella jouluja palmujen alta muille. :)

Mulla vähän samat fiilikset sun kanssa.

Nää joulut tuppaa olemaan aika lailla samanlaisia nykyään, kun isä asuu toisella puolella maapalloa ja sukulaiset ympäri pk-seutua, joten äidin kanssa kahestaan sitä vietetään. Autoa ei ole, joten ei nappaa lähteä taksilla kiertelemään ympäri pk-seutua morjenstamassa kaikkia. Mamma asuu tossa suht lähellä, joten sinne pääsee helposti julkisilla vielä puoleen neljään asti. Se on se takastulo yhtä helvettiä joka kerta. :jahas:
Tänäkin vuonna olin periaatteessa päättänyt että otan taksin kotiin, ettei tarvii ulkona taistella viimaa vastaan. Noh, olin jo melkein soittamassa taksia, kun mutsi ilmoittaa että hän tulee saattamaan mut puolen matkaa kotiin, koska haluaa lähteä kävelylle. Meinasin inttää vastaan että menee rauhassa kävelylle, mutta ite otan taksin kotiin. No, enpä inttänyt ja lopputulos on hirveä vitutus kävellä vastatuuleen, kun katoilta tippuva lumi on jäätynyt kiteiksi joka iskee päin poskia viiman antaessa loppusilauksen siihen päälle. Senaatintorilla ei ollutkaan takseja (eikä millään muullakaan tolpalla), joten jouduin kävelemään kotiin asti.
Joka hiton joulu sama juttu. Aina kun kotiin saakka pääsen, niin otsan tappi on noussut korkeuksiin ja tekee mieli viskoa kengät pitkin seiniä. Jos ei oo pakkasta, niin tuulee vitusti tai on loskapaska keli ja tossut kastuu.

Ens jouluksi haluan jonnekin lämpöiseen.

Sanoppa muuta. Sika on lauluna niin paska ettei mitään rajaa. Vielä kun äiti kuuntelee radiosta novaa joka aamu ja päivälläkin jos ei tule mitään tv:stä. Siellähän ne tykittää noita joululauluja koko ajan. Helvetti, salillaki soi sama paska.

Heiii, just hyvä ja arvaa unohinko soittaa tota!! No tänään vielä kerkee!!! :D

Meillä oli kiva ilta. Omaan tyyliin taas vedettiin. Jouluruoista mukana oli kinkku, laatikot ja yksi purkki silliä. Sitten oli ei-jouluisia ruokia. Maha tuli täyteen, oli kivaa, kukaan ei ollut humalassa ja sai olla perheen parissa.

Lahjaksi sain magneetteja ja karkkipussin :D

Onneksi se on taas ohi niin ei tarvi vuoteen taas ajatella joulua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom