Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://pakkotoisto.com/threads/jari-leinon-kuvat.43514/Oliko Leinolla jotenkin erityisen hyvä selkä, vai miksi hän toimii esimerkkinä?
https://pakkotoisto.com/threads/jari-leinon-kuvat.43514/
Tuolta voit itse katsoa. Olihan tuo selkä aika kova.
Mielenkiintoinen se video. Virtamo kertoo muun muassa siinä, että Leino otti penkissä sarjaa 240 kilolla ja jalkakyykkyä 300 kilolla sekä niskantakaa punnerrusta 180 kilolla. Tiedä sitten onko nuo totta.Virtamon Jouni kertoo P-punnerruksen vieraana, "miksi 80-luvulla oltiin niin kireitä" (39:45 alkaen) ja mainitsee myös Jari Leinon hurjasta dieetistä (alkaen 42:17). Löytyy Y-Tubesta. Hurjalta kuulostaa...
Mä oon joka kerta ton videon nähneenä miettinyt että löytyisikö jostain joku henkilö, joka voisi todistaa tuon dieetin ruokavalion todelliseksi? Muistan kyllä kun itsekin aloittelin bodaamista, niin kuului hurjiakin hurjempia juttuja millaista dieetillä on olla, niin ravinnon kuin olotilojen kanssa. Mutta ihan noin raffia en ole kuullut kuin tuo Leinon setti
Melko hyödyllisiä nuo p-punnerrus ja y-tube lyhenteet.Virtamon Jouni kertoo P-punnerruksen vieraana, "miksi 80-luvulla oltiin niin kireitä" (39:45 alkaen) ja mainitsee myös Jari Leinon hurjasta dieetistä (alkaen 42:17). Löytyy Y-Tubesta. Hurjalta kuulostaa...
Nuo Virtamon jutut Leinon voimatasoista on totta.
Leinon treenit itsessään olivat täyttä sotaa, jos oli samaan aikaan salilla niin kovin lähelle ei kannattanut mennä.
Leino piiskasi itseään helvetilliseen raivoon treenin aikana, M-clubin salilla voimavintillä joka oli rettigin palatsia vastapäätä seinät olivat täynnä reikiä pystyyn heitettyjen levytankojen jäljiltä kun joku sarja ei mennyt ihan niin kuin oli suunniteltu.
Touhu oli muutenkin kuin hullujenhuoneelta, niistä saisi loistavan kirjan tehtyä taikka tv sarjan.
Eli paitsi,että Leino oli Suomen vahvin mies,niin myöskin täysin mielipuoli ! Vittu näitä juttuja joita levitellään täällä ihan tosina..Nuo Virtamon jutut Leinon voimatasoista on totta.
Leinon treenit itsessään olivat täyttä sotaa, jos oli samaan aikaan salilla niin kovin lähelle ei kannattanut mennä.
Leino piiskasi itseään helvetilliseen raivoon treenin aikana, M-clubin salilla voimavintillä joka oli rettigin palatsia vastapäätä seinät olivat täynnä reikiä pystyyn heitettyjen levytankojen jäljiltä kun joku sarja ei mennyt ihan niin kuin oli suunniteltu.
Touhu oli muutenkin kuin hullujenhuoneelta, niistä saisi loistavan kirjan tehtyä taikka tv sarjan.
Kissan vtut, itse 90-luvun alussa samalla salilla kun treenailin, niin ei kyllä ollut mitään tuollaista. Treenasi kovaa, jeesasi muita tarvittaessa, eikä riehunut millään tavoin.Nuo Virtamon jutut Leinon voimatasoista on totta.
Mutta kun Captain America on hänet tuntenut 70-luvulta lähtien...Kissan vtut, itse 90-luvun alussa samalla salilla kun treenailin, niin ei kyllä ollut mitään tuollaista. Treenasi kovaa, jeesasi muita tarvittaessa, eikä riehunut millään tavoin.