BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Harvinaiset geenit sulla sitten kun jalat kutiatoo normaalista liikkumisesta 😉 Ajattele jos joutuisit pyöräilemään tai kävelemään pari viikkoa töihin. Jaloista olisi tuskin mitään jäljellä 🤷‍♂️ Mulla tuli tällä viikolla 100km pyöräilyä pelkkiin salimatkoihin. Siihen päälle kaksi jalka treeniä sekä rämmin metsässä useamman kilsan kalareissuilla. Jalat näyttäisi olevan 2 cm isommat kuin keväällä. Olen varmaan luonnon oikku kun jalat eivät pienene normaalista arjen liikkumisesta.
Tuossa itse toteat kuinka ne on kasvaneet. Eikö olekkin hassua ku samalla sanot ettet ole niitä kolmeen vuoteen pystynyt treenaamaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei sovi tollaset jutut tänne, laita linkki postiin, niin poistan noi. Täällä keskustellaan anonyymisti, jollei halua itse kertoa, kuka ketäkin on. Kaikki tietää Miken ja itse voin kertoa olevani Mika Bray oikeassa elämässä. Varsinkin jos keskustellaan kuureista yms. harmaasta alueesta, niin ymmärrän, ettei haluta kaikkien tietävän oikeaa persoonaa viestien takana. Ja edelleen, tässäkin langassa on paljon asiallista läppää, mutta jutelkaa asisoista ja yrittäkää olla menemättä henk.koht. hyökkäyksiin. Netissä se on välillä vaikeaa, mutta yrittäkää edes.
.

Lopettakaa nyt jo. Tuleeko kummallekkaan hyvä mieli tästä vittuilusta tuskin.

Tämä jatkuu loputtomiin enne kuin toinen sen verran fiksu että tajuaa lopettaa. Typerää tällänen joukko lynkkaus.

Ja jättäkää ne henkilöllisyyksien selvittämiset Kotkalle, ei aleta me kuolevaiset selvittään täällä kenenkään nimiä!

Ihan vittuillakseni laitan kuvan itsestäni. Jos treenaamattomilla raksamiehillä on tällainen selkä kuinkahan iso selkä teillä on 😲? Mahtuuko kuva edes tänne sivuille ? Itse luulin että ihan ok selkä nyrkkeilyn ja voimamieslajien sivutuotteena ilman bodaus treeniä. Suomen raksamiehet ovat sitten aika kovakuntoisia jos mun selkä ei ole edes heidän tasoa. Täytyy varmaan mennä raksalle töihin.

Liitteet

• IMG_20220813_181817.jpg
    IMG_20220813_181817.jpg
    89,8 KB · Katsottu: 945
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan vittuillakseni laitan kuvan itsestäni. Jos treenaamattomilla raksamiehillä on tällainen selkä kuinkahan iso selkä teillä on 😲? Mahtuuko kuva edes tänne sivuille ? Itse luulin että ihan ok selkä nyrkkeilyn ja voimamieslajien sivutuotteena ilman bodaus treeniä. Suomen raksamiehet ovat sitten aika kovakuntoisia jos mun selkä ei ole edes heidän tasoa. Täytyy varmaan mennä raksalle töihin.

Leikkaa noi korvakarvat 😎

Onhan tuo ok kunto, sun pitäs vaan opetella muuttaan ulosantias siihen suuntaan, ettei tuu semmonen "minä tiedän kaiken koska minä olen tehnyt sitä tätä ja tota ja tunnen sen tän ja ton"
Sit jos sieltä selviää joku asia epätodeksi, niin se alkaa vituttaa herkästi muita

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nojoo. Olihan sitä omaa painoa 110kg ja ikää jossain 16 kieppeillä ja kuulantyöntöä ja muuta yleisurheilua jonkiverran alla eli jotain pohjaa vaikkei punttia ollutkaan tehnyt.

Mutta monella tutulla ja puolitutulla alkanut kilpailu-ura kyllä aikanaan sillä, että puntilla huomaa olevansa keskimääräistä vahvempi. Sama tie varmasti muissakin lajeissa, että huomaa vaan omaavansa hyvän ponnistusvoiman tai olevansa nopea juoksemaan jne.

Myöhään aikuisiällä aloittavat voi toki pärjätä etenkin voimalajeissa, koska taso ei ihan älyttömän kova suomessa ole ja kisaamaan on helppo lähteä. Ja voima kuitenkin vielä tarttuu vaikka olisi ikääkin jos tekee asioita oikein ja paikat on vielä ehjänä.
No tuo selittää jo paljon, kehonpaino kuitenkin enemmän kuin nostettava kuorma ja kuulantyönnössä kuitenkin on hieman samaa liikemallia.

Selvästi olet aloittanut jälleen kuurittelun. Riehut foorumilla jatkuvasti kuin mikäkin syyttäjä. Pitkään taisit olla kuivilla kun sinusta ei kuulunut mitään. Lopeta hyvä veli ajoissa.
Oon aina tällanen nettipalstoilla. Livenä ihan kiva ukko. Ei oo kuurilla asian kanssa tekemistä. Offfilla sama mulukku netissä. Olin poissa koska oli bannit 😁 Ja minä lopetin jo. Samaa toivoisi sinullekin.

Suurin osa raksamiehistä joita tiedän/tunnen ovat lihavia tai rimpuloita, ne jotka ovat hyvässä kunnossa johtuu siitä että ovat urheilullisia ja omaavat aktiivisen elämäntavan eikä siksi että raksatyö teki heistä sellaisia.

Toki varmasti jos mitataan toimistotyöläiseen niin varmasti jotkut voiman osa-alueet voi olla poikkeuksellisia kuten esim. otevoima.

Suurin osa raksamiehistä joita tiedän/tunnen ovat lihavia tai rimpuloita, ne jotka ovat hyvässä kunnossa johtuu siitä että ovat urheilullisia ja omaavat aktiivisen elämäntavan eikä siksi että raksatyö teki heistä sellaisia.
Osimoilleen näin. Raksa ei tee kenestäkään lihaksikasta. Punteille ne hyväkuntoiset raksamiehet ovat tehty. Postaukseni oli vain kuittaus nimimerkille joka väitti että en ole fysiikaltani treenaamatonta raksamiestä kummempi. Olisi hauska nähdä tuollaisten huutelijoiden oma fysiikka.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom