Joululahjasi

Joululahjaksi tuli:

Rammsteinin uusin levy Rosenrot sekä Suomi-Saksa-Suomi sanakirja
Parit villasukat
Marmeladia
Teemuki omalla nimellä
Ässäarpoja, joilla voitti yhteensä 23,5 egeä
Kuorintakinnas, kuorintageeli ja vartalovoide
Ilmatäytteinen nyrkkeilysäkki
Hopeinen kakkulapio
Hassut vaaleanpunaiset Irvikissa sukat karvakauluksella
Punaisen Mariskool-maljan
Polven lämmittimet

Inertia sai lisäksi:
Lohikäärmekirja
Suklaata, suklaata, suklaata
Jättimäinen teemuki, johon mahtuu ainakin litra juomaa
Langattomat kuulokkeet
Tarantino-kokoelman (DVD)
Neekerinsuukkoja
Polven lämmittimet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mr.Referee sanoi:
0,35 Johnie Walker Red Label

Kuin myös :D
Lisäksi Supermass the return DVD, namia, kirjallisuutta, musiikkia, vaatteita yms. kivaa.

Taisin saada kaikista eniten lahjoja, enemmän ku kukaa teistä :)

Eli.. 50€ setelin!
Taisin olla aika tuhma varmaanki :( Luulis nyt 18 vuotiaana saavan enemmän lahjoja..

Edit: Tais johtuu pitkälti siitä, ku tullu pistettyy sauna matalaks.. Ja rakentelen kokonaan uuden..

Mä sain!;) ;)
Ja lisäksi:

Suklaata (3 rasiaa)
Ballantine´s viskiä
Robbie Williamsin CD:n (kyllä, olen seonnut, HALUSIN sen:D )
Lionel Richien kokoelman
digikammun
jätti kahvi/teemukin
kirjan
shakki-juomapelin (kultsilta, ei kuulemma taka-ajatuksia;) )
tekken4-ps2 pelin
kauneudenhoitotuotteita
sukkia (myös villasukat, kuinkas muuten)
leffalippuja

..ja ihan kaikkea ei tietenkään kerrota..

Urheilukerraston, villasukat (:D), sisäpelikengät, "punnerruskahvat" (nike "etunojapunnerrustuet"), otteenvahvistajat, mp3-soittimen, uuden näppäimistön ja hiiren, Kaj Stenvallin Ankka-kalenterin (2006), lautapelin (:rolleyes:), headsetin, leuanvetotangon, kylpytakin,boxereita ja rahaa.

Eli perjaatteessa kaikki mitä pyysin ja vähän päälle, mutta ei tismalleen mitä pyysin. Erittäin tyytyväinen olen. Vanhemmat vihjasivat ennen joulua, ettei tänä vuonna tule niin hyvät lahjat, mutta oli parhaimmat lahjat moniin vuosiin.

EDIT:

Tähtityttö sanoi:
Robbie Williamsin CD:n (kyllä, olen seonnut, HALUSIN sen )

Miten niin seonnut? Itsekkin olisin pyytänyt/toivonut/halunnut jos en olisi ladannut sitä jo heti kun se ilmestyi.

[QUOTE
EDIT:

Miten niin seonnut? Itsekkin olisin pyytänyt/toivonut/halunnut jos en olisi ladannut sitä jo heti kun se ilmestyi.[/QUOTE]

No, kuuntelen normaalisti "vähän" erityylistä musaa.
Vanhuus ei tule yksin..

;) :rolleyes:

Eukolta Pakkis-pipo ja -paita:) ja se mitä olenkin jo pitkään halunnut..: Maanalainen armeija iskee jälleen 4 dvd: n boxi!!!

nassee, paasilinnan uusin :whip: sit bulgarialainen rannekoru ja kauhukoira-dvdboksi :) :jouluhymiö:

edit. joo ja jouluarpa. prkl yhen päähä jäi ;)

markon dvd ja dokumenttejä 2 maailman sodasta :rock: Mun tyttö ystävä tuntee mut aika hyvin tai mitä haluun :love: Ja sit tuli ruokatermos ja suklaata.

Nokia 6101 kamerapuhelimen ja suklaarasian.

Siinähän ne sitten oliki.

Mä sain kans suklaata, jonkun kirjan ja paistinpannun ym. keittiökamaa, veikkauksen arpoja (voitin 5€) ja kaikkee muuta kivaa ja sit vielä pakkis t-paidan :) ok settiä siis tuli taas

Ensimäinen joulu kun ei tullut sulkaata tai karkkia (noh, yhtä suffelia + kahta dumlekarkkia lukuunottamatta)! Mennyt viesti perille :thumbs: Samalla myös ensimäinen joulu kun ei tullut mitään hajusteita. Hyvä vaan kun jäisi tod.näk. kuitenkin vaan kaappiin pölyttymään.

Lahjoina oli muutama pusero, kirjoja, vähän rahaa, iittalan kulho, jotku ihme design dippikulhot (ihan kivat), pistaasipähkinöitä (tuli syötyä yksi pussi samana iltana, pussissa 900kcal..:nolo: ), webcam (!?), muutama pyyhe, pipo (mallia :urjo: :lol2: ) + jotain muuta pientä joka unohtui tästä.

Ihan kivat lahjat siis, ei ainakaan mitään ihan turhaa, kuten usein. Pipoakin voi pitää lenkillä, on kuitenkin laadukas. Ainoa toivomani lahja, eli hyvä henkilövaaka, jäi kuitenkin saamatta. Mutsi sano vaan "sähän oot ihan hyvässä kunnossa, et sä tommosta tartte" :jahas:
No, pitää sitten käydä itse ostamassa, tulevaa diettiä on kuitenkin huomattavasti helpompi sitten seurata.

ralfin boxerit, partakone, hilfigerin neule, joku kauluspaita, lisäravinteita, kengät, hilfigerin paita, 20kg*2 käsipainot(myöhemmin) reenipenkki(myöhemmin), rannekello, lasit, voimapyörä, pyyhe, suklaata, 100e, 20e lahjakortti stokalle ja dödö

Toivoin lahjaksi kaikilta pelkästään lahjakortteja eri paikkoihin.. Sain mitä halusin \o/

ak8400 sanoi:
Ensimäinen joulu kun ei tullut sulkaata tai karkkia (noh, yhtä suffelia + kahta dumlekarkkia lukuunottamatta)!

Itse ihmettelin samaa. Yleensä noin puolet ( :jahas: ) lahjoista on tullut suklaana + joku :urjo: Axe-pakkaus

Paistinpannun, veitsen, sukkia, kalsareita, vitsikirjan. Tuossa parhaimmat, sit tietysti kaikkee pientä halpaa turhaa näperrettävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom