Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten olette toimineet jos joku nosto epäonnistuu, eli tulee vähemmän kuin minimitoistot? Mulla on nyt parina viikkona jääneet mavet vajaaksi, ja sitä ennenkin ne oli aika tuskaa, oon siis aloittanut liian kovasta training maxista :(
Itse saatoin juuri vedon kanssa porskuttaa kokonaisen syklin "liian vähillä" toistoilla, mutta 531 päivänä sain aina merkatut toistot tehtyä. Itselleni penkki ja kyykky kehittyi nopeasti, veto ei oikeastaan yhtään. Ei se nyt haittaa jos joskus jää sarjat vajaiksi, mutta jos alkaa toistumaan pidemmäksi aikaa niin vähennä TM:ää ja aloita alusta.Miten olette toimineet jos joku nosto epäonnistuu, eli tulee vähemmän kuin minimitoistot? Mulla on nyt parina viikkona jääneet mavet vajaaksi, ja sitä ennenkin ne oli aika tuskaa, oon siis aloittanut liian kovasta training maxista :(
Jos ei välttämätön pakko ole fyysistä kirjaa saada, niin itse olen molemmat lukenut netistä ilmaiseksi ladattuina pdf-inä.Ilmeisesti näitä kirjoja ei suomenkamaralta kaupasta löydy mutta onko kellään jäänyt pölyttymään hyllyyn? voisin ainakin kaksi ensimmäistä ostaa mikäli löytyy kohtuu hintaan
Voiko sitä lukea näytöltä kirjaa? vähintään silmämunat tulessa jos ei muita fyysisiä oireita aiheuta...Jos ei välttämätön pakko ole fyysistä kirjaa saada, niin itse olen molemmat lukenut netistä ilmaiseksi ladattuina pdf-inä.
Ei kyllä miulla mitään ongelmia ollutVoiko sitä lukea näytöltä kirjaa? vähintään silmämunat tulessa jos ei muita fyysisiä oireita aiheuta...
Myyjää vaan joku se kirja tällaiselle vanhanliiton jannulleKyllähän nyt pdf:t myös aika näppärästi tulostaa, niin ei tarvitse näytöltä lukea.