- Ikä
- 41
En nyt kaikkea lukenut, mutta mielestäni suomalaiset ovat hyvää pataa kaikkien kanssa. En tiedä matkailevista suomalaisista mutta ainakin ulkomailla asuvat suomalaiset ovat kovaa huutoa kun ovat yksinkertaisesti hyviä jätkiä. Kaikkialle minne menee turisemaan ja sanoo olevansa Suomesta, saa kuulla jotain hyvää että mitä suomalaisia tuttavuuksia ko hlöllä on aiemmin ollut, tarinaa riittää. Viimeksi joku Englannin asevoimien entinen vaikuttaja ja nykyään mediahenkilö kävi innoissaan kertoman Kosovon suomalaisista rauhanturvaajista miten hyviä tyyppejä ovat. Antoivat käyttää saunaansakin. Yhtään suomalaista ulkomailla asuvaa idioottia en ole tavannut vaan harvinaisen sosiaalista ja järkevää porukkaa, tulevat toimeen kaikkien kanssa.
Toisin on sitten Suomen rajojen sisällä. Varsinkin humalaiset naiset, aivan kamalia. Eilen kaveri kertoi että oli ollut jossain raflan vessassa jossa joku nainen oli suivaantunut vessajonossa toiselle naiselle, ja päätti kostaa kusemalla vessan ovi auki. Siinä sitten lappasi ihmisiä vessasta sisään ja katseli kun joku kusi nokka pystyssä ovi auki. Kaikkea kanssa. Juhannuksena itse menin baariin keskustassa (Praha), ja siellä naisten vessassa vasta hieno näky olikin; yksi nainen makasi nurkassa samalla kun hänen ympärillään pörräsi kännisiä naisia potkimassa ja lyömässä sitä. Portsarin piti tulla auttamaan se ylös sieltä. Kuulemma nykyään on kaikilla nyrkit vähän pystyssä. Eihän sitä uskalla ulos mennä enää kohta, jaksa kuunnella sitä uhoamista kun kaikki on jotenkin paskalla tuulella.
Ja sitten on tämä ihmeen rasismi. Vaikka olisi professori ja Amerikasta, se on silti tumma ja siitä saa puhua mitä vaan... "menisit töihin" "olen töissä" "no vaihtaisit väriä. Tuut tänne varastamaan meidän naiset" jnejne. En ymmärrä miten voi olla niin vaikeata hyväksyä myös muut kuin kalpeanaamaiset ihmiset yhteen maahan. Luulisi täällä tilaa riittävän.
Samaa mieltä.
Toisin on sitten Suomen rajojen sisällä. Varsinkin humalaiset naiset, aivan kamalia. Eilen kaveri kertoi että oli ollut jossain raflan vessassa jossa joku nainen oli suivaantunut vessajonossa toiselle naiselle, ja päätti kostaa kusemalla vessan ovi auki. Siinä sitten lappasi ihmisiä vessasta sisään ja katseli kun joku kusi nokka pystyssä ovi auki. Kaikkea kanssa. Juhannuksena itse menin baariin keskustassa (Praha), ja siellä naisten vessassa vasta hieno näky olikin; yksi nainen makasi nurkassa samalla kun hänen ympärillään pörräsi kännisiä naisia potkimassa ja lyömässä sitä. Portsarin piti tulla auttamaan se ylös sieltä. Kuulemma nykyään on kaikilla nyrkit vähän pystyssä. Eihän sitä uskalla ulos mennä enää kohta, jaksa kuunnella sitä uhoamista kun kaikki on jotenkin paskalla tuulella.
Ja sitten on tämä ihmeen rasismi. Vaikka olisi professori ja Amerikasta, se on silti tumma ja siitä saa puhua mitä vaan... "menisit töihin" "olen töissä" "no vaihtaisit väriä. Tuut tänne varastamaan meidän naiset" jnejne. En ymmärrä miten voi olla niin vaikeata hyväksyä myös muut kuin kalpeanaamaiset ihmiset yhteen maahan. Luulisi täällä tilaa riittävän.
Ei ole maailman turuilla hävettänyt olla suomalainen. Ainoastaan on vituttanut asua Suomessa ja olla "liikaa" suomalaisten seurassa. Suomalainen ilmasto on perseestä jne.
Mutta ihme kyllä ikinä ei ole hävettänyt sanoa, että olen Suomesta. Ei meidän maine ole läheskään niin paha, kuin esim. englantilaisten örveltäjien. Intialaiset uusrikkaat on kans hirveitä.
Eli ei mitään syytä hävetä. Hyvä maine meillä on maailmalla.
Samaa mieltä.