BB Jari Leino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mä oon joka kerta ton videon nähneenä miettinyt että löytyisikö jostain joku henkilö, joka voisi todistaa tuon dieetin ruokavalion todelliseksi? Muistan kyllä kun itsekin aloittelin bodaamista, niin kuului hurjiakin hurjempia juttuja millaista dieetillä on olla, niin ravinnon kuin olotilojen kanssa. Mutta ihan noin raffia en ole kuullut kuin tuo Leinon setti :cautious:

Leinon ketjun mukaan dieetillä todistettavasti liikuttiin 1500 kcal paikkeilla eli pirun pienissä määrissä. Kun katsoo miehen kisakuntoa, lihas näyttää pyöreältä, paksulta ja paineiselta. En tiedä, ehkä sitä lihaa on täytynyt palaa rajusti?

Virtamon Jouni kertoo P-punnerruksen vieraana, "miksi 80-luvulla oltiin niin kireitä" (39:45 alkaen) ja mainitsee myös Jari Leinon hurjasta dieetistä (alkaen 42:17). Löytyy Y-Tubesta. Hurjalta kuulostaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Virtamon Jouni kertoo P-punnerruksen vieraana, "miksi 80-luvulla oltiin niin kireitä" (39:45 alkaen) ja mainitsee myös Jari Leinon hurjasta dieetistä (alkaen 42:17). Löytyy Y-Tubesta. Hurjalta kuulostaa...
Mielenkiintoinen se video. Virtamo kertoo muun muassa siinä, että Leino otti penkissä sarjaa 240 kilolla ja jalkakyykkyä 300 kilolla sekä niskantakaa punnerrusta 180 kilolla. Tiedä sitten onko nuo totta.

Mä oon joka kerta ton videon nähneenä miettinyt että löytyisikö jostain joku henkilö, joka voisi todistaa tuon dieetin ruokavalion todelliseksi? Muistan kyllä kun itsekin aloittelin bodaamista, niin kuului hurjiakin hurjempia juttuja millaista dieetillä on olla, niin ravinnon kuin olotilojen kanssa. Mutta ihan noin raffia en ole kuullut kuin tuo Leinon setti :cautious:

Kaverin faija on kilpaillut noihin aikoihin ja voittanut mm. SM-kultaa. Kyselin tossa puolisen vuotta sit just tosta hommasta, että vedettiinkö siihen aikaan tollasia dieettejä. Kuulemma pitää ihan paikkansa. Varsinki loppudieetit oli tyyliin 400 g seitiä päivässä ja sillon tällön banaani :D

Nuo Virtamon jutut Leinon voimatasoista on totta.

Leinon treenit itsessään olivat täyttä sotaa, jos oli samaan aikaan salilla niin kovin lähelle ei kannattanut mennä.

Leino piiskasi itseään helvetilliseen raivoon treenin aikana, M-clubin salilla voimavintillä joka oli rettigin palatsia vastapäätä seinät olivat täynnä reikiä pystyyn heitettyjen levytankojen jäljiltä kun joku sarja ei mennyt ihan niin kuin oli suunniteltu.

Touhu oli muutenkin kuin hullujenhuoneelta, niistä saisi loistavan kirjan tehtyä taikka tv sarjan.

Leinon treenit itsessään olivat täyttä sotaa, jos oli samaan aikaan salilla niin kovin lähelle ei kannattanut mennä.

Leino piiskasi itseään helvetilliseen raivoon treenin aikana, M-clubin salilla voimavintillä joka oli rettigin palatsia vastapäätä seinät olivat täynnä reikiä pystyyn heitettyjen levytankojen jäljiltä kun joku sarja ei mennyt ihan niin kuin oli suunniteltu.

Touhu oli muutenkin kuin hullujenhuoneelta, niistä saisi loistavan kirjan tehtyä taikka tv sarjan.

Minä en kyllä vieläkään ymmärrä yhtälöä, että on penkannut bodaussarjaa 240 kilolla (eli ykkönen 270-300?) ja lukuisissa penkkikisoissa ennätystulos oli 215. 1987 Suomen vahvimmassa miehessä otti 210kg hirveän runkkupenkin ja 220 ei tullut. Ja penkki oli ensimmäinen laji, niin sinänsä tuoreena päässyt punnertamaan. Haiskahtaa hieman legendalta. Niskan takaa punnerrusta 180 kilolla? Tuskin kukaan maailmassa ottaa, ei edes Larry Wheels ym. voimafriikit. Olihan ne Leinon videollakin hirveää vajaata pomputtelua jalkojen varassa. Ei siinä silloin ole punnerruksen kanssa mitään tekemistä. Vauhtipunnerruksia vajaalla liikkeellä. Hemmetin kova kehonrakentaja kyllä, mutta kovempaa legendaa tuosta miehestä irtoaa kuin Seppo Rädystä. Esimerkiksi Savolaisen kaltaisen massamonsterin on aika helppoa uskoa vinopenkanneen smithissä 240kg kutosen. Siinä on kuitenkin kehonpainoa ollut vähintään 120-130 kiloa lyhyeen varteen kireähkössä kondiksessa, jos se kisadieetillä nuo teki. Leino oli noin 100-kiloinen mies.

Toki ihan sama minulle, mutta jos voimailusta yhtään perillä ollut niin hankala näitä on faktaksi uskoa. Varsinkaan kun kisatulokset kertoo muuta. Suomessa ei ole ollut all time ketään tuon painoista voimailijaa, jotka noihin olisi pystyneet. Eikäpä juuri superin miehiäkään liiaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Eli paitsi,että Leino oli Suomen vahvin mies,niin myöskin täysin mielipuoli ! Vittu näitä juttuja joita levitellään täällä ihan tosina..

Kissan vtut, itse 90-luvun alussa samalla salilla kun treenailin, niin ei kyllä ollut mitään tuollaista. Treenasi kovaa, jeesasi muita tarvittaessa, eikä riehunut millään tavoin.

Kissan vtut, itse 90-luvun alussa samalla salilla kun treenailin, niin ei kyllä ollut mitään tuollaista. Treenasi kovaa, jeesasi muita tarvittaessa, eikä riehunut millään tavoin.
Mutta kun Captain America on hänet tuntenut 70-luvulta lähtien...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom