Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sitä kautta pitäisi tietysti pyrkiä siihen, että tälläisiä ihmisiä kasvaisi mahdollisimman vähän ja että he eivät pääsisi tekojaan tekemään.
Ei kai se Jarmo nyt ihan hullu voi olla koska oli kuitenkin Paulan kanssa monta vuotta niin olisi se häiriintyneisyys paistanut läpi jo aikaisemmin ja tuskimpa Paula olisi lastakaan tehnyt miehen kanssa jos luulisi/tietäisi miehensä olevan "psykopaatti" jne.
Ei kai se Jarmo nyt ihan hullu voi olla koska oli kuitenkin Paulan kanssa monta vuotta niin olisi se häiriintyneisyys paistanut läpi jo aikaisemmin ja tuskimpa Paula olisi lastakaan tehnyt miehen kanssa jos luulisi/tietäisi miehensä olevan "psykopaatti" jne.
Onko psykopaatti ja narsissi sama astia.
juu ei hämminkiä .oli pakko kuitata
Jaa niin joo... mutta sen vois laittaa siihen psykospaatti-astiaan .
Onko psykopaatti ja narsissi sama astia.
ps. ovatko kuulustelupöytäkirjat avoimia? Saakohan tuo tyyppi lisäsyytteen pöytäkirjojen salaisuusrikkomuksesta tms?
Jottei menisi liian yksinkertaiseksi niin yleensä persoonallisuushäiriöisellä on piirteitä useista eri luonnehäiriöstä.
Pahojen tekojen tuomitseminen ja kavahtaminen on lopultakin ihan OK, ei siinä ole vielä sinänsä mitään junttia eikä lapsellista. Se on tervettä. Kaikki me sen rajan osaamme johonkin vetää. Ja joojoo, antaa oikeuslaitoksen tuomita ja ammattilaisten ymmärtää... Vankiloissa on myös ammattiauttajia ja terapiaryhmiä!
Ehkä olen vitun rankkiskovis (kuten me kaikki täällä humanistisessa tiedekunnassa), mutta en osaa suhtautua mihinkään, mikä ei itseäni suoraan kosketa pelkästään tunteella. (Huomioi sana pelkästään, ennen kuin quotaat ja postaat nasevan vastauksen, kiitos.)
Kuulun samaan kategoriaan.
Mikään, mikä ei kosketa mua, ei myöskään liikuta mua.
Ei millään tasolla.
Ehkä olen tunteeton paska:jahas:
Mielestäni vaan on typerää sulkea silmät ihmislajin pimeältä puolelta ja kuitata nämä aina jollain "voi kun kamala juttu, se oli vaan hullu" -lausunnolla ja toistaa sama aina kun jotain vastaavaa tapahtuu. Ymmärrän natsienkin motiiveja oikein hyvin, vaikka en kaikesta samaa mieltä olekaan.