BB Jari Leino

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen kirjoittanut tämän kerran aikaisemminkin:

Forssan silloisella autokeitaalla mies veti maasta sumolla 425 kg näytöksessä. Käytti hihnoja ja vyötä. Aivan järkyttävä suoritus, painoa miehellä noin 105 kg!

Paikalla olleena pikkunöösinä muistaisin kyllä että kyseessä oli PUKEILTA veto.

Itse olen ollut varmistamassa Leinolle puhtaan 10X180kg vinopenkki sarjan Columbuksella 90-luvun alussa, äijä oli vielä tuolloin kisadieetillä joten voitte uskoa notta sai hiukka rispektiä tosta.

Voimaa varmasti on ollut, mutta noista niskantakaa nostoista ei yksikään tainnut olla puhdas eli tuollasia 50-75% nostoja.

Millä tapaa puhdas. Nostohan lähtee epäkkäiltä asti ja suorille käsille - se vasta on puhdas jos jotain- Ei niin kun nykyajan ammattilaiset kun nykyttää vajailla liikeradoilla.
Vai tekeekö siitä epäpuhtaan se että jaloilla "pukkaa" vauhtia nostoon... Muistakaa nyt se että Leino treenas voimaa ja lihasta - sen aikasta kehonrakennusta - se oli
erilaista silloin...

Kyllä Jari oli tuolloin todella vahva,kova ja lavalla kiree! Tais reenata viimeseen ammattilaiskisaa 2-3kk takareisi paskana! Selälle vaan leuanvetoa ja jaloille vaan JÄNNITTELYJÄ!!!!

Tossa aiemmin esitettiin you tube pätkiä Leinon treeneistä. Mulla on toi alkuperäinen Jari Leino Training VHS-kasettina, lällälläää!!! :hyper::puntti::dance: Vähänkö legendaarinen VHS filmi. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuon on pakko olla paskapuhetta etta aamupala on 50g kauraa ja paivallinen on omena. Hurja kaveri tuo Leino mutta tuo on pakko olla vitsailua / huomion hakemista.

Tuon on pakko olla paskapuhetta etta aamupala on 50g kauraa ja paivallinen on omena. Hurja kaveri tuo Leino mutta tuo on pakko olla vitsailua / huomion hakemista.

Finnish Grand Prix kisojen yhteydessä olleessa kilpailijoiden seminaarissa (niin siis, kaikki kisaan osallistuvat istui lavalla ja yleisö sai kysellä keltä halus vapaasti..) Leino kertoi että päivän kalorit oli n1500kcal.
Ehkä 50gr hiutaleita ja omena hieman liioteltu mutta ei se paljoa Leino syönyt.

Jännä kun noi hommat muuttuu ajan saatossa. Tuolloin oli kova juttu ku sano syövänsä kaurahiutaleita 50g ja omenan päivässä. Nykyään hehkutellaan kuinka paljon voidaan dieetillä syödä ja siltikin kiristyä! [emoji1]

paskapuhetta tuo 50g hiutaleita ja omena. kunhan vaan yrittää antaa tuolloin kansalle kuvan että on rankempaa hommaa mitä oikeasti on.

Leinon videosta pitäisi muidenkin ottaa mallia musiikkien suhteen omiin videoihin. On meinaan niin iskevää keyboardi kamaa :)
Jokainen hakee parit casiot anttilasta,ja rupee soittelemaan videonsa päälle.

Kunnon haastattelu miehestä ja noista ajoista näin nykypäivän näkökantilta voisi olla vuoden bodykulttuuritekoja. Mahtaisikohan sopia vaikkapa Supermassan haastattelukalenteriin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom