Joululahjasi

En halua yleistää mut saatanallisii määriä tavaraa porukat saa täällä.:eek:

Ite sain alfamerin autonkorjausoppaan ja hanskat, molemmat tarpeeseen. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- Kirja
- Webkamera
- 50e rahaa
- Body shop-tuotepaketti
- Pörrösukat & sloggeja (:lol2: )
- Robbie Williamsin levy :hyper:
- 2 Iittalan Kivi-tuikkua
- Suklaata

exphys5.jpg
bossdeo.jpg
7519.gif

+ vaatteita, suklaata, hierontalahjakortti, sammakkotyyny ja muuta pikkukräsää.

-Iittalan Verna ja Kartio laseja mukava määrä
-teemuki omalla nimellä
-hajuvesi
-suklaata ja muuta namia
-ladattavat akkupatterit
-kakkuvuoka
-tarjoiluastia
-paljon pyyhkeitä (näitähän meillä ei ollut jo ennestään.. :jahas: )
-lapaset
-sukkia
-lahjakortti kauneushoitolaan
-patalaput
-pizzaotin
-sellainen kiuskivi, johon kaadetaan vettä, mikälie nimeltään (:nolo: )
-lakanat
-viltti
-kynttilöitä
-tonttumuki
-pöytäliina
-kynttilänjalkoja
-ja sit vielä mukava summa rahaa

Siinä kai olikin sit suurin osa.. :)

Sain Hupelta nenä/korvakarvatrimmerin ja avokilta Puma Polluxin..

Pulla yllätti mut taas ihanalla lahjalla, en ikinä ois arvannut että mies tosiaan kuuntelee tuommoisiakin höpinöitä... ihastelen aina kaupoissa kaikkia tavaroita ja niinhän sieltä paketista paljastui söpö Dooney&Bourke -kassi, josta olin jo toisella puolella rapakkoa haaveillut useaan otteeseen. Vanhemmilla oli tuntunut olevan kans ikävä kun lahjoja siunaantui niin monta: lampaanvillaiset lapaset, Iittalan tuikkulyhtyjä, Rajattoman cd, isältä kirjoja (Sudoku on sitten hauska!), siskolta The Grinch ja Katti dvd:llä, kummitädiltä jokavuotiset laadukkaat hiustuotteet, kummisedän perheeltä käsin tehty todella kaunis huivi, ystäviltä muki ja ihana tuikkulyhty. Ainiin, ja vanhemmat aikoi tukea dieettiä ostamalla hyvän lenkkipuvun niin ettei aamulenkillä palellu tuonne pakkaseen - kunhan nuo alennusmyynnit siis alkaa. Pullan sukulaiset oli näköjään villiintyneet, ihan outoa saada lahjoja ihmisiltä joita ei ole edes tavannut... kaunis lasinen valokuvakehys, valokuvakansio ja Pullan äipältä huonekasveja meidän Tampereen kotiin. Hirmuisesti kaikkea - ja mä kun luulin etten oikeastaan edes tarvitsis mitään.

Paras lahja oli silti se, että pääsi kotiin rauhoittumaan perheen, ystävien ja rakkaiden kissapoikien luo. Ihanaa kun on sittenkin valkea joulu!

Tulihan noita joululahjoja taas suht.paljon mutta yks kyllä nousi ylitse muiden...Sain nimittäin Marko Savolaisen treenileffan:rock: . Broidi yllätti kyllä ilosesti ku hommas ton mulle :thumbs:

Mä sain oikein mukavia joululahjoja. :)

Mm. sykemittarin, mitä olen jo pidemmän aikaa toivonut/suunnitellut ostavani. Sain myös jotain vaatteita, kahvinkeittimen, rannekorun, käsilaukun (mistä olin myös ääneen haaveillut) jne... lippiksen, lakanoita, pyyhkeitä, tuoksun, mitähän muuta? Mukavia joululahjoja, vaikka joulu kokonaisuudessaan ei niin mukava sitten ollutkaan. :(

Suklaata, Iittalan kynttilä, lapaset, pari paitaa, sukkia, dödöjä, shampoota, pyyhkeen ja vähän rahaa... kaikkea käytännöllistä ja mukavaa. :)

NATO sanoi:
En halua yleistää mut saatanallisii määriä tavaraa porukat saa täällä.:eek:
No täältä sit vähän toisensuuntasta:

- suklaalevy (oli erityisesti omaa lempparia, kookossuklaata)
- marmeladikonvehtirasia & jouluteetä

Varsinaisena jouluaattona hurrrrjat kaksi lahjaa :D
- varvassukat, vaellusmallia
- rahaa

Yksi paketti on kuulemma vielä matkalla, toivoisin sen olevan erityisen kova paketti... :rolleyes: :love: :nolo:

Oli oikein runsas joulu. Sain
- paljon kaikkea keittiö tavaraa mm. kattilan, pippurimyllyn x2, veitsen
- kynttilöitä + sammutuspeiton :hyper:
- yöpaidan
- Peppi-kirjan (jota olin toivonut)
- pari veikkauksen arpaa
- suklaata
- Puman rannekellon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom