Jari Sjöman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja söba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei juma tota videota on pakko kattoa monta kertaa. Nuo 250 ja 280 räjähtää ylös eikä 300:kaan hidastu juurikaan. Käsittämätöntä!

Täytyy muistaa, että Kiri myös oli läpivahva kaveri muutenkin, kyykky ja veto molemmat melkein 400kg, Sjömanilla kuitenkin molemmat siinä 300 kilon hujakoilla:)

:hyper:

Rikuhan onki vahvamieskilpailija, missä tarvitaan kovaa vetoa ja kyykkyä. Toisin ku jari keskitty oikeestaan pelkästään penkkiin. Ei varmaan kovin tosissaan kyykkyä eikä mavee treenannukkaa.
veikkaan että aika harvoin..

Onhan tuo aika uskomattoman kevyen näköistä. Itse vielä tietysti ottaa raudat käsillekin. Vähän samaa tyyliä kuin Brian Sidersilla, mutta Sjöman ottaa raudat enemmän rinnalta kuin mahalta.

Harmi vaan, ettei Jari tuossa kunnossa saanut sitä 300kg:n nostoa virallistettua. Paras kisatulos jäi 285kg:oon mikä ei kyllä kerro kaikkea miehen voimista.

Sjöman taisi muuten olla viimeisiä huippupenkkaajia James Hendersonin ohella, jotka vannoivat raw-nostamisen nimeen, vaikka muut nostivat jo paidalla. Voimaa oli molemmilla niin paljon ettei tarvinnut apuja menestyäkseen. Toki Jarikin sitten nosti uransa lopussa paidalla.

Jooh kyllähän kaverit aika usein pelkäsivät, että kun Jari paiskasi raudat takaisin telineisiin, että koukut hajoaisivat.

Kiitos, hämis. Mites itselläsi nykyään penkki kulkee ja oletko pysynyt terveenä?

Kokotiili kyykkyä Jari tosissaan treenasi, mutta tuo maastaveto tulos on ihan treenaamatta vedetty. Penkki on Jartsalle aina ollut se ykkösjuttu.

Sjömanin punnerruksissa puhuu räjähtävä VOIMA. Mies on toinen kahdesta suomalaisesta 300 kilon punnertajasta. Toinen on Kirin äiteen poika.

Muita kolmen markan punnertajia ei tästä maasta käsittääkseni löydy. Ja minulle on sitten ihan turha huudella paitapenkeistä mitään. On täysin eri asia punnertaa rinnan päältä 300 kiloa kylmää rautaa, kuin käyttää kumiritsan varassa mahan päällä sama malmi. Jos jollekin Mentulalle laitetaan 300 kiloa raakana käsille ja käsketään punnertaa, niin ambulanssin saa soittaa samalla. ;)

Kumpi sitten oli parhaassa kunnossaan kovempi punnertaja, Sjöman vai Kiri, on makuasia. Itse arvostan Kiriä hitusen korkeammalle. Kirillä nostomatka oli pidempi ja mieshän ei tosiaan ollut mikään yhden lajin spesialisti.

Miksihän näistä on aina pakko ruveta vääntämään, että kuka on kovempi ja kuka nostaa(isi) enemmän. Aina löytyy jostakin kovempi ja vahvempi ukko/akka. Taitaa tuo olla kyllä kovimpia rautoja, joita on tuota vauhtia heiluteltu... :worship:

Se on aivan ymmärrettävää, että Jaria verrataan Kiriin, kuitenkin kaksi suomen kovinta raw-penkkaajaa kautta aikojen. Jotkut arvostavat enemmän Jaria, toiset Kiriä. Turha siitä alkaa vääntämään.

Äijät on koko maailmassa kaikkien aikojen tasollakin IHAN kärkipäässä. Edellä selvästi ainoastaan James Henderson. No ok Scot Mendelson on punnertanut 325kg ilman stoppia.

Kyllä tuo aina ihmetyttää kun näin pienestä maasta tulee eri voimailulajeissa (voimanosto, voimamies) maailmanmestareita ja vahvimpia äijiä. Niinkun just Kiri, Söba ja muut. Mikä ihme siinä on. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sjömanin punnerruksissa puhuu räjähtävä VOIMA. Mies on toinen kahdesta suomalaisesta 300 kilon punnertajasta. Toinen on Kirin äiteen poika.

Muita kolmen markan punnertajia ei tästä maasta käsittääkseni löydy. Ja minulle on sitten ihan turha huudella paitapenkeistä mitään. On täysin eri asia punnertaa rinnan päältä 300 kiloa kylmää rautaa, kuin käyttää kumiritsan varassa mahan päällä sama malmi. Jos jollekin Mentulalle laitetaan 300 kiloa raakana käsille ja käsketään punnertaa, niin ambulanssin saa soittaa samalla. ;)

Kumpi sitten oli parhaassa kunnossaan kovempi punnertaja, Sjöman vai Kiri, on makuasia. Itse arvostan Kiriä hitusen korkeammalle. Kirillä nostomatka oli pidempi ja mieshän ei tosiaan ollut mikään yhden lajin spesialisti.

Eikö mentulaki oo ottanu 3markkaa ylös raakana? En sitte tiiä...

E. http://www.youtube.com/watch?v=jbVA6PmylKo
Kyllä siinä sittenkin se paita tais olla :F

Mun mielestä aika tyhmää tähän trediin listaa noita kolmensadaviidensadan vieteripenkkejä. Kun edellä on mainittu Kiri ja Sjöman...

Jari sitten huutaa tuossa videon lopussa "Ilman penkkipaitaa!!" jos joku ei siitä saanu selvää. Kaverit ei oo ainakaan saanut siitä huudosta selvää :)

Paitapenkeille on oma osionsa. ;) Vai kuullostaako Möykky666 tämä tutummalle : "Tällekki paskalle varmaan voitte tehä oman ketjun jos siltä tuntuu, tää ei vissiin oo ihan oikee mesta?"

Nyt on hieman eri asia? Ruvetaan puhuu savolaisen threadissa pt-koulutuksesta ja miten siihen pääsee kun, että verrataan sjömanin nostoja muiden suomalaisten nostoihin päällä.
Nostothan ovat aivan planeetalta niinkun kerkesinkin jo editoida tohon.. muistin vaan väärin että myös mentula olis nostanu jotai lähemmäs 3markkaa ilman paitaa mutta eihän se luonnollisesti pidä paikkaansa :F

Kiitos, hämis. Mites itselläsi nykyään penkki kulkee ja oletko pysynyt terveenä?

Mulla repes vasen rinta/olkapää viime huhtikuussa pari viikkoa ennen Loimaan RAW-penkkareita. Kävi perinteinen: kova kunto, vika kova treeni missä enkat oli tarkoitus ottaa ja sit pamahti paikat... Siitä asti ihan pilipali jumppaa 20kg-100kg penkistä koko kesä ja syksy. Nyt tän vuoden puolella oon pystyny vähän korottaa painoja ja se nostaa heti mielialaa!!

Ajattelin käydä nostaa Jyväskylässä Murtomäen raw kisoissa 28. päivä. Mä kun en syty kovaan treeniin ilman tavoitetta ja nyt se tavoite on säilyä ehjänä sinne kisaan asti ; ))

Tota Jarin nostoa katellessa kyl syttyy väkisin ja alkaa haaveilee josko vielä sais paranneltua omaa raw ennätystä sittenkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom