Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noinhan sitä luulisi, mutta itse asiassa otin vuosi sitten samoilla painoilla kuin nyt esim. hauiskäännössä tangolla huomattavasti hitaampia ja puhtaampia toistoja huippusupistuksineen. Teen vieläkin suht. puhtaasti, mutten purista 2 sekunnin huippusupistusta joka toistolla vaan ehkä puoli sekuntia. Negatiivinen ei ole enää 4 sekuntia vaan puolet siitä. Positiivinen ei ole enää 2 sekuntia vaan räjähtävä ja viimeisillä toistoilla heijariOriginally posted by Hannibal
Jos on kyse samoista liikkeistä, teet ne luultavasti tänään enemmän hauiksilla ja ojentajilla ja vähemmän alaselällä ja olkapäillä kuin vuosi sitten. Tuskin sinulla on kuitenkaan tänään enemmän läskiä käsissä kuin vuosi sitten?
Originally posted by Hulkki
Noinhan sitä luulisi, mutta itse asiassa otin vuosi sitten samoilla painoilla kuin nyt esim. hauiskäännössä tangolla huomattavasti hitaampia ja puhtaampia toistoja huippusupistuksineen. Teen vieläkin suht. puhtaasti, mutten purista 2 sekunnin huippusupistusta joka toistolla vaan ehkä puoli sekuntia. Negatiivinen ei ole enää 4 sekuntia vaan puolet siitä. Positiivinen ei ole enää 2 sekuntia vaan räjähtävä ja viimeisillä toistoilla heijari
Originally posted by Hulkki
Eroa on tosin myös treenifrekvenssissä, eli vuosi sitten tein hauikset vielä selän kanssa jolloin viikossa tuli tasan yksi treeni joka otti hauikseen ja siinä suoraa rasitusta hauisliikkeistä ja epäsuora rasitus selkäliikkeistä. Nykyisin teen 8 päivän kierrossa hauikselle yhden suoran treenin ja yhden epäsuoran (selkä), nämä eri päivinä.
Originally posted by pori1980
jatkuva voimankehitys----) Westside Barbell
Villi veikkaus, ruokapuoli mättää ja pahasti. Laitappas vaikkapa uusi threadi pystyyn ruokapuolestasi niin katsotaan tarkemmin.T.M.O.E. sanoi:Nyt olen yrittänyt saada tarpeeksi proteiinejä ja syödä hyvin ja oikeita ruokia eikä mitä tahansa.
Oletko varma, ettet ole katsonut peiliin koko ajan? :jahas:Hannibal sanoi:Salilla näkee tyyppejä, jotka näyttävät treenaavan tosissaan, mutta jotka ovat vuodesta toiseen samankokoisia ja treenaavat samoilla painoilla.
T.M.O.E. sanoi:Lisäys edelliseen:
Nyt siis n. 3 vuotta takana ja olen miettinyt että olenko geneettisesti vammainen. Pienenä lapsena olin hieman pyöreä, nuorena 7-20 vuotiaana olin tosi laiha ja nyt olen "normaali" ja lihasta on varmaan saman verran mitä keskiverto "Villellä" on 18 kesäisenä. Hardgainer en voi olla koska sain 1,5 vuodessa 20 kiloa syömällä reippaasti. Luonne ei anna luovuttaa vaikka useammin kuin kerran on tehnyt mieli lyödä hanskat. Ymmärrän että minusta ei koskaan tule kehonrakentajaa tai voimannostajaa mutta 120-penkkí,150-kyykky,180-maastaveto pitäisi olla mahdollista keneltä vain jos on valmis laittamaan itsensä peliin. Perkele !!
T.M.O.E. sanoi:lihasta on varmaan saman verran mitä keskiverto "Villellä" on 18 kesäisenä
lazki sanoi:Kehonrakennus on yllättävän monihaarainen laji, kaikki vaikuttaa kaikkeen.