Jari Sjöman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja söba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo 100x100kg on 300kg penkkaajalle on suunnilleen suhteessa sama kuin 100x20kg 60kg penkkaajalle. Ja itse sain sata toistoa kevyesti treenin jälkeen kun maksimi oli 60kg.

edit. Etkö muuten ollut söba vielä vähän aikaa sitten Jarin poika, et Jari itse.

Joo Jarin kanssa tänne yhdessä kirjoitellaan.

Niin ja noista sarjoista, kyllä ne kaikki ovat ihan paikkaansa pitäviä ja useat sarjat on vielä otettu samoissa treeneissä.

Vielä siitä Jarin 300kg nostosta. Pyrin saamaan sen tonne youtubeen ensi viikon aikana, jos en muuten saa sitä niin kuvaan sitten vaikka televisioruudusta sen puhelimella.

:offtopic:
Olisko m i t e n k ä ä n mahdollista, että tuo tyhjän vänkääminen uskooko vai ei loppuisi?
Kun on tällainen mahdollisuus saada suoraan tietoa yhdeltä kiistattomasti kovimmista penkkipunnertajista, niin olisi huomattavan paljon mielenkiintoisempaa seurata niitä juttuja, varmasti myös kirjoittaa, kuin että ketjuun jauhetaan jatkuvasti tuollaista jonninjoutavaa lässytystä :confused:
Itse pidän Jari Sjömanin kertomisia täällä ennemmin palveluna kiinnostuneille kuin että ne olisi tuotu esille arvosteltaviksi :rock:

Me suomalaiset ei uskota mitään ilman että itse nähdään! oisko se sitten kateutta vai mitä? mutta kyllä se on hyvä että, kyseenalaistetaan asiat.:rock:

Kyllähän se 300kg nosto on ihan fakta, mutta 20 x 220 kuulostaa niin överiltä ettei sitä helposti usko. Varsinkin kun se on epäsuhdassa tuohon 300 maksimiin, liian kova sarja. Mutta pitää se kai uskoa kun niin sanotaan. Ei nyt varmaan mitään syytä ole liioitella.

jarihan on iät ajat tehnyt myös pitkiä sarjoja säännöllisesti. vaikka vois olettaa, että 300 kilon raakaykkösellä tulis "normaalinostajalla" joku reilu kymppi, ei se ole kovin tavaton juttu nostaa toistokestävyyttä sinne pariin kymppiin. oli raudat mitkä vaan. lisäksi jarin nostomatka tukee tollasia pitkiäkin sarjoja hyvin. ite ainakin pidän tota 20*200 sarjaa hyvinkin mahdollisena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mies teki Otahallissa paljon kovia sarjoja ja maksiminostoja penkissä siihen aikaan kun Otiksessa harjoitteli alan nimimiehet. Kovasti tuntuu tarvetta niitä videolta vielä nähdä. Ne ketkä eivät paikalla olleet niin kannattaa ottaa Ramstedin Joriin yhteyttä jos nauhat kiinnostaa. Jorilla on aikasen paljon matskua niiltä ajoilta. Sieltä löytyy muitakin helmiä kuin Jarin 300kg nostot ja 220kg sarjat.

Itseäni kyllä kiinnostais nähdä kovia penkkauksia, ei siinä että erityisemmin epäilisin. Onhan noita Kirin nostojakin tullut katseltua jo lähemmäs 50 kertaa...

Aika rivakasti rauta heilahti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom