Joululahjasi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mp3 soitin, känny, ROCKY dvd-boxi :rock: ,salivaatteita :haart: +kaikkea muuta pientä kivaa..kaikenkaikkiaan olen tainnut siis olla kiltti :)

Mä sain tyttöystävältä lahjakortin lisäravinne/vaateostoksille,parhaita lahjoja mitä voi saada. Noi jauhot on kumminkin suht kovassa käytössä;) :haart: hmmm.. sitten sain jonkun "tavis" keittokirjan ja sellaisen söpön telineen kynttilälle:D Defa sisätilanlämmittimen autoon ja 8litraa moottoriöljyä....mitäs kysyvät mitä tarvitsen :D

- ajokortti tai oikeastaan sen kustannusten maksaminen
- noin puoleksi vuodeksi lisäravinteita
- partakone
- pari Bossin dödöä
- pari arpaa
- vähän rahaa

- Sormusten herra dvd-paketti. On se sen verta hyvä trilogia, että tuota jaksaa katsoa aina säännöllisin väliajoin uudestaan ja uudestaan, eli oikein mieluisa lahja
- Oikein ihana lämpöinen pyjama
- Kauneudenhoitotuotteita

Ja semmosta mukavaa. (hoh, keitäköhän tämäkin viesti kiinnostaa.. :rolleyes: )

Niin moderaattorit, tuon postin nro 54 voisi poistaa. Veli oli koittanut käydä minun tunnuksilla jotakin sotkemassa sinne :jahas:

- Pierre Cardin hajustetta
- T-paita
- Juomalaseja+kaadin
- Kello
- Kakkuveitsi
- Kirjoja
- Band Of Brothers-boksi
- 24 season 2-boksi

Partakone, rexonapakkaus dödöä (mukana juomapullo, salilleko?) ja Viivi ja Wagner kalenteri isosiskolta :sydän: Jos milloinkaan luet tätä paikkaa niin kiitos kalenterista:)

jennim sanoi:
Ja semmosta mukavaa. (hoh, keitäköhän tämäkin viesti kiinnostaa.. :rolleyes: )

:offtopic:
No...
Mua kiinnostaa sen verran, että taru sormusten herrasta leffoja saa pirusti halvemmalla, vrt. siihen mitä maksoivat kun tulivat viime vuonna myyntiin(jos sait pidennettyjä versioita lahjaksi).
Hätäisenä ostin noi leffat aika kohtuuttomalla hinnalla...:D.
Imo 2 tornia on pidennettynä paljon parempi kuin orginaali.
Taidan käyttää huomisen päivän ja katson kaikki LOTR leffat putkeen:D.

edit: itseasiassa tämä oli turha viesti:D. Sain joululahjaksi kehystetyn kuvan kummitytöstä ja sen veljestä.
Ja tänään näin ekaa kertaa, kun kummityttö käveli:haart:

makew sanoi:
...taru sormusten herrasta leffoja saa pirusti halvemmalla, vrt. siihen mitä maksoivat kun tulivat viime vuonna myyntiin(jos sait pidennettyjä versioita lahjaksi).
Totta. Nyt nuo kaikki 3 leffaa saa sillä hinnalla mitä vuosi sitten yksi maksoi. Hankin myös nuo leffat lahjaksi veljelle:)

Kivoja joululahjoja ihmiset saaneet, jaksoin jopa lukea kaikki läpi :) [Lahjat ovat intohimoni joten aihe kiinnostaa kyllä muutenkin...]

Itse en kehtaa nyt luetella kaikkea tässä mitä sain vaikkakin melkeistä kaikki näyttävät niin tehneen, meillä on ilmeisesti hieman erilaiset jouluperinteet kuin suurimmalla osalla väkeä ja itse olen saanut noin 60-70 lahjaa, en ole laskenut mutta tämä arvioni :nolo: :D Jätän tähän listaamatta sen tarkemmin mutta mm. koruja, hajuvesiä, alusvaatteita ja satiinisia yöasuja, laukku, kirjoja, pöytähopeita, kynttiläjuttuja, pyyhkeitä, nimikoitu essu ja pipo, yhteensä 200e rahaa ym toivottuja ja yllätyksiä tuli ja yksikään ei ollut huono lahja vaan todella upea tai ihana ja muuten mieluinen:haart:

Megamasa vietti elämänsä ensimmäistä kertaa [jos lapsuuden jouluja ei oteta huomioon] aika yltäkylläistä joulua monine lahjoineen [omat vanhempanikin kai kuorimittivat häntä n. 10:llä lahjalla joten saldo nousi hänelläkin varmaan lähelle 40kpl]. Megamasan mielilahjoja oli mm. teettämäni treenihuppari jossa etuosan teksti 'Go Hard Or Go Home' ja takaosan teksti 'Shut The Fuck Up And Train', kuulantyöntö-huivi henk.koht motolla, Supermassa-Maken dvd, uusi vyö, makeita metro-, ym erikoiskuvioisia boksereita, Karhukoplan oloasu ja lempi edt+dödö.

Auto oli täynnä lahjoja mennessä joulunviettoon ja niin oli sitten tullessakin sama määrä tuotavaa :lol2:

Ei ollut pidennettyjä versioita tsh.t mutta ei haittaa, siinäpä on sitten lahjavinkki valmiina ensijoululle :) reilun kympin oli paketti maksanut, eli eipä tosiaan ole paha hinta enää kolmella kolmen tunnin leffalla (+ extrat siihen päälle.)

MissEvilEve ihan pakko kysyä, minkä kokoinen suku sinulla on? Tai suurin piirtein monelle annoit/monelta sait lahjoja? Jos niitä oli sen....useita satoja lahjoja (jotka ostit).

Saunatonttu sanoi:
MissEvilEve ihan pakko kysyä, minkä kokoinen suku sinulla on? Tai suurin piirtein monelle annoit/monelta sait lahjoja? Jos niitä oli sen, useita satoja (jotka ostit).

[En ostanut useita satoja vaan n. 80-100kpl]

Mulla ja Megamasalla on todella pienet suvut. Eli läheisiä ei ole kovinkaan paljoa keille lahjoja ostettiin ja keiltä saatiin. Itse ostettiin lahjat molempien vanhemmille ja toisillemme, minun mummolle&vaarille ja Megan mummolle, minun kummilleni ja Megan kummille, sekä sitten itse ostin vielä omalle kummitytölleni.

Mä sain lahjoja niiltä keille itsekin ostin eli Megamasa, omat porukat, Megan porukat, oma mummo&vaari, Megan mummo, oma kummitätini ja Megan kummitäti jolta tuli kylläkin 1 yhteinen paketti, oma kummityttöni on vasta 3v joten hänen lahjansa ei ollut ostettu vaan itseleipomia muumipipareita sekä hänen tekemänsä joulukortti :)

Eli eipä ole kuin muutama ihminen keille ostettiin ja keiltä saatiin takaisin...

Jonny sanoi:
- 3 x arpa

14,5€ tuli kahdesta arvasta. Huoltisikalta arpojen lunastus ja niillä sipsejä, dippiä, siideriä ja yksi arpa lisää millä voitin 4,5€ eli taas saa hakea uuden arvan.:)

Jonny sanoi:
- Kunnon tyyny (entinen oli kyllä niin laho, että tuli tarpeeseen)

En muista millon oisin nukkunut näin hyvin. Ai että tuo uusi tyyny on hyvä ja kyllä uni maistuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom