Joululahjasi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melko miehiset lahjat tuli. :D

- Sissipuukko
- Ferrarin dödöä
- Vaellussukat
- Ballantine´s viskiä

PikkuT on ollut kilttinä. Tiedä mitä muuta tässä illan mittaan sais... :)

-alkoholimittari
-kirja
-dödöpakkaus
-pipo
-rahaa
-koriste esine

Eka joulu kun ei tullut villasukkia:hyper:

Tässäpä meikäläisen lahjat:

- Samsungin digiboxi kortinlukijalla
- Canal+ jonka kuukausimaksua ei tarvitse itse maksaa
- 60e rahaa
- Guinnes world records
- Jokin Ilkka Remeksen kirja
- Jokin paita

Suklaata, arpa, paita, sukkia, suklaata, veitsiä, kynttilä, lautasia, suklaata, 4 elokuvalippua, hajuvesi, pyöränpenkin "lämmitin", kaulakoru ja jonkin verran suklaata.

Mitä joulupukki toi?

Niin, mitäs arvon pakkislaiset sai tänä vuonna joululahjaksi? :)

Itse sain MP3-Soittimen, mahtavan komeat Phatfarmin kengät, leffalippuja ja läjän veikkauksen arpoja + sekava kasa muita lahjoja. :)

Nonni, mitäköhän mä taas oon katsellu kun en tota huomannu.. :rolleyes:
Modet vois tän poistaa kun ehtii..

250e+40e pukkina olemisesta, boksereita, parranajokone, coca-cola light sukat (?), suklaata ja kaikkea siltä väliltä!

mxm sanoi:
SonyEricsson W800i-känny ja suklaata
Vitsi mä oon tota kännykkää himoinnu jo hetkisen. :kuola:
Ostan sen kyllä heti kun vaan töihin pääsen.

MP3-Soitin, Phatfarmin kengät, arpoja, leffalippuja + sekalainen läjä muuta mukavaa. :)

Kotiteollisuus DVD - helvetin hyvä lahja, kiitos kulta!;)

Muuta en sitten olekaan vielä kerennyt saamaan, uutenavuotena sitten pääsen käsiksi loppuihin lahjoihin..

Pakkishupparin ja pipon, Tuntematon sotilas dvd, veitsi, sukkia, kengät, kalsareita ja töistä eilen suklaata ja 0.7l brandy puteli :kippis1:

Jep sain sitten vitun rumat kalsarit ja kynttelikön. Kynttelikkö on varsin kiva lahja tällaiselle jouluihmiselle :lol2:. No joo, puhelimen sain myös, vaikka oli tarvetta niin olis hieman voinut siitäkin tarkemmin kysellä. Varmaan halvin nokia. malli on 6021. Normaalisti olen ostanut midprice kamaa itselleni ja sellaisia jotka sopii mulle itselle. Toiset tietää näköjään paremmin :jahas:. Vittu mitä rahan haaskausta.

Lihaskuntoharjoittelun anatomia -kirjan, lacosten essential dödö, Quentin Trantino collection, 20 prodepatukkaa, sukkia, wagner kahvikupin ja vähän rahaa :)

Isoveljeltä tarkka-ampuja kirjan, Iskältä Asekaapin ja parhaat iskurepliikit -kirjan (Pientä vihjailua ilmassa), äiteeltä kirjan ja mukit. Ihan ok joulu. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom