Joululahjasi

Harvinaisen hyviä lahjoja tuli tänä vuonna: leuanvetotanko, pari kiloa heraa, kreatiinia, muutama Schwarzeneggerin leffa, 1,7kg lakuja:hyper: , Mikki Hiiri -bokserit ja vaikka mitä muuta mukavaa. Kyllä pukki tietää :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sisko oli lähettänyt uuden paistiunpannun, mitä halusin. Ja sain sellaisen teräksisen termospullon. Muut oli sitten bonusta, mitä en toivonut. Lahjojen puolesta siis ihan jees joulu.

- 3 x arpa
- Lahjakortin Suomalaiseen Kirjakauppaan
- Kunnon tyyny (entinen oli kyllä niin laho, että tuli tarpeeseen)
- Ruoka kiinalaisessa ravintolassa

Ompelukone, jota olin toivonut. Minä :haart: äiti. Sitä sun tätä sälää ja sitten tämä kuvan kaveri avokilta. Olin toivonut tätäkin. Keräilijä... :nolo:

Liitteet

• pluto.jpg
    pluto.jpg
    28,1 KB · Katsottu: 196
On tullu kyllä oltua kiltisti ainakin lahjojen määrän perusteella

Ralph Laurenin tuoksu
Tiktakin levy
51koodin levy
Tyttökalenteri
Pari arpaa
Rahnaa
Kirja
T-paita
Tyhjiä cd-levyjä
Kahvimuki
Superhypertehokaat polttimet autoon, turvaliivit ja pöykapselit

Sit illalla oli pari pukin keikkaa, josta sain suklaata, villasukat ja
vähän rahaa.

Toiveissa oli vain noi 3 ekaa

-Shield 1. tuotantokausi dvd
-Creative muvo 512mb mp3-soitin
-karkkia
-T-paidan ja bokserit
-50€ rahhaa

kalsareita,pitkiä&lyhyitä
kirja
mässyä
pari cd:tä
pari elokuvalippua
pari paitaa

Sovittiin tuttujen ja sukulaisten kanssa ettei joululahjoja yli 12 vuotiaille. Mutta ilmeisesti olen sitten vielä lapsi.

Eli sain hieman toivomani Kingin kirjan, paistinpannun ( harmi että juuri vko sitten ostin itsekkin...Tontutkin ilmeisesti kurkkineet, että kaikki paloi entiseen kiinni..), muita keittiövermeitä, viinipullon, kylpykamaa ja yhden ihan must lahjan, eli sellasen kivan aikuisten tyttöjen lelun...
Paras lahja oli kuitenkin kummipoikani 8 v, askartelema kuusenkoriste ja valokuva.

hömppä sanoi:
yhden ihan must lahjan, eli sellasen kivan aikuisten tyttöjen lelun...

Mä kanssa, itseltäni, ja hätäpäissäni avasin sen jo eilen :D

Joulu ei ole antamisen, vaan saamisen aikaa!

17' tft-näyttö, pakkis t-paita, protskupatukoita, rebel flag, fleece, villasukat :haart: , suklaata, täydellinen herrasmies -kirja, solariumiin lahjakortti tai joku vastaava ja mummulta jotain "raamatun ja Israelin puolesta" -lehtiä :lol2:

ps. hyvää joulua :)

Vyö+t paita

Kaikkee tarpeellista, mutta ei onneksi ihan hulluja määriä, mutta paras paketti ikinä kun pikkusisko kertoi raskaudestaan :love:

Täällä jo suunnitellaan ensi Joulua :hyper: Tuleva mummu ja pappa ihan sekasin...

-Kotiteollisuus dvd ja soundi-lehden dvd
-Hajuvettä/dödöä
-Drinkkipeli (shakki)
-100 €
-urheilu alusasu
-sukkia
-50 € lahjakortti

Uutenavuotena pitää varmaan pelata vähä shakkia.. :D

Parhaat lahjat vuosiin. Ei juurikaan mitään turhaa niinku aika monesti tulee. Eikä suklaata...:rock: Porukka taitaa jo vihdoin tajuta ettei maistu.No pakolliset sukat sentään tuli.:D

-futoni....paras sänky missä ikinä nukkunu:rock: Oli yhdistetty synttäri -ja joululahja joten kerenny sillä jo jonkin aikaa nukkumaan ja selkä tykänny pirun hyvää.
-reilusti rahaa....yllätyin itsekkin. Menee hyvään tarkoitukseen eli laskujen maksuun
-hienot suomileijona-snapsilasit....näistä kelpaa ottaa uudenvuoden ryypyt
-muutama arpa josta muutama lantti voittoja
-ruokailuvälinesetti

Täytyy olla tyytyväinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom