BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä tuntuvat monet olevan erimieltä jos luette tuota doping osastoa.
Eli oli kuuri sitten pienempi tai suurempi se lopettaa oman tuotannon
Järkeä ei ole ottaa kuuria joka pitää testot vain normaaleissa rajoissa ylärajallakin vaan se pitää aina ylittää että ylimääräisestä testosta on jotain hyötyäkin.
Eli siellä ollaan kovasti sitä mieltä että jos lähtee kuurittelemaan niin se on silloin fiksuinta tehdä ihan reippaasti koska ylimääräisestä testosta tulee kuitenkin samat haitat mutta minimaaliset hyödyt pienillä määrillä.
Juuri tuossa menneen pahiten metsään. Vedetään heti hirveä satsi koska OLETETAAN että pieni määrä ei vaikuta mitään. Ei mikään ihme kun porukka paskoo omat tasonsa muutamassa vuodessa. Tottakai käyttö aloitetaan aina pienellä setillä. Sitä voi lisätä JOS TARVITSEE. Ei jokaisen tavoite ole saada karseat massat. Jos haluaa vain pientä boostia pieni kuuri on oikea ja fiksuin valinta. Pakkiksella näkee ihan liikaa aloittelijoita joilla on eka kuurilla kierrossa trenit ja hirveät satsit testoa. Juuri siksi kun uskotaan näitä tyyppejä jotka eivät ole itse kokeilleet mutta antavat neuvoja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juuri tuossa menneen pahiten metsään. Vedetään heti hirveä satsi koska OLETETAAN että pieni määrä ei vaikuta mitään. Ei mikään ihme kun porukka paskoo omat tasonsa muutamassa vuodessa. Tottakai käyttö aloitetaan aina pienellä setillä. Sitä voi lisätä JOS TARVITSEE. Ei jokaisen tavoite ole saada karseat massat. Jos haluaa vain pientä boostia pieni kuuri on oikea ja fiksuin valinta. Pakkiksella näkee ihan liikaa aloittelijoita joilla on eka kuurilla kierrossa trenit ja hirveät satsit testoa. Juuri siksi kun uskotaan näitä tyyppejä jotka eivät ole itse kokeilleet mutta antavat neuvoja.
Se on silti ulkoista testoa, se oma tuotanto lakkaa. Ei se voi lakata enempää

On meriittejä mutta en vain viitsi kertoa 🤣🤣 Sanoo ämmä joka huutelee piilosta nimimerkin takaa ja kuola valuen levittää paskapuhetta toisista. Vastaavaa käytöstä olen nähnyt vain akka valtaisilla työpaikoilla. Varmaan on nyt kuningas olo kun olet saanut nohevana julkaista tänne toisen facesta tietoja ? Täytyypä kysyä kavereilta kuka olet. Pistän sulle yyveetä niin voit tulla kertomaan kasvokkain mikä on ongelmasi.
Mikä sulla on naisia vastaan? Haukut jatkuvasti ihmisiä ämmiksi ja naisia yleisesti akoiksi? Ja tässä viestissä jo uhkailet toista kirjoittajaa, joka ei sen kummempia kirjoita kuin sinäkään.. Tommosen vähän verhotun uhkailun soisi jo moderointiakin kiinnostavan.

Tiedän yhden kehonrakentajan jota kaverini pitivät typeränä koska käytti kuulemma päin v...a roinaa jolla käsitin että käytti pieniä annoksia heidän mielestään.
No silti se kaveri kilpaili mutta kaverini eivät ja voittikin SM:n tosin ikämiesten 40 vee luokassa mutta voitti kumminkin oli kyllä varmaan ainakin viitenä vuotena kakkonen kun siinä sarjassa oli yksi ylivoimainen tyyppi mutta voitti lopulta tämänkin.

Niin vaikea sanoa kenen neuvoihin noissa asioissa uskaltaa luottaa.

Zone-sarja -42%
Juuri näin. Ei oman tuotannon samnumisen kannalta ole merkitystä onko korvaushoito vai 10g. Aivolisäke on unilla joka tapauksessa. Eikä välttämättä uudelleenkäynnistymisenkään kannalta paitsi sillä, että miten pitkään synteettistä kamaa on veressä sotkemassa systeemiä.

Jos ihan puhtaasti terveyden kannalta asiaa katsotaan niin määrääkin tärkeämpää on offit ja siinä se hormoonien pahin koukku juuri piilee. Moni ei malta pitää taukoja ja antaa elimistön levätä ja palautua. Esimerkiksi sisäelinten kasvu, verisuonten kalkkeutumiset ymv. muutokset toteutuu maltillisillakin määrillä, jos käyttö on jatkuvaa ja kestää vuosia tai jopa vuosikymmeniä.

Väitteet, että "hormoonien käytössä ei ole mitään järkeä jollei kisaa" (näinhän se Mentulakin kirjassaan sanoo) pitää sikäli paikkaansa, että jos horkkaa käytetään parantamaan tuloksia niin taukojen pitäminen ja jopa käytön lopettaminen on kertaluokkaa helpompaa kuin jos lääkkeitä käytellään ulkonäön takia. Henkisen koukun suhteen sillä on ratkaiseva merkitys millä motiivilla horkkaa käyttää.

Sitäkin vois joskus miettiä mitä kanavia
möyten aineet tulee Suomeen.Samat kanavat tuo kovia aineita mitkä aiheuttaa suurta murhetta käyttäjille.

Mikä sulla on naisia vastaan? Haukut jatkuvasti ihmisiä ämmiksi ja naisia yleisesti akoiksi? Ja tässä viestissä jo uhkailet toista kirjoittajaa, joka ei sen kummempia kirjoita kuin sinäkään.. Tommosen vähän verhotun uhkailun soisi jo moderointiakin kiinnostavan.
Mies ( makpek ) joka käyttäytyy kuin juoruavat naiset on ämmä. Piste. Ei liity millään tavalla naisiin. Vai onko mielestäsi toisen facesta kuvakaappausten jakaminen tänne ja niille vittuilu asia meininkiä ? Jos johonkin pitäisi moden puuttua niin tuo ylittää jo hyvän maun rajan. Mitähän minä olen uhkaillut ? Sanoin makpekille että pistää yyveetä ja kertoo henk.koht mitä olen hänelle tehnyt. Ei hän uskalla edes kirjoitta tänne enää vaan heittelee pelkkiä tykkäyksiä jokaiselle joka kirjoittaa kanssani.

@Wintikka sano sinä modena onko mielestäsi hyvän maun mukaista jakaa toisen facesta kuvakaappauksia tänne ? Ja vittuilla niille nimimerkin takaa. Kaikkea täällä on nähty mutta noin alas ei ole vielä kukaan vajonnut.

Älä helevetissä. Tuotahan ei kukaan tiennyt. Minä luulin että omat testot jyllää täysiä kuurillakin. Jos et tajunnut nyt puhuttiin kuurin jälkeisestä offista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mies ( makpek ) joka käyttäytyy kuin juoruavat naiset on ämmä. Piste. Ei liity millään tavalla naisiin. Vai onko mielestäsi toisen facesta kuvakaappausten jakaminen tänne ja niille vittuilu asia meininkiä ? Jos johonkin pitäisi moden puuttua niin tuo ylittää jo hyvän maun rajan. Mitähän minä olen uhkaillut ? Sanoin makpekille että pistää yyveetä ja kertoo henk.koht mitä olen hänelle tehnyt. Ei hän uskalla edes kirjoitta tänne enää vaan heittelee pelkkiä tykkäyksiä jokaiselle joka kirjoittaa kanssani.
Älä nyt puhu paskaa siellä. En viitti sulle kirjoittaa mitään kun väännät kaiken pisin v..tua. mä pidtin sen kuvan siksi että siitä näkee kuinka paljon liiottet juttujasi ja luulet olevasi joka asian asiantuntija vaikka asioista sulla ole kunnon kokemusta. Jalka ei hermota mutta silti voit sitä treenata ja se myös kasvaa monta senttiä muutamassa vkossa yms shittiä. Mene vaikka polkemaan sitä kuntopyörääsi takaperin.
Ja siitä kuvasta sun henkilöllisyys ei käy ilmi.

Noku googlasin tuon kuvankaappauksen ekan lauseen facessa niin löyty predatori kuopiosta.
Ei kyllä uskois että heppu on ikinä käyttäny yhtään mitään kuuria,natunaki pääsee lihaksikkaammaksi alle kahdessa vuodessa. Ei pahalla mutta jotain teet ihan päin vittua,tai sulle on myyty 10 vuotta vettä testona ja jostain kumman syystä kuvittelet olevas iso ja lihaksikas. raksamiehetki on treenanneemman näkösiä.
Ja sulla on mikä tarve vittuilla ? Oletatko että olen kuurilla kaikissa kuvissani ? Onko mennyt myös ohi millaisia "kuureja"käytän. Onko mielestäsi testoa milli viikossa määrä jolla pitäisi kasvaa Mentulan kokoiseksi ? Olenko maininnut jossain että harrastan bodausta ? En ole harrastanut viimeiseen viiteentoista vuoteen. En tarvitse lihaksia omissa lajeissani. Totta vitussa kasvaisin isommaksi jos olisin bodari ja lopettaisin muut lajit. Mene sinä bodaamaan keskenäsi ja pullistele peilin edessä. Se ei ole minun harrastus.

Älä nyt puhu paskaa siellä. En viitti sulle kirjoittaa mitään kun väännät kaiken pisin v..tua. mä pidtin sen kuvan siksi että siitä näkee kuinka paljon liiottet juttujasi ja luulet olevasi joka asian asiantuntija vaikka asioista sulla ole kunnon kokemusta. Jalka ei hermota mutta silti voit sitä treenata ja se myös kasvaa monta senttiä muutamassa vkossa yms shittiä. Mene vaikka polkemaan sitä kuntopyörääsi takaperin.
Ja siitä kuvasta sun henkilöllisyys ei käy ilmi.
Miten sinä voit tietää minua paremmin kuinka jalkani toimii ja mitä voin sillä tehdä 😂😂? Hakeudu äkkiä lääkärikouluun kun pystyt diagnisoimaan tuntemattomien ihmisten vammoja tuosta vain. Pistätkö linkin missä väitin jalkojen kasvaneen MUUTAMASSA VIIKOSSA MONTA SENTTIÄ ? Haluatko vielä vaihtaa että muutamassa päivässä 😂 Jätkä on kunnon spede keksimään omia tarinoita. Ja edelleenkö ihmettelet että jalat kasvavat kuurilla kun niitä treenaa ? Vittu oon sitten teräsmies kun pystyn moiseen ihmetekoon.

Ottakaas kaikki vähän happea tähän, eli ei liikaa vittuilua toisia kohtaan, pieni naljailu on ihan ok. Jos on liikaa testoa koneessa, niin saa silti vähän relata, ei tää ole niin vakavaa, että pitää riidellä netissä, kellä on isoin nakki ja kuka on kovin ;)
Onko mielestäsi pientä vittuilua että linkataan toisen facesta materiaalia tänne ? Myös työpaikkani ja nimeni on kerrottu. Mikä tänä ajojahti on yhtä miestä kohtaan.

Ottakaas kaikki vähän happea tähän, eli ei liikaa vittuilua toisia kohtaan, pieni naljailu on ihan ok. Jos on liikaa testoa koneessa, niin saa silti vähän relata, ei tää ole niin vakavaa, että pitää riidellä netissä, kellä on isoin nakki ja kuka on kovin ;)
Mulla on kivikylän nakkeja, ne on aika isoja.

Ei sovi tollaset jutut tänne, laita linkki postiin, niin poistan noi. Täällä keskustellaan anonyymisti, jollei halua itse kertoa, kuka ketäkin on. Kaikki tietää Miken ja itse voin kertoa olevani Mika Bray oikeassa elämässä. Varsinkin jos keskustellaan kuureista yms. harmaasta alueesta, niin ymmärrän, ettei haluta kaikkien tietävän oikeaa persoonaa viestien takana. Ja edelleen, tässäkin langassa on paljon asiallista läppää, mutta jutelkaa asisoista ja yrittäkää olla menemättä henk.koht. hyökkäyksiin. Netissä se on välillä vaikeaa, mutta yrittäkää edes.

Heräsi itselläkin mielenkiinto googletella kun ei tälle päivää sen parempaa tekemistä. Onhan siellä predatorilla jonkun verran lihaakin yläkropan puolella vaikka mitään pullistelu poseeraus kuvia löydykkään. Jalat taisi olla mitä on ja vammoja lisäksi rajoittamassa. Sen verran lihaa mitä voisi kuvitella ollevankin tummoisella 1ml seteillä keskiverto jampalla. On saleilla varmasti isompia natuja mutta vielä paljon enemmän niitä pienempiä.

Menee paikkapaikoin predatorin lynkkays väitteen tasolle "kuka tahansa voi mavettaa 300kg jos vain tosissaan treenaa" ja silti niitä ei ketjusaleilla näe kuin joku yksittäinen tapaus per muutama sata ihmistä.. muihin väittelyiden osa-alueisiin en ota kantaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom