Joni golden six tai jotain sinnepäin :)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lähinnä hain sitä et, jos alaselkä alkaa jumimaa tosissaa nii eihän sitä pysty kyykätä oikeestaa yhtään kunnon painoilla vaa menee ihan pelleilyks. Kun välillä iskee prässiä välii nii alaselkä pääsee ''huilaa'' ja pystyy puskee reisille kunnolla ja kerta kaveri hakee vaihteluu reeneihin nii aattelin nyt vain ehdottaa.

Mitään prässiä kannata tunkea tällaiseen ohjelmaan. Jos haluaa vaihtaa kyykyn johonkin niin etukyykkyyn tai maveen. Jos alaselkä on heikko niin ei sitä ainakaan sillä vahvisteta että vältetään sen rasittamista. Kyllä se selkä äkkiä tottuu siihen rasitukseen. Itse treenaan kolmesti viikossa vuorotellen joka treenissä kyykkyä tai vetoa, eikä selän kanssa ole ollut pitkään aikaan mitään ongelmaa.

Prässissä saa valheellisen turvallisuuden tunteen. Siihen pystyy kuka tahansa laittamaan useita satoja kiloja painoa, mutta alaselkä pyöristyy helposti.

Jos ite modaisin G6:sta niin ekaks muuttasin tota niskantakaapunnerruksen määrä. 4x10 kolmesti viikossa ARMOA! Ja siihen vielä penkit päälle niin en usko että natikan olkapäät tosta hengissä selviää. Sen vois pistää vaikka puoliks jonkun eristävän ojentaliikkeen kanssa tyyliin NTP 2x10 + ranskalainen punnerrus 2x10.

Ja mave kyykyyn tilalle kerran viikossa + takareidet ja pohkeet vielä johonkin väliin. Leuanvedon tilallakin vois tehdä ainakin kerran viikossa kulmasoutua. Hauiskääntöäkin on ehkä vähän liikaa tossa, joko toi nykynen 3x10 kahdesti viikossa tai jos joka kerta haluaa tehdä niin riittäis varmasti 2x10. No, näiden muutosten jälkeen tota ei enää omakseen tunnistais itse Arskakaan :D

Jos ite modaisin G6:sta niin ekaks muuttasin tota niskantakaapunnerruksen määrä. 4x10 kolmesti viikossa ARMOA! Ja siihen vielä penkit päälle niin en usko että natikan olkapäät tosta hengissä selviää. Sen vois pistää vaikka puoliks jonkun eristävän ojentaliikkeen kanssa tyyliin NTP 2x10 + ranskalainen punnerrus 2x10.

Ja mave kyykyyn tilalle kerran viikossa + takareidet ja pohkeet vielä johonkin väliin. Leuanvedon tilallakin vois tehdä ainakin kerran viikossa kulmasoutua. Hauiskääntöäkin on ehkä vähän liikaa tossa, joko toi nykynen 3x10 kahdesti viikossa tai jos joka kerta haluaa tehdä niin riittäis varmasti 2x10. No, näiden muutosten jälkeen tota ei enää omakseen tunnistais itse Arskakaan :D

nyt muutaman kerran tehny ton mukaa mitä laitoin tonne alkuun, niin mielummi 4x10 ntp ku 2x10 ranskalainen ja 2x10 ntp koska ku tota reenaa ni ei kande tehä mitää eristäiä ojentaja liikkeitä koska niistä menee kädet niin jumiin että voi jäädä penkit tekemättä seuraavalla kerralla. ja tekee pienehköillä painoilla ja syviä liikkeitä ni ei niin paha ees tuo 4x10. ainakaan minusta !

Minusta tämä ohjelma on hyvä sellaisenaan kuin se on annettu ensimmäisessä viestissä.. Itse tein tätä 12vk ajan ja tulokset sekä paino kasvoi mukavasti koko ajan, progressio oli todella hyvää joka liikkeessä. Ainoa mitä muutin oli se että otin pari kertaa viikossa mukaan pohkeet ohjelmaan ja tein erilaisia vatsalihasliikkeitä eri treenikerroilla. Tarkoitan siis Arnoldin G6:sta.

Minusta tämä ohjelma on hyvä sellaisenaan kuin se on annettu ensimmäisessä viestissä.. Itse tein tätä 12vk ajan ja tulokset sekä paino kasvoi mukavasti koko ajan, progressio oli todella hyvää joka liikkeessä. Ainoa mitä muutin oli se että otin pari kertaa viikossa mukaan pohkeet ohjelmaan ja tein erilaisia vatsalihasliikkeitä eri treenikerroilla. Tarkoitan siis Arnoldin G6:sta.

tiedän kyllä että g6 on hyvä sellaisenaan, koska olen sitä treenannut ennenkin. ja tiedän myös sen että kun muutan ohjelmaa tai teen uuden g6 pohjalta niin se ei ole enää g6. ihan vaan vaihtelun vuoksi kokeilen noilla seteillä ohjelmaa, ja kyselin vaan mitä mieltä muut on siitä. en halunnut kuulla että tämä ei enää ole g6. oonko väittäny ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom