PTVGYM Jooel Vatanen

Mä joskus kokeilin Nyyssölän innoittamana tuota vastaote penkkiä ja nopeasti tulin siihen päätökseen että mun ranteet ei sitä vääntöä kestä, kai se tatsi voisi löytyä jos oikeen jaksaisi harjoitella mutta ensivaikutelma oli huono kohdallani. Mä luulen että jatkossa otan pääliikkeeksi kässäreillä ja sitten väsyneenä uskaltaa tarttua tankoon kun paino on pienemmät ja paikat varmasti lämpimät. Olkapää on ollut päivä päivältä parempi joten mitään isompaa ei ole käynyt, ensi viikko kevennys ja sitten taas kokeillaan. Vähän kerkesin säikähtää sillä koskaan aiemmin ei ole liikettä tehdessä tuommoista rutinaa tuntunut, kivut on tullut aina jälkijunassa tulehduksen mukana mutta nyt kipu tuli heti. Virheistä opittuna eteenpäin!
Tosiaan, sehän voisi käydä ranteille itselläkin jos vapailla tekisin, ranteet kun on pirun jäykät ja ottaa kans helposti itseensä. Mutta tuossa Smith:ssä saa niitä pidettyä niin että tanko on hieman vinossa käsien päällä pelkäämättä silti että tanko putoaa, ei väännä ranteita. Joten jos haluat joskus kokeilla niin kokeile tuota tapaa.
Mullakin tällä hetkellä olkapäät tuntuu ihan ookolta, mutta enää en ota riskiä ongelman uudesta tulemisesta. Kestää aina sen 3-6 kk ennenkuin on taas oireeton ja ei tarvitse kuin sen yhden sekunnin kipeää, joskus jopa yllättävän pienillä painoilla. Tässä kun yrittää uudelleen joku päivä taas lavalle pullistelemaan polvileikkauksen jälkeen niin ei jaksaisi pelailla turhilla ongelmilla ihan oman jästipäisyyden takia ;)

Onkos sinulla ollut Gurun kanssa mitään puhetta, koska olisi tarkoitus aloitella tulevaa kisadieettiä ? Ei nyt vielä pitkään aikaan, mutta kyllä tuosta tulevasta kisadieetistä taitaa melko pitkä tulla, mikäli rauhallisesti tiputellaan.
Nyt on vähän suunnitelmat levällään kun on jokunen takapakki tullut tielle, joten en uskalla luvata että kisaanko ensi vuonna. Kehitystä ei ole tullut sitä tahtia mikä oli suunnitelma, nämä ei liity valmennukseen vaan yksityis elämän puolelle. Uskallan enemmän puhua varmaan vuoden vaihteen jälkeen että mikä on tarkempi suunnitelma, tehdään joka päivä niin kovaa kuin lähtee ja katstoaan mihin rahkeet riittää :) Mutta jos kisat olisi 2016 syksyllä niin kyllä siihen ainakin se 6kk saisi varata aikaa sillä maha on ottanut hyvin kehitystä :)

Tosiaan, sehän voisi käydä ranteille itselläkin jos vapailla tekisin, ranteet kun on pirun jäykät ja ottaa kans helposti itseensä. Mutta tuossa Smith:ssä saa niitä pidettyä niin että tanko on hieman vinossa käsien päällä pelkäämättä silti että tanko putoaa, ei väännä ranteita. Joten jos haluat joskus kokeilla niin kokeile tuota tapaa.
Mullakin tällä hetkellä olkapäät tuntuu ihan ookolta, mutta enää en ota riskiä ongelman uudesta tulemisesta. Kestää aina sen 3-6 kk ennenkuin on taas oireeton ja ei tarvitse kuin sen yhden sekunnin kipeää, joskus jopa yllättävän pienillä painoilla. Tässä kun yrittää uudelleen joku päivä taas lavalle pullistelemaan polvileikkauksen jälkeen niin ei jaksaisi pelailla turhilla ongelmilla ihan oman jästipäisyyden takia ;)
Joo virheistä oppii, itse vaan yleensä tarviin useamman opetuksen ennenkuin menee perille :)

laitaha joku tiukka räppi lista jakoon !

Onko Vatasella tapana lisäillä youtubessa suosikkeihin / johonkin musiikkilistaan biisejä joista diggaat ? Mikäli näin teet, olisiko mahdollista saada kyseinen lista julkiseksi :)

Eipä sinulla sinne lavalle mikään kiire ole, ei sinne puolikuntoisena kannata lähteä :) Kerro ihmeessä joskus lisää noista takapakeista, mikäli nämä eivät ole liian henkilökohtaisia juttuja.

Vataselta tullut uutta videota pihalle, tsekatkaa blogista kuinka naisten tulisi reenata ! ;)

nimetön.webp

Onko Vatasella tapana lisäillä youtubessa suosikkeihin / johonkin musiikkilistaan biisejä joista diggaat ? Mikäli näin teet, olisiko mahdollista saada kyseinen lista julkiseksi :)

Eipä sinulla sinne lavalle mikään kiire ole, ei sinne puolikuntoisena kannata lähteä :) Kerro ihmeessä joskus lisää noista takapakeista, mikäli nämä eivät ole liian henkilökohtaisia juttuja.

Youtubessa ei tule kyllä enään musiikkia kuuneltua, spotify jauhaa koko ajan, spotifyssä on se yks kulahtanut treenilista joka kaipaisi päivitystä :) Kiire ei ole mihinkään mutta nuoruudeninnoissaan sitä haluaisi kaikki heti ;)

Vieläkös Vatanen polkee crosstraineria pari kertaa viikossa ? Kuukausia takaperin mainitsit tekeväsi muutaman crosstrainer aerobisen viikkoon myös offikaudella :)

Missäs lukemissa aamupaino huitelee tällä hetkellä ? Vai onko salaisuus :) Ainakin kuvien perusteella massaa on kertynyt mukavasti :cool:

Vieläkös Vatanen polkee crosstraineria pari kertaa viikossa ? Kuukausia takaperin mainitsit tekeväsi muutaman crosstrainer aerobisen viikkoon myös offikaudella :)

Missäs lukemissa aamupaino huitelee tällä hetkellä ? Vai onko salaisuus :) Ainakin kuvien perusteella massaa on kertynyt mukavasti :cool:
Alkuvuodesta hinkkasin aerobista mutta kun tuntui että vaaka pojottaa paikallaan niin jätin aerobiset pois ja nyt sen kyllä näkee poskista, tiedä vaikka kohta ottaisi taas rutiiniksi, pitäisi vaan löytää joku semmoinen laji mistä tykkää ja sitä tekisi mieluusti pari kertaa viikkoon, tuo crossari hinkkaaminen käy vähän tylsäksi.

Aamupainoa en ole hetkeen edes katsonut mutta jokunen ilta sitten vaaka näytti 124,8kg. Tämäkin massakausi on "vähän" karannut käsistä mutta pidetään huoli siitä että olisi viimeinen tälläinen sikabulkki :)

Alkuvuodesta hinkkasin aerobista mutta kun tuntui että vaaka pojottaa paikallaan niin jätin aerobiset pois ja nyt sen kyllä näkee poskista, tiedä vaikka kohta ottaisi taas rutiiniksi, pitäisi vaan löytää joku semmoinen laji mistä tykkää ja sitä tekisi mieluusti pari kertaa viikkoon, tuo crossari hinkkaaminen käy vähän tylsäksi.

Aamupainoa en ole hetkeen edes katsonut mutta jokunen ilta sitten vaaka näytti 124,8kg. Tämäkin massakausi on "vähän" karannut käsistä mutta pidetään huoli siitä että olisi viimeinen tälläinen sikabulkki :)
Tommonen bulkkihylje sopis hyvin uima-altaaseen :D Ihan vakavasti puhuen uinti on sopivan hellää nivelille ja uimahallista kun siirtyy ruokapöytään niin uppoaa kyllä ruoka hemmetin hyvin, tajuttoman nälän saa päälle.

Uinti on lihaville hyvää jumppaa mutta samperin tylsää hommaa, ei voi edes musiikkia kuunnella puhumattakaan että tabletilta katselis videoita :) Joku kamppailulaji voisi olla mielekästä hommaa jota jaksais vääntää mutta siinä nopeesti joku murjoo jo valmiiksi heikot nivelet solmuun.

Kerran viikkoon mulla on cheatmeal ja loput ruuat otetaan ihan puhtaasta bodysafkasta.

Itse olen 176 cm pitkä ja painan noin 110 kg, mikä ei ole ihan vielä aamupaino muttei paljon puutu. Painoindeksini on siis 35,5 = vaikea ylipaino. Jos sinä olet 181 cm pitkä? ja painat 124,8 kg, niin painoindeksisi on 38,1 = myös vaikea ylipaino. :D Vasta 131 kg sun pituiselle ja kyseesä on sairaalloinen ylipaino (painoindeksi 40 tai yli). Itselle siihen riittäisi jo sinun nykyinen paino, koska 124 kg ja yli niin olen sairaalloisen ylipainoinen ;). Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa, vai miten se meni? :D

Itse olen 176 cm pitkä ja painan noin 110 kg, mikä ei ole ihan vielä aamupaino muttei paljon puutu. Painoindeksini on siis 35,5 = vaikea ylipaino. Jos sinä olet 181 cm pitkä? ja painat 124,8 kg, niin painoindeksisi on 38,1 = myös vaikea ylipaino. :D Vasta 131 kg sun pituiselle ja kyseesä on sairaalloinen ylipaino (painoindeksi 40 tai yli). Itselle siihen riittäisi jo sinun nykyinen paino, koska 124 kg ja yli niin olen sairaalloisen ylipainoinen ;). Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa, vai miten se meni? :D

Viime kesänä aamupuntari kävi pahimmillaan +132kg eli silloin oltiin vissiin ihan sairaita :) Muistaakseni rajuin iltapaino oli jotain 135kg ja silloin mietin että pitäisikö vetää ihan överiksi ja yrittää rikkoa 140kg rajaa :)

Vatasen videoita on kyllä aina ilo katsella!:) Hienoa miten jaksat panostaa kuvaamiseen, editointiin, musiikkiin jne. Ja huumori iskee ainakin minuun :D

Pakko sanoa että Vatasen snapchat pätkät on kyllä niin parasta antia katsella ettei toista! Älä vaan lopeta niitten tekemistä. :D

Back
Ylös Bottom