Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 kiertoa bbb takana ja kehistystä tulee kivasti mut huomannut että yläroppa menee aivan tukkoon, alavartalolle oon käyttänyt --Limber 11 Routine-- mutta ylävartalolle pitäis löytää joku vastaava, varsinkin olkapäät ja ojentajat ihan paskana
eipäs tullut mieleen samalta tyypiltä tarkistaa, liian simppeliä o_O pitää ottaa jokapäiväiseksi ainakin näin alkuun että saa paikat auki ja kiitti vinkistäYläkropalle löytyy ainakin semmonen kun: "Simple 6", De Francon juttuja myös.
Itse pitänyt deload viikon suunnilleen täysin lepona. Ihan jotain tosi kevyttä tehnyt. Muuten ollut niin tukossa että ei tullut hommasta mitään.Samanlainen uni ja ravinto, paitsi että tipaton syksy menossa, eli alkoholi jäänyt pois. Saankohan liian vähän kaloreita nyt? :D
Viimeiseen kysymykseen: on. 60% ei ole vielä mitään, mutta odotas kun pääset ohjelmassa eteenpäin ja 531-setit alkavat painaa ja päälle pitäisi ottaa 5x10 80% toivon mukaan silloinkaan ei vielä paina, joka vain tarkoittaa, että ohjelma toimii. Kärsivällisyyttä, itsellä 5kk takana enkä ole vieläkää pudottanut numeroita missään liikkeessä ja ykkösviikoilla paukkuu kolmosia-nelosiaMillasilla apuliikkeillä ja ja sarjoilla jengi pykii tota bbb?
Alotin ite tyylillä
kyykky 5/3/1
kyykky 5x10 60%
reidenojennus 3x12
apuliike?
Penkki 5/3/1 tauoilla leukoja 5x10
penkki 5x10 60%
vinopenkki 2x12
kulmasoutu 5x10
Mave 5/3/1
sjmv 5x10 60%
koukistus 3x12
pohkeet 5x
Pystäri 5/3/1
dipit 4x10
pystäri käsip 5x10
takaolkasouto talja 3x15
Mitä apuliikkeitä lisää / millasilla painoilla? Tuntuu että noi 60% on kyllä ihan läpsyttelyä. Ja jos pitäs vielä varsinaisia 5/3/1 sarjoja lyhentää niin eihän tossa treenissä tule edes hiki.
Vai onkohan mulla vaan perus kaikkimullehetinyt meininki
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stefankendall.BigLifts kokeile tuollainen ottaa kaveriksi, kertoo joka treenissä mitä "pitäisi" tulla että on kehitytty niin tulee faktaa mitä treenissä tapahtuu ja mistä on lähdettyOkei. Ollaan kärsivällisiä ja toivotaan että hommat toimii. Tässä nelisenkuukautta lyöty päätä seinään ja painot pysynyt lähes samassa.
Mä olen kyykyn BBB-setit tehnyt 50-60% todellisesta maksimista. Sillai ei ole ollut läpsyttelyä. Viimeisimmän kierron tein 70% todellisesta maksimista, mikä oli kyllä melkoisen HC. Seuraavana päivänä ei kävelty.Millasilla apuliikkeillä ja ja sarjoilla jengi pykii tota bbb?
--
Mitä apuliikkeitä lisää / millasilla painoilla? Tuntuu että noi 60% on kyllä ihan läpsyttelyä. Ja jos pitäs vielä varsinaisia 5/3/1 sarjoja lyhentää niin eihän tossa treenissä tule edes hiki.
Vai onkohan mulla vaan perus kaikkimullehetinyt meininki
5/3/1+5x10 tuntuu ainakin paljolta punnertamiselta kun yleensä on erillaisilla vipunostoilla rakennettu ainakin osa treenistä+ kyykky ja leuanvedot ottaa myös olkapäihin kun on valmiiksi ongelmia :/ lihashuoltoa tulee jokatoinen päivä lämmittelyssä (venyttely+rullaukset ja kuminauha räpeltelyä) ja montakertaa päivässä teen lyhyitä venytyksiä. olkapäät on siis ollut aikasemminkin ongelma jota on joutunut korjaamaan mut tämän myötä alkoi nostamaan taas päätään, nyt on koko hartia tukossa mitä ei aikaisemmin ole ollut eli olkapään liikuttaminen eteen/taakse/ylös kiristää ja repii vastaan joka helpottaa kun venyttää vastaan hetkenEi tossa BBBssä imo kauheasti punnertamista sinäänsä ole.
Kuinka paljon lihashuoltoa siis tulee päivässä?