Taidatpa muuten olla oikeassa. Itse ajattelin sitä SJMV:tä omalla kohdallani, sillä mun suorin jaloin mave ei tule kovinkaan suorin jaloin. Eroa normimaveen on vain n. 10-20kg ja edelleen selvästi enemmän kuin kyykyssä.
Tänään ois taas vuorossa mavepäivä BBB:llä
Se 5x10 on kyllä ihanuutta. Tällä hetkellä se ei ole kyllä kovinkaan paha, sillä olen vasta ensimmäisen kierron toisella viikolla joten nuo 3x3:set ovat vielä melko keveitä. Tosin jos tuohon viimeiseen sarjaan takoo jonkinlaista PR:ää niin kyllähän se vähän mehuja imee.
Kun tässä setissä tulee kohtalaisen paljon noita toistoja, minkälaisia otteita olette käyttäneet? Itse olen vetänyt nuo 5/3/1-sarjat normaalisti ristiotteella mutta sitten viimeiset kympit yritän rutistaa ilman. Ajattelin että jos siinä tarttuisi vaikka vähän näppeihinkin ruutia. Painot saa kyllä olla tällä hetkellä alle 50% max, että onnistuu.
Yritän myös tehdä dippejä noiden mavesarjojen välissä. Ripottelen niitä myös kyykkypäivän sekaan, joten se 100/viikko tulee helposti täyteen. Katsotaan sitten joskus keväämmällä sitä lisäpainojen käyttöä.