Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan ei siinä ole tarvinut hirveästi auttaa.... Kioton sopimus, Irakin sota, P-Korean politiikka, kansainvälinen rikosoikeus, yk:n yli kävely...Mika71 sanoi:... Eilen tulleessa ohjelmassa ykkösellä joku jenkkien konservatiiryhmän edustaja selitti mielestäni hyvin, että miksi Euroopassa Bushin vastustus on niin suurta. Hän sanoi, että Eurooppalainen media on karikatyrisoinut Bushin näyttämään juuri siltä äärioikeistolaiselta kristityltä jne. Ja tähän kommenttiin voi kyllä yhtyä, kun esimerkiksi kuuntelee Suomalaisia radioasemia...
Ankka sanoi:Vaan ei siinä ole tarvinut hirveästi auttaa.... Kioton sopimus, Irakin sota, P-Korean politiikka, kansainvälinen rikosoikeus, yk:n yli kävely...
Kalju sanoi:Vapauden puolesta!
Minäkin olen menettänyt uskoni samoihin asioihin, mutta vain amerikkalaisten kohdalla.Heikki M. sanoi:Tänään kolmas päivä marraskuuta olen menettänyt uskoni ihmisen kykyyn käyttää älyllistä kapasiteettiaan, kykyyn ratkaista omia ongelmiaan ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, olen menettänyt uskoni ihmisen hyvään tahtoon.
Anna mä arvaan....FOX News?Kannattaa muistaa jenkkien median suhteen että Reagan kumosi 1987 nk. Fairness Doctrinen, jonka jälkeen uutiskanavien ei ole täytynyt noudattaa tiukkoja eettisiä sääntöjä...Raejuusto sanoi:Minäkin toivon Bushin voittavan yksinkertaisesti sen takia koska olen saanut hänestä paremman johtajavaikutelman. En kuitenkaan suomalaisen median kautta.
Hippa sanoi:Ratkeaako se presidentti nyt?
Kun 100 -lehdessä luki, että nyt valitaan ne henkilöt, jotka valitsee presidentin joulukuussa.
Oon vähän pihalla..
jugga sanoi:4 more years.. voi vittu
no, toivottavasti tuo idiootti saa maan niin paskaan kuntoon, että siitä seuraisi jonkinlainen kunnon vastareaktio.
onnea vaan koko maailmalle!
:curs: