Jari Sjöman

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja söba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sjöman oli aikanaan ylivoimainen punnertaja koko maailmassa, eikä ainoastaan suomen paras punnertaja. Sjömanin nostoissa oli rinnalta lähtö niin räjähtävä etten moista muista itse koskaan muilla nähneeni. 250 kg lähti kun tyhjä tanko.

Sjöman kirjoittaa treenistä nimenomaan penkkipunnertajan näkökulmasta. Pystypunnerrus parantaa pystypunnerrerrusta, eikä penkkipunnerrusta. Ylätaljat vahvistavat yläselkää, joka toimii tärkeänä osana penkkiä. Samoin huoltavana liikkeenä niskantaakse vedettynä talja ottaa hyvin takaolkapäihin.

Sen tasoista tietoa on nyt tarjolla kun Sjöman palstalle kirjoittaa, että nuorempi sukupolvi tuskin edes ymmärtää minkä tasoisesta voimanostajasta on kyse. Kannattaa kerrankin kysyä ja ottaa opiksi, eikä joka asiaa kysenalaistaa.

kyllä,

Kyllä näin vaan oli, hyvin läheltä aikoinani seurasin (joskus tuomarinakin) ja mukana treeneissäkin jonkun verran.
Kilot ja toistot pitää kyllä paikkansa.
Jos joku on lahjakas ja osaa homman niin näin vaan on.
Maailmanmestaruudet, euroopan- ja suomenmestaruuksista puhumattakaan kertoo omaa totuuttaan , samoin kilomäärät,enkat,toistomäärät yms.
Kestävyys perustui lahjakkuuden ohella armottomaan vuosien perustreenaamiseen.:whip:
Hommaan pitää vaan paneutua!
Ensimmäinen eurooppalainen(muistaakseni) joka kutsuttiin Arnolds Classickiin.

Turhaa kyseenalaistamista ja veivaamista treeniohjelmasta tässä palstalla aikaisemmin jos homma on kerran näin hyvin toiminut.
Tottakai jokaisen pitää itse omaa kroppaansa kuunnella ja miettiä mikä on nyt mulle just se juttu, ei sitä kukaan voi eksaktisti toiselle kertoa mutta kannattaa ottaa vinkkiä jos siihen on tilaisuus!
Mitä tulee vanhoihin jenkkinostoihin niin tottakai siellä on ollut vahvoja äijiä mutta aina kisoissa siellä kotiinvedetty reippaasti...:eek:
Sitäkin tullut katseltua...

Jari oli muistaakseni kokki, osasi syödä paljon ja kuuleman mukaan Lindströmin Kaijun ja Kirin kanssa joivat kermaa ja siirappia sekä söivät suolapähkinöitä saadakseen nesteet ja "kalorit" tarttumaan kroppaan. Myös muutama ulkopulinen on tämän näiden kolmen nostajan massanhankintakeinon vahvistanut..

Kokki en ole koskaan ollut, vaikka olisin kovasti halunnutkin. Osasin kyllä syödä paljon, mutta koskaan en ole Kaijun ja Riksan kanssa juonut siirappia enkä kermaa, Kaijun kanssa olen tainnut joskus syödä pähkinöitä :):thumbs:

Joo tuli luettuu tää ketju! onko se video täällä jossain missä näkyy se 300kg pökkäys? vai onko söbä unohtanu koko homman?

Laitahan videoo tulemaan! osaatko ollenkaa sanoo millon saat sen valmiiks? viikon sisällä?

Alkanee toi viikko olee täynny, et millos video ilmestyy tänne?

Ei me taideta nähä sitä kun Jari pökkää 300kg penkistä! vai onko viteo jo valmis söbä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiireitä näyttäny olevan pari kuukautta, kun joku ehdotti tota videon tekoo vissii elokuussa! :D

nooh ootellaan jos se laittais sen pätkän vaik joululahjaksi meille.

Itse uskon kaikki noi aikasemmin mainitut tulokset ja sarjat Jarilta, sekä myös sen että videoo on tulossa kun söba vaan jaksaa sen tuubiin laittaa.:thumbs:

Kyllä minäkin nuo tulokset uskon, mutta olisi kiva nähdä nouseeko se 300kg yhtä kevyesti kuin se 270kg mikä on youtubessa!

en ymmärrä mikä ongelma ihmisillä on uskoa jotain tämmösiä tuloksia.
Vetihän Jari ekassa elixirinki jaksossa 140kilolla jonku 30 sarjan ku ne juontajat lässytti siinä vieressä.

Suositut

Back
Ylös Bottom