BB PRO Johnnie Jackson

Toi Jacksonin ympärillä pörräävä (valkoinen) jätkä näyttää korville vedettyine pipoineen ja huppareineen ihan South Parkin Kennyltä. Tahantonta komiikkaa? Liekö jamppa erehtynyt studion ovesta.

FYI: Toi "pörräävä valkoinen jätkä" on muuten Branch Warren, parin vuoden takainen Mr Olympia runner-uppi.

Jacksonin fysiikkaa fanitan kyllä ihan täysillä ja tietysti myös voimia. Yläkroppa on just täydellinen; massiivinen ja vahva. Varsinkin nuo järkyttävän kokoiset trapsit on parhautta. Trapsit ei voi koskaan olla liian isot. Ne tekee ukosta kuin ukosta riskin näköisen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Jacksonin ympärillä pörräävä (valkoinen) jätkä näyttää korville vedettyine pipoineen ja huppareineen ihan South Parkin Kennyltä. Tahantonta komiikkaa? Liekö jamppa erehtynyt studion ovesta.
FYI: Toi "pörräävä valkoinen jätkä" on muuten Branch Warren, parin vuoden takainen Mr Olympia runner-uppi.

Räntsillä ei ollut hupparia, luulen, että kyse oli tästä vihreätakkisesta pipopäästä 1-3-12 -videossa.

Täytyy olla lahjakas pystyäkseen olemaan ammattilaiskehonrakentaja, mutta täytyy olla erittäin lahjakas pystyäkseen kehittymään tuolla treenityylillä edelleenkin.

Eihän näit katsoa tarvii, mutta melkeen pistää vihaseks kattoo noita ton treenejä. Tiedän, ettei aina tartte tehdä täyttä puhdasta liikerataa, mutta toi nyt on välillä niin pitkin v*ttua, että ei mitään järkeä.

PS: joo, mun tulokset on huonompia, mä oon pienempi ja hän varmasti tietää kaikesta enemmän kuin minä, mutta sanoinpa kuitenkin :D

Tekee höpöä kattoa noita loppusettejä prässissä, kun kitkutellaan "loppuojennusta" isolla kuormalla melkein pelkkien polvien varassa. Toista oli ne Yatesin treenit aikoinaan.:D

:D Näkee selvästi että Johnnie matkii noita Räntsin treenejä täysin. Kun Branchikin nytten innostunu loukkaantumisen jälkeen tekemään noita kiertoharjotteluita, joka varmaan on ihan viisasta sillä ettei niin älyttömiä romuja paiski menemään ihan likellä sitä loukkaantumista ettei uusiudu. Johny tulee perässä.

Johnny Jackson - 1 week out from the IFBB FIBO POWER PRO, in Essen, Germany.

521946_10150746697700789_27939425788_9490101_1296380180_n.jpg

BooM

(edit. Eibbi oliko jo linkannu fibo ketjuun, tuli facessa vastaan)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom