Jari Sjöman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja söba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvää kuuluu. Omat kisat on jo kisattu, mutta ohjelmia tulee tehtyä ja valmennettua porukkaa. Tuo pätkä on Kaivohuoneelta ja tangossa rautaa tuo 200kg. Ennen tuota sarjaa olin ottanut 280kilolla kaksi toistoa, mutta sitä ei videolta näy.

Kyllä, Nooa Sjöman on poikani ja tosiaan tuolla GPA:n kilpailuissa käynyt.

Oli kyllä hienoo olla tuolla kisoissa talkoomiehenä.Päästiin kaverin kanssa Jarin penkkiavustajiksi lämmittelyssä :-)
Mies aloitti penkkaamisen 120 kilolla...sen jälkeen 25 kilosia päihin aina yhet lisää...220 liikku ku tyhjä tanko! Kyllä siinä oli parikymppinen voimanostajan alku
ihmeissään :O Harmi että 300 kilon yrityksessä rinta repesi...270 oli kuitenki paperia 2.nostossa. Jari on kyllä kovin penkkiukko mitä suomessa on nähty!
Tänäpäivänä raakana alle 125 ei kukaan pääse lähellekkään :O

on kyllä kova ukko! Tiedän kyllä yhden vieläkin kovemman. mm. 300kg salinosto, joka kyllä tekniikaltaan siistimpi kuin tuo ylläoleva sekä 400kg paitapenkki virallisissa kisoissa. eikä ko. nostajan puhtaudesta ole hirveästi epäilystä :)

Mä en tiedä Suomesta ku yhden vahvemman penkkaajan ku Jari, vahvin on Riku. Ihan kisatuloksista puhutaan eli kolmen kärki Kiri, Sjöman ja kolmantena Smulter. Mun asiani ei ole tuomita mitä kukin käyttää tai ei käytä. Kyllähän se Sjömanin 300kg näytösnosto on vakuuttavin salinosto 300kg mitä tässä maassa on otettu. Toki Smulter tod.näk siirtyy paalulle vielä.

on kyllä kova ukko! Tiedän kyllä yhden vieläkin kovemman. mm. 300kg salinosto, joka kyllä tekniikaltaan siistimpi kuin tuo ylläoleva sekä 400kg paitapenkki virallisissa kisoissa. eikä ko. nostajan puhtaudesta ole hirveästi epäilystä :)

Jari nosti samassa liitossa kuin Smultteri, joten mun silmissä ihan yhtä puhdas urheilija! Muistappa myös Sjömanin sarja, alle 125kg! Smultteri ei nosta lähellekkään noita rautoja alle 125kg sarjaan!

heti tartuttiin tohon puhtausjuttuun. Kyllä noi freddin tuloksetkin mun mielestä puhuu asiaa. Freddikin ottanut salilla yli 300kg, sekä kisoissa tosiaan 400kg paidalla, joka nyt sattui vaatimattomasti olemaan myös maailmanennätys. Tuo on totta että painoluokka on hieman suurempi, mutta eipä sitä millään kaavalla pysty laskemaan miten paljon tuo paino huonontaa freddin sijoitusta. Ja kuten fortissimo mainitsi, freddi ei ole vielä tiensä päässä. Happea nyt siellä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mutta eikös ole kutkuttavaa leikkiä ajatuksella kuinka paljon tuo "vieläkin kovempi" ukko nostaisi jos alkaisi roinaamaan? Faktahan on se,että niin paljon on tuossa lajissa kiistatta roippeista hyötyä,että jos puhtaana nostaa 300 siistinä salinostona,niin 350kg olisi paperia ihan kisanostonakin hetken päästä. Siis jos alkaisi myrkyttämään.:jahas:

Mutta eikös ole kutkuttavaa leikkiä ajatuksella kuinka paljon tuo "vieläkin kovempi" ukko nostaisi jos alkaisi roinaamaan? Faktahan on se,että niin paljon on tuossa lajissa kiistatta roippeista hyötyä,että jos puhtaana nostaa 300 siistinä salinostona,niin 350kg olisi paperia ihan kisanostonakin hetken päästä. Siis jos alkaisi myrkyttämään.:jahas:

No ei se ihan näinkään mene. Aineet toimii erilailla eri ihmisille, toinen paisuu kuin pullataikina ja voimaa tulee, toinen taas taistelee edelleen 150kg penkissä.. Perus lihasmassa nyt on suht helppo kasvaattaa lähes joka jätkälle, kun aletaan myrkyttään, jos perusasiat on kunnossa (ruoka, treeni, lepo ja tietty myrkyt) Mutta voima onkin sitten toinen asia. Sitä ei voi kieltää etteikö niistä hyötyä olisi, mut kaikki on suhteellista.

No ei se ihan näinkään mene. Aineet toimii erilailla eri ihmisille, toinen paisuu kuin pullataikina ja voimaa tulee, toinen taas taistelee edelleen 150kg penkissä.. Perus lihasmassa nyt on suht helppo kasvaattaa lähes joka jätkälle, kun aletaan myrkyttään, jos perusasiat on kunnossa (ruoka, treeni, lepo ja tietty myrkyt) Mutta voima onkin sitten toinen asia. Sitä ei voi kieltää etteikö niistä hyötyä olisi, mut kaikki on suhteellista.

Mä taas olen päinvastaista mieltä. Eli nimenomaan jotkut saavat "vain" 150-200kg vaikka miten myrkyttäisivät treenaten kuitenkin miten sattuu, kun taas ne, jotka myrkyttävät JA osaavat treenata, menestyvät. Todella paljon näkee aivan lahnana ja ääripaskalla tekniikalla otettuja 150-170kg:n penkkejä, ja nostajasta kielii 100m päähän douppien käyttö. Samalla tekniikalla ei voisi naturaalina kuvitella saavansa 100kiloa ikipäivänä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom