Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitosta!Mitä biisejä Vatasella soi playlistissä? Räppiä ei oo vähään aikaan tullu kuunneltua mut äijjän videoissa ihan meneviä biisejä soinu.

Tuleeko Vatsasen nautittua alkoholia ikinä, vai oletko absolutisti?
Mitä vatanen on mieltä omasta langastaan laudalla ja Jonkka_-keissistä?![]()
Mitä vatanen on mieltä omasta langastaan laudalla ja Jonkka_-keissistä?![]()
Että jatkakaa toki ja pitäkää keskustelu kuumana, tiedä vaikka liittyisin joku tylsä päivä mukaan mutta nyt ei moiselle ole aikaa ;)Täh? Miten näin positiivisesta ihmisestä kukaan voi sanoa mitään pahaa.

Mites vatskun käsi jaksaa? :D miten sie rikoit sen? :(

Joo eipä tuo harmittelu auta asiaaHieno asenne sulla Vatanen vaikka varmasti loukkaantuminen stressaa ja harmittaa mut sitä se tekee jokatapauksessa joten miksipä sitä voivottelemaan ! Paranemisia !
Näitä välillä sattuu ja sitten kun sattuu niin sit sovelletaan ja tehdään se mitä pystytään. Tässä on ollut nyt vähän takapakkeja useemmastakin suunnasta joten katsotaan miten käy ensi vuoden kisasuunnitelmille. Mennään päivä kerrallaan, se on hyvä taktiikka.Eka mä hylkäsin perus penan ja ilmeisesti nyt kohta pitää hylätä myös vinopena. Käsipainoihin täytynee kohta siirtyä pelkästään kun niistä ei ole kertaakaan jäänyt pahaa makua suuhun.Tuntuu tuo pena hajottavan kovasti olkapäitä.. melkei pare vääntää muilla liikkeillä lihat tisseihi :D
Käytännössä kuitenkin kusetat faneja ... "raejuustoa puuron sekaan" :D Kyseessä on jonkinlainen #Bodarimoraali?Sen verran tässä seisoo jo omilla jaloillaan ettei moinen nettivinkuminen mun mieltä heittele suuntaan taikka toiseen, se on vaan mulle kunnian asia että mä olen niin mielenkiintoinen ihminen että muut jaksaa mietiskellä mun asioita vapaa ajallaanEttä jatkakaa toki ja pitäkää keskustelu kuumana, tiedä vaikka liittyisin joku tylsä päivä mukaan mutta nyt ei moiselle ole aikaa ;)