Joululahjasi

Mä sain kynttilöitä, rahaa, Isäntä vastaan Emäntä -lautapelin ja hajuveden. Ai niin ja pörrötossut :D Hajuvesi oli kiva, sen oli mies itse valinnut. Käynyt haistelemassa pää pyörällä hajuvedet läpi ja päätynyt tuollaiseen. Veikkaisin kohtuu arvokkaaksi. Mutta tuoksu on hyvä :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä sain tänä vuonna tosi käytännöllisiä ja hyviä lahjoja:

-Asekaappi 6:lle aseelle
-Laadukas 1l:n terästermospullo
-Suojalasit puutöitä varten
-Suojalahkeet vai mitkä ne on.. semmoset vaelluskenkien kanssa kinttuihin asennettavat systeemit. Ei pääse lumi kenkään. Siis tämmöset: Klik
-50€ lahjakortti erätarvikeliikkeeseen
-Hengittävä aluskerrasto jossa etupuolella windstopper-kalvo
-Huovutetut töppöset sisäkäyttöön, helevetin mukavat
-T-Paita
-Vaellussukkia
-Tykit, eli pitkät kalsarit, merkki tietysti Black horse
-Vihreitä kuulia
-Pullonavaaja, vähän erikoisempi sellainen
-Pari hajuvettä, hyvän tuoksusia molemmat
-Pari arpaa
-50€ rahaa

Hienoja lahjoja tuli siis tänä vuonna, ja ennen kaikkea käytännöllisiä eikä mitään krääsää.:)

edit. typo

Mielestäni ainakin omalta kohdaltani perustelin asian niin hyvin ettei siinä pitäisi olla mitään vaikeuksia ymmärtää? Joo, olen kolmekymppinen, mutta mun äiti ja isäpuoli eivät pidä mitenkään hassuna/outona antaa mulle lahjaksi rahaa, koska sillä he a) varmistavat sen että saan mitä haluan jos jotain erityistä on mielessä, b) välttävät itse joululahjoista stressaamisen/kaupoilla juoksemisen jne. Heidän (ja minun) mielestä järkevää, helppoa, stressitöntä.

Tokihan he myös ostivat joululahjoja, mutta ne olivat kaikki yllätyksiä ja jotain pienempiä juttuja. Eiköhän näihin vaikuta monet asiat, toisilla ostetaan helvetin kalliita lahjoja ja merkkituotteita kasapäin (kuten tässä pari postia ylempänä on), toisilla annetaan vaan rahaa, toisilla ei mitään jne.

Olin mä 30v tai 60v, mä olen silti vanhemmilleni lapsi ikuisesti, ja heidän ainoa lapsensa. Otan mielelläni lahjoja vastaan, ja myöskin annan niitä :)

Siis kyllähän mä sen tavallaan ymmärrän, mutta tuntuu silti hassulta. Varmaan koska mulla on siskoja, joten ihan ymmärrettävistä syistä en ole ikinä edes saanut paljon rahaa vanhemmilta lahjaksi. Lisäksi omalla kohdallani se antamisen ja saamisen ilo tulee jo ihan parista, ajatuksella valitusta lahjasta enkä yksinkertaisesti tarvitse paljon.
Mutta kukin tavallaan :)

Sain muuten yhden joulun parhaista lahjoista tänään parhaalta ystävältäni. Neil Gaimanin Stardust-kirja, mihin hän oli tehnyt hiirenkorvia hyville sivuille. Yhdessä asuessa meillä oli tapana tehdä sitä toistemme kirjoille ja sit oli kiva lukea, mitä kohtia toinen oli pitänyt hyvinä tai vaikuttavina :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom