John F Kerry vai Georg W Bush?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Tiukkaa on, tiukkaa on... vähän pahalta kyllä näyttää ennusteiden valossa, mutta Kerryyn uskotaan silti viimeiseen asti...! Jospa Jenkit sittenkin yllättäisivät ja ottaisivat järjen käteen...?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joopajoo, tiukkaa on. Onneks ei tarvitse huomenna herätä kovin aikaisin, niin voi kattoa vaikka aamuun asti.
 
Georg W Bush on Yhdysvaltojen presidentti myös seuraavat 4 vuotta. :rolleyes:
 
Mika71 sanoi:
... Eilen tulleessa ohjelmassa ykkösellä joku jenkkien konservatiiryhmän edustaja selitti mielestäni hyvin, että miksi Euroopassa Bushin vastustus on niin suurta. Hän sanoi, että Eurooppalainen media on karikatyrisoinut Bushin näyttämään juuri siltä äärioikeistolaiselta kristityltä jne. Ja tähän kommenttiin voi kyllä yhtyä, kun esimerkiksi kuuntelee Suomalaisia radioasemia...
Vaan ei siinä ole tarvinut hirveästi auttaa.... Kioton sopimus, Irakin sota, P-Korean politiikka, kansainvälinen rikosoikeus, yk:n yli kävely...
 
No, jotain positiivista - GWB saa itse korjata Irakissa aloittamansa sotkun ja tähtitieteellisen suureksi paisuneen budjettialijäämän. Tosin rohkenen epäillä että rikkaat rikastuu entisestään ja valtionvelka paisuu paisumistaan. Tässäpä kiva työmaa neljän vuoden kuluttua jollekin Demokraatille. ;)

Niin ja, toivottavasti Osama Bin Laden ei tulkitse tätä vaalivoittoa niin että pitäisi tehdä taas uusi terroristihyökkäys jonnekin. :(
 
4 more years.. voi vittu

no, toivottavasti tuo idiootti saa maan niin paskaan kuntoon, että siitä seuraisi jonkinlainen kunnon vastareaktio.

onnea vaan koko maailmalle!
:curs:
 
Ankka sanoi:
Vaan ei siinä ole tarvinut hirveästi auttaa.... Kioton sopimus, Irakin sota, P-Korean politiikka, kansainvälinen rikosoikeus, yk:n yli kävely...

Nimenomaan. Outoa, että jaksetaan aina mussuttaa siitä miksi Bushia mustamaalataan Euroopassa. Yksistään Kioton sopimuksella perseen pyyhkiminen riittää hyvin syyksi boikotoida Bushia kaikin tavoin. Eikähän lista tosiaan siihen lopu...
 
Vittu jos Bush voittaa!:curs: Näin vaan taitaa käydä! Nooh, ei mahda enää mitään...
 
Tänään kolmas päivä marraskuuta olen menettänyt uskoni ihmisen kykyyn käyttää älyllistä kapasiteettiaan, kykyyn ratkaista omia ongelmiaan ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, olen menettänyt uskoni ihmisen hyvään tahtoon.
 
Heikki M. sanoi:
Tänään kolmas päivä marraskuuta olen menettänyt uskoni ihmisen kykyyn käyttää älyllistä kapasiteettiaan, kykyyn ratkaista omia ongelmiaan ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, olen menettänyt uskoni ihmisen hyvään tahtoon.
Minäkin olen menettänyt uskoni samoihin asioihin, mutta vain amerikkalaisten kohdalla.
 
Raejuusto sanoi:
Minäkin toivon Bushin voittavan yksinkertaisesti sen takia koska olen saanut hänestä paremman johtajavaikutelman. En kuitenkaan suomalaisen median kautta.
Anna mä arvaan....FOX News?Kannattaa muistaa jenkkien median suhteen että Reagan kumosi 1987 nk. Fairness Doctrinen, jonka jälkeen uutiskanavien ei ole täytynyt noudattaa tiukkoja eettisiä sääntöjä...
 
Ratkeaako se presidentti nyt?

Kun 100 -lehdessä luki, että nyt valitaan ne henkilöt, jotka valitsee presidentin joulukuussa.

Oon vähän pihalla..
 
Hippa sanoi:
Ratkeaako se presidentti nyt?

Kun 100 -lehdessä luki, että nyt valitaan ne henkilöt, jotka valitsee presidentin joulukuussa.

Oon vähän pihalla..

kyllä se ratkes nyt. nyt valittiin valitsijamiehet, jotka on sitoutunut äänestämään osavaltionsa voittanutta ehdokasta. Elikkä W on täällä jäädäkseen, tuskimpa Kerry voittaa presidenttiyttä enää oikeussalien kautta.
 
jugga sanoi:
4 more years.. voi vittu

no, toivottavasti tuo idiootti saa maan niin paskaan kuntoon, että siitä seuraisi jonkinlainen kunnon vastareaktio.

onnea vaan koko maailmalle!
:curs:

Samaa paskaa samassa paketissa. Eipä asiat olis kuitenkaan pahemmin muuttunut, vaikka Kerry olis pressa. Osama tekee varmasti tuloksesta riippumatta jenkkeihin hyökkäyksiä ja kansa vaatii kostoa, joten Kerrynkin on lähdettävä sotapolulle.
 
Back
Ylös Bottom