Jouluvitutus, jo vuodesta 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Tänä vuonna meikä aikoo olla joulun töissä. Edellisenä viikonloppuna piipahdan porukoiden luona kotopuolessa, mutta muuten pusken hommia niin paljon kuin mahdollista. Lähtökohtaisesti ei siis jouluvitutusta :) Kuitenkin siinä käy niin, että täällä itken kuinka surkeaa on viettää joulu yksin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai sitä joulumieltä kun viimeisenä pyhänä pakkaa vaimon ja lapset autoon ja lähtee täyteen ängettyihin tavarataloihin tekemään jouluostoksia. Ihmisiä on tupaten täynnä, joululaulut soivat, jokapuolella on joulukoristeita ja hiki virtaa talvitakin alla selkää pitkin. :D

Mä ostin joulukalenterin jo syyskuun alussa, mutta puolustaudun sillä, että se oli Lego Star Wars -kalenteri, enkä tiennyt vielä silloin että niitä tulee Suomeen myyntiin.

Muuten ihan sama.

Mä ostin joulukalenterin jo syyskuun alussa, mutta puolustaudun sillä, että se oli Lego Star Wars -kalenteri, enkä tiennyt vielä silloin että niitä tulee Suomeen myyntiin.

Muuten ihan sama.

Miten toi joulukalanteri auttaa jouluvitutukseen?

Eilen illalla sängyssä makaillessani, ennen unia, huomasin, että päässä soi "joulu on taas, joulu on taas, kattilat täynnä puuroo.."

Muuten ihan sama, mutta aamulla joutu keittää puurot pitkästä aikaa.

Voi vittu saatana joulu on kohta ovella. Viime vuonna jo piti lähteä johonkin huitsin nevadaan karkuun, mutta olin sitte lupautunut pukiksi tuttavan lapsille. Mitenkohän saksan lautat menee jouluna. Voisi mennä travemundeen ja takas huvikseen, siinä säisi hyvin kolme päivää menemään.

Mua vituttaa lähinnä se miten nopeasti joulu on ohi. Joulu on kuitenkin ainoa aika vuodessa (jos kesälomaa ei lasketa) kun ei ihan oikeasti tarvi tehdä opiskelujuttuja ja voi vaan olla ja käydä salilla ja pyöriä lumessa.

Ja mä muuten rakastan täyteen ahdettuja tavarataloja ja joululauluja ja pipareita. Ainoa mitä joulussa vihaan, on ne naapureiden värikkäät vilkkuvat jouluvalot...

Piti editoida otsikkoon uusi vuosilukukin taas.... :D

Tänävuonna duunissa meni jouluhärdelli (ennakkotilaukset, ei se suinkaan ohi ole) helvetin hyvin. Oli hyvä vuoro ja hommat meni muutenkin hyvin...pitkästä pitkästä aikaa.

Silti vituttaa se lahjahössötys. Kun taas pitäisi keksiä lahjoja sinne tänne ja tonne. Ja taas kielloista huolimatta sukulaiset ostaa pojille leluja, jotka ei mahdu järkevästi yhtään mihinkään. Miksi ei voi ostaa sitä mitä tarvitaan tai antaa vaikka rahana tai jotain?

Jouluruokia en ole vielä saanut, niitä kyllä aina odottaa. Tänävuonna pitää ostaa kinkku ajoissa ettei käy kuten vuosi sitten ja jää kokonaan ilman...

^ toivottavasti Timban pojat saa sukulaisilta sellaiset pikkurakentajan setit jossa on oikea pikku saha ja nauloja ja vasara. Ja niitä tietenkin säilytetään lastenhuoneessa eikä missään vajassa. :D

Olin eilen hakemassa kolaa ja mysliä Sellon Prismasta. Siellä oli jo joulupsykoosi täysissä voimissa. Jokainen perhe tuntuu vievän käytävää neljä metriä leveyssuunnassa ja ne ipanat koikkelehtii eteen miten sattuu. Haaveilin vilpittömästi, että potkisin ne pennut vittuun siitä tieltä ja vetäisin sitä kärryihin nojaavaa tossun alla elävää isukkia turpaan, jos tämä vaivautuisi punnertamaan itsensä ylös rollaat... siis ostoskärryistään.

Tänään se tuli, ensimmäinen joululaulu radiosta.

Ja naapurilla on vilkkuvat jouluvalot. Vittu tohon laskeutuu kohta varmaan joku British Airways.

Huomenna naapuri kaupassa on pukki tarjoilemassa karkkia. Käskin poikia vetää parrasta. Piparia ja glögiä myös, mut ei kuulemma lämmintä piparia.

Jos vaan muut ihmiset pysyy joulun suhteen aisoissa niin ei vituta. Suunnitelma on seuraava. Ollaan kotona ja syödään sekä juodaan hyvin ihan kahdestaa+koirat. Eka joulu niin mutta eipä stressaa mitenkään. Ja lahjoja ei osteta vaan hommataan sitä mitä tarvitaan ilman lahja sekoiluja.

saatanan jouluhömpötys on taas alkanu ja tällä hetkellä rahattomana ei vois paskan vertaa kiinnostaa
voi helvetti odottaisitta nyt sinne joulukuun puolelle edes

Nuorempana joulu vitutti joo, mutta nyt on ruvennu helpottaa. Annan ihmisten nauttia omista hössötyksistään ja mä keskityn omiin juttuihin. Lahjoja ostan mitä keksin, mutta tilaan ne netistä. Kauppoihin en jaksa lähteä.

^ toivottavasti Timban pojat saa sukulaisilta sellaiset pikkurakentajan setit jossa on oikea pikku saha ja nauloja ja vasara. Ja niitä tietenkin säilytetään lastenhuoneessa eikä missään vajassa. :D

Niillä on ne jo ja ne on autotallissa. Saavat leikkiä niillä siellä silloin kuin siellä puuhastellaan. Muuten ois jo nyt koko talo remppakunnossa. :D

Vituttaa kanssa huolella tuo lahjahössötys. Pitäs miettiä jotain lahjoja sinne ja tänne. Mä en jaksa miettiä, en ole koskaan jaksanut. Omilla pojilla on niin simppelit toiveet, että ne on helppo toteuttaa.

Kohta vituttaa vaan kaupassakäyntikin kun on se saatanan ryysis koko ajan. Pitää käydä vain S-Marketissa ja tuossa lähikaupassa, niissä ei paljon joululahjoja myydä!

Kohta vituttaa vaan kaupassakäyntikin kun on se saatanan ryysis koko ajan. Pitää käydä vain S-Marketissa ja tuossa lähikaupassa, niissä ei paljon joululahjoja myydä!

Mä kans suosin noita pikku kauppoja marras-tammikuun välisen ajan. Isoissa marketeissa oon huomannu, että jos käyt sillon kun ryysistä ei ole, niin kaikki tavarat on joko loppu tai sitten niitä ei oo edes vielä hyllytetty (maanantai aamu tai sunnuntai ilta esim).

Sitten toinen verenpainetta nostava asia. On tää pikkujoulu aika ja jengillä on lupa sekoilla. Eilen menin yhelle kaljalle pubiin, missä oletin että saan istua rauhassa kavereiden kanssa. Eiköhän siihen pamahda joku 40+ äijä (varmaan suoraan sieltä firman saunaillasta) ja tulee vittuilee saman tien meidän pöytään ja selittämään miten hyvän näkönen hänen tyttärensä on jne.
Eli nyt on ne "amatöörit" kans tuolla yöelämässä, jotka saa kerran vuodessa vetää viinaa ja sen niistä näkee. Kauppojen lisäksi vältän siis myös pubeja/baareja.
Mihinköhän sitä vois mennä missä tää joulun vaikutus ei näkyis?!!?!?

Eiköhän se "joulu-hössötys" ole siinä kun ostan emännälle jotain pientä, koiralle jäätävän kokoisen luun ja käyn aattopäivänä syömässä mamman luona ja joulupäivänä appivanhempien luona. Joulun kunniaksi voisi vaikka sillä viikolla imuroida 3 kertaa normaalin 2 sijasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom