PTVGYM Jooel Vatanen

Kiitosta! :) Mitä biisejä Vatasella soi playlistissä? Räppiä ei oo vähään aikaan tullu kuunneltua mut äijjän videoissa ihan meneviä biisejä soinu.

Mulla on yks soittilista spotifyssä mut siellä on pelkkää rähinämusiikkia, ja muutenkin pitäis kohta päivittää sitä kun alkaa haiskahtamaan kulahtaneelta. :)

Tuleeko Vatsasen nautittua alkoholia ikinä, vai oletko absolutisti?

Viimeisen neljän vuoden aikana on tullut oltua pienessä päihtymystilassa kaksi kertaa ja silloinkin aika kohtuudella. Saunaoluen saatan kerran pariin kuukauteen ottaa mutta siihen se sitten jääkin. Joskus saatan klubeilla käydä pyörähtämässä mutta limpskari linjalla.

Mitä vatanen on mieltä omasta langastaan laudalla ja Jonkka_-keissistä? :eek:

Sen verran tässä seisoo jo omilla jaloillaan ettei moinen nettivinkuminen mun mieltä heittele suuntaan taikka toiseen, se on vaan mulle kunnian asia että mä olen niin mielenkiintoinen ihminen että muut jaksaa mietiskellä mun asioita vapaa ajallaan :) Että jatkakaa toki ja pitäkää keskustelu kuumana, tiedä vaikka liittyisin joku tylsä päivä mukaan mutta nyt ei moiselle ole aikaa ;)

Mites vatskun käsi jaksaa? :D miten sie rikoit sen? :(

Perkule, olkapäästä kuului että riksraks kun penaa väänsin. Nyt toivotaan vaan että olisi ohimenevä pikkuhomma, särkylääkettä ja kantosidettä nyt tovi ja toivotaan parasta. Huomenna käsitreeni niin vois tuota vasentta kättä treenata kun sattuu olemaan sentin oikeaan pienempi :)

Hieno asenne sulla Vatanen vaikka varmasti loukkaantuminen stressaa ja harmittaa mut sitä se tekee jokatapauksessa joten miksipä sitä voivottelemaan ! Paranemisia !

Hieno asenne sulla Vatanen vaikka varmasti loukkaantuminen stressaa ja harmittaa mut sitä se tekee jokatapauksessa joten miksipä sitä voivottelemaan ! Paranemisia !
Joo eipä tuo harmittelu auta asiaa :) Näitä välillä sattuu ja sitten kun sattuu niin sit sovelletaan ja tehdään se mitä pystytään. Tässä on ollut nyt vähän takapakkeja useemmastakin suunnasta joten katsotaan miten käy ensi vuoden kisasuunnitelmille. Mennään päivä kerrallaan, se on hyvä taktiikka.

Tuntuu tuo pena hajottavan kovasti olkapäitä.. melkei pare vääntää muilla liikkeillä lihat tisseihi :D
Eka mä hylkäsin perus penan ja ilmeisesti nyt kohta pitää hylätä myös vinopena. Käsipainoihin täytynee kohta siirtyä pelkästään kun niistä ei ole kertaakaan jäänyt pahaa makua suuhun.

itsekään en tee tangolla kun sattuu joka paikkaan, itseasiassa mun pitää vääntää jollai hinari laitteilla suurimmat mehut pois ja sit vasta kp penat ettei tee enempää hallaa. Fuck jea :p yritä sä vältellä isompia vammoja ja kuunnella välistä kehoaki :cool:

Sen verran tässä seisoo jo omilla jaloillaan ettei moinen nettivinkuminen mun mieltä heittele suuntaan taikka toiseen, se on vaan mulle kunnian asia että mä olen niin mielenkiintoinen ihminen että muut jaksaa mietiskellä mun asioita vapaa ajallaan :) Että jatkakaa toki ja pitäkää keskustelu kuumana, tiedä vaikka liittyisin joku tylsä päivä mukaan mutta nyt ei moiselle ole aikaa ;)
Käytännössä kuitenkin kusetat faneja ... "raejuustoa puuron sekaan" :D Kyseessä on jonkinlainen #Bodarimoraali?

Back
Ylös Bottom