The devil you say? Jos joku pommittaisi Kiinaa se tietäisi n.90% mahdollisuudella 3.Maailmansotaa.8Balls sanoi:Kerry, se on. Kerry ei pommita Kiinaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The devil you say? Jos joku pommittaisi Kiinaa se tietäisi n.90% mahdollisuudella 3.Maailmansotaa.8Balls sanoi:Kerry, se on. Kerry ei pommita Kiinaa.
Mika71 sanoi:Minä kannatan Bushille seuraavaa kautta, jotta hän ehtii saamaan Lähi-idän asiat kuntoon. Epäilen, että Kerryltä puuttuu munaa tehdä se homma loppuun asti.
Mika71 sanoi:Täällä Euroopassa pitäisi vähän ajatella mitä kommentteja Bushista heitetään. Jos kilpailu ehdokkaiden välillä on tällä hetkellä lähes 50-50, niin se myös tarkoittaa sitä, että Yhdysvalloissa on suuri määrä tavallisia ihmisiä, jotka ovat Bushin kannalla.
Pulla sanoi:...
Miten bushin olisi pitanyt toimia esim. kun 2 kpl matkustajakoneita pamahtaa kaupunkiin ja 3000 ihmista kuolee?
...
Mika71 sanoi:Täällä Euroopassa pitäisi vähän ajatella mitä kommentteja Bushista heitetään. Jos kilpailu ehdokkaiden välillä on tällä hetkellä lähes 50-50, niin se myös tarkoittaa sitä, että Yhdysvalloissa on suuri määrä tavallisia ihmisiä, jotka ovat Bushin kannalla. Eivät kaikki kannattajat ole äärikristittyjä ja superrikkaita. Eilen tulleessa ohjelmassa ykkösellä joku jenkkien konservatiiryhmän edustaja selitti mielestäni hyvin, että miksi Euroopassa Bushin vastustus on niin suurta. Hän sanoi, että Eurooppalainen media on karikatyrisoinut Bushin näyttämään juuri siltä äärioikeistolaiselta kristityltä jne. Ja tähän kommenttiin voi kyllä yhtyä, kun esimerkiksi kuuntelee Suomalaisia radioasemia. Jokainen juontaja on tietävinään, että kuinka Bush on niin ja niin tyhmä ja aina väärässä, vaikka omat lahjat riittävät juuri ja juuri siihen lässytykseen biisien väliin ja uutisten lukemiseen valmiista uutistoimiston printistä. Suomessa on lisäksi jo monta vuotta ollut trendikästä haukkua Bushia ja näin tavoitella ns. älykön ja tiedostavan leimaa, vaikka asiasta ei mitään tietäisikään.
Minä kannatan Bushille seuraavaa kautta, jotta hän ehtii saamaan Lähi-idän asiat kuntoon. Epäilen, että Kerryltä puuttuu munaa tehdä se homma loppuun asti.
Toisaalta sillä ei minulle suurempaa merkitystä ole, että kumpi valitaan, koska suhtaudun Yhdysvaltoihin joka tapauksessa myönteisesti.
Raejuusto sanoi:Minäkin toivon Bushin voittavan yksinkertaisesti sen takia koska olen saanut hänestä paremman johtajavaikutelman. En kuitenkaan suomalaisen median kautta.
Raejuusto sanoi:...
Minäkin toivon Bushin voittavan yksinkertaisesti sen takia koska olen saanut hänestä paremman johtajavaikutelman. En kuitenkaan suomalaisen median kautta.
kattila sanoi:
Huumorilla höystettyä keskustelua vaaleista, USA:n politiikasta ja muista ajankohtaisista asioista voi seurata imuroimalla esim. suprnovasta tai tvtorrents.net:stä "Daily Show with Jon Stewart" ja "Real time with Bill Maher" -nimisiä sarjoja. Näitäkään ei kyllä voi sanoa kovin neutraaleiksi, mutta varsinkin jälkimmäisessä käydään hyvin rakentavia keskusteluja vieraiden kanssa.