BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo toki hetken menee nollilla, että omatuotanto palaa. Jos ei palaa, niin korvaushoitoon. Toki jos 0 tasot ei haittaa elämää ja terveyttä, niin eihän sit kannata.
Kannattaapa vielä miettiä jos sulla ei ole kisatavoitteet ja sittenkin kannattaa miettiä mille tasolle ehkä kisatessasi pääset.
Kun kyllä kuuritteluun saa uppoamaan isommat rahasummat kuin tiimari pokaaleihin tai palkinto herapusseihin.
Kun tuo korvaushoito kun ei ole Suomessa ihan itsestäänselvyys.
Minäkin yritin mutta koska testot rajan yllä niin ei tullut kuin nyrpeyttä.
TK:sta saaminen kyllä käytännössä mahdotonta ja yksityiselläkin riippuu ihan lääkäristä ja helposti palaa rahaa labroissa juoksemiseen.
Ihan arpapeliä saako sen vai ei
Jotkut saavat vaikka arvot yli alarajan mutta toiset eivät vaikka arvot lähes nollassa.Sekä se että mitä sieltä sitten korvaushoitoon tarjotaan
Laastaria kuulemma monesti väkisinkin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kannattaapa vielä miettiä jos sulla ei ole kisatavoitteet ja sittenkin kannattaa miettiä mille tasolle ehkä kisatessasi pääset.
Kun kyllä kuuritteluun saa uppoamaan isommat rahasummat kuin tiimari pokaaleihin tai palkinto herapusseihin.
Kun tuo korvaushoito kun ei ole Suomessa ihan itsestäänselvyys.
Minäkin yritin mutta koska testot rajan yllä niin ei tullut kuin nyrpeyttä.
TK:sta saaminen kyllä käytännössä mahdotonta ja yksityiselläkin riippuu ihan lääkäristä ja helposti palaa rahaa labroissa juoksemiseen.
Ihan arpapeliä saako sen vai ei
Jotkut saavat vaikka arvot yli alarajan mutta toiset eivät vaikka arvot lähes nollassa.Sekä se että mitä sieltä sitten korvaushoitoon tarjotaan
Laastaria kuulemma monesti väkisinkin.
En mä nyt omalle kohdalle mieti. Ajattelin vaan hieman aiheuttaa keskustelua aiheesta syvällisemmin, kun tuossa aiemmin aiheeseen viitattiin.

Edit.
Kuulemma oikealta lääkäriltä korvaushoidon saa, jos siihen on tarvetta. Toki hieman se maksaa, mutta jos oikea tarve on, niin ei luulisi siitä summasta olevan kiinni.

Kun kyllä kuuritteluun saa uppoamaan isommat rahasummat kuin tiimari pokaaleihin tai palkinto herapusseihin
Roinaaminen ei tarkoita että on pakko kisata tai pitäisi voittaa jotain. Huomattavasti yleisempää on harraste roinaus. Haetaan vain pikku boostia treeniin. Siinä ei ole mitään väärää. Eikä kuurittelun mene isoja rahoja. Enemmän sitä uppoaa porukalla lisäravinteisiin. Joku kevyt testo kuuri katukaupasta hankittuna maksaa kokonaiset 5e vko. 20e/kk. Vähän anabolia tai nappia sekaan eikä silloinkaan maksa kuin tuplat tuosta.

Oletko kokeillut ? Esim minä sain 20 kiloa massaa juurikin maltillisella käytöllä. Pelkästään testo 1 ml / vko tuo sen 6-7 kg painoa eka kuukauden aikana. Saan erittäin hyvän vasteen jo mini setillä. Ero fysiikassa huomattava. Siksi en ole koskaan edes koleillut sellaisia kuureja mitä porukka syö täällä kuin leipää.
Ei liity aiheeseen, mutta sinulla on paras vaste lääkeaineisiin mitä olen ikinä kuullut. Itse en huomaa 1ml viikossa ensimmäisen kuukauden aikana niin yhtään, mitään vaikka olisi minkä laatuista tuotetta tahansa.

Millin testoa viikossa huomaan ehkä kuukausien kuluttua kun katson ennen ja jälkeen kuvia, mikäli niitä olisi otettu. Toinen missä sen huomaan niin suorituskyky pysyy tasaisempana. Kehon painossa en huomaa minkäänlaista muutosta, lähinnä koostumuksessa minimalista parannusta.

Ei liity aiheeseen, mutta sinulla on paras vaste lääkeaineisiin mitä olen ikinä kuullut. Itse en huomaa 1ml viikossa ensimmäisen kuukauden aikana niin yhtään, mitään vaikka olisi minkä laatuista tuotetta tahansa.

Millin testoa viikossa huomaan ehkä kuukausien kuluttua kun katson ennen ja jälkeen kuvia, mikäli niitä olisi otettu. Toinen missä sen huomaan niin suorituskyky pysyy tasaisempana. Kehon painossa en huomaa minkäänlaista muutosta, lähinnä koostumuksessa minimalista parannusta.
Totta. Minulla on hyvä vaste. Parempi kuin kenelläkään kaverilla. Moni kaveri ei saa mitään vastetta millillä testoa ja minä turpoan heti. Samoja aineita käytetään. Joskus miettinyt kuinkahan toimisi kunnon kuuri. Mutta ei tarvetta kokeilla kun saan itselle riittävän avun jo pienellä määrällä. Hyvä vaste johtunee siitä että testotasoni ovat luontaisesti matalat ?

Totta. Minulla on hyvä vaste. Parempi kuin kenelläkään kaverilla. Joskus miettinyt kuinkahan toimisi kunnon kuuri. Mutta ei tarvetta kokeilla kun saan itselle riittävän avun jo pienellä määrällä. Hyvä vaste johtunee siitä että testotasoni ovat luontaisesti matalat ?
Minullakin oli tosi matalat arvot kun joskus "korvaushoidon" aloitin. Itellä maksimivedot aikoinaan jotain 2ml testoa ja sama määrä mietoa anabolista viikossa, ja pääsääntöisesti aina vain puolet tuosta. Sillä huomaa jo, mutta ei todellakaan mitään suurta ja ihmeellistä.

Minullakin oli tosi matalat arvot kun joskus "korvaushoidon" aloitin. Itellä maksimivedot aikoinaan jotain 2ml testoa ja sama määrä mietoa anabolista viikossa, ja pääsääntöisesti aina vain puolet tuosta. Sillä huomaa jo, mutta ei todellakaan mitään suurta ja ihmeellistä.
Itse aloitin kuurin testolla 1ml vko. Noin 1 kk. Painoa tuli 5-6kg jo tuossa vaiheessa. Nyt menee 1.5ml vko testoa ja sama anabolia. Enimmillään olen käyttänyt testoa 2 ml vko. En huomannut kovin suurta eroa verrattuna milliin. Ehkä joku 3 ml vko voisi jo vaikuttaa🤔

Mulla oli papparaisarvot ja korvaushoito 1ml/8d (oli aiemmin 1ml/7d). Suurin ero on siinä paljonko tulokset tippuvat tauolla tai sairastellessa, testolla tulokset pysyy paremmin. Muuten kropassa ei isompia muutoksia ole. Ei me kaikki vain saada tuosta määrästä mitään kosmeettista hyötyä vaan ne edut on siellä psyykkisellä puolella, ja veikkaan että 2ml lisäisi vain sivareiden määrää.

Itse aloitin kuurin testolla 1ml vko. Noin 1 kk. Painoa tuli 5-6kg jo tuossa vaiheessa. Nyt menee 1.5ml vko testoa ja sama anabolia. Enimmillään olen käyttänyt testoa 2 ml vko. En huomannut kovin suurta eroa verrattuna milliin. Ehkä joku 3 ml vko voisi jo vaikuttaa🤔
Mulla ei enää aikoihin ollut halua lyödä yli milliä testoa per 5 päivää, mutta oletan että isommalla määrällä saisi enemmän aikaiseksi. Paras olo ja fiilis on juuri tuo 1ml/5pv testoa eikä mitään anabolisia. Primosta tykkään, mutta enää ole toimivaa saanut mistään eli en ole sitä myöskään käyttänyt.

Mulla ei enää aikoihin ollut halua lyödä yli milliä testoa per 5 päivää, mutta oletan että isommalla määrällä saisi enemmän aikaiseksi. Paras olo ja fiilis on juuri tuo 1ml/5pv testoa eikä mitään anabolisia. Primosta tykkään, mutta enää ole toimivaa saanut mistään eli en ole sitä myöskään käyttänyt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli papparaisarvot ja korvaushoito 1ml/8d (oli aiemmin 1ml/7d). Suurin ero on siinä paljonko tulokset tippuvat tauolla tai sairastellessa, testolla tulokset pysyy paremmin. Muuten kropassa ei isompia muutoksia ole. Ei me kaikki vain saada tuosta määrästä mitään kosmeettista hyötyä vaan ne edut on siellä psyykkisellä puolella, ja veikkaan että 2ml lisäisi vain sivareiden määrää.
Riippuu varmaan paljon tekemisen tasostakin? Ja siitä, että löytää itselle parhaan treenityylin kehittyäkseen + ruoka + lepo...

Nesteet lähtee, eli illuusio särkyy. Häviääkö yhtä paljon lihasmassaa?
En tiedä, käytin 7-vuotta. Aloituspaino 85 ja 7 vuotta myöhemmin 95-98. Kunto ehkä vähän parempi. Viimeiset 2-3 vuotta ei tapahtunut juurikaan mitään. Tyhmänä tuli kokeiltua kaiken maailman peptidejä ja muuta paskaa josta ei ollut mitään hyötyä.

Mulla tippuu paino akuutisti 1-2kg testo-onlylla vrt ilman. Ja näkeehän sen päällekinpäin, nesteet häviää ihon alta ja alkaa nivelet kipuilla. En tiiä olisiko efekti päin vastoin, jos laittas gramman 200-400mg sijaan ilman AI:ta. Decalla toistepäin. Mutta siis ei sen painon pitäisi mystisesti nousta kuin nestekertymän muodossa, ja jos millillä viikkoon nousee 6-7kg niin 90% pöhönä ihon alle, eli on aromataasille taipuvainen henkilö ja korkeet estrotasot kerää pesusienen lailla nestettä. Ruokamäärää periaatteessa pitäisi jopa nostaa naturaalitilaan nähden, että paino nousee. Koska tuppaa metabolia kiihtymään korkeilla androgeenitasoilla. Siihenhän se perustuu, että jotkut 100kg kilpabodarit voi syödä kisadieetillä 4000kcal, kun kone käy niin kierroksilla grammoista tavaraa ja isokasa GH:ta ohessa edesauttaa osaltaan rasvavarastojen mobilisointia.

Mutta siis jos joku on siinä käsityksessä, että roinalla säädellään kehonpainoa eikä ravinnolla, niin silloin on niin pihalla kaikesta, ettei kreatiinia kummempaa kannattaisi itseensä pistää 😆 Kertyvään koostumukseen sillä roinalla on vaikutusta, mutta energian lainalaisuudet ei kyllä mene uusiksi millillä viikossa ug-testoa.

Viimeksi muokattu:
Riippuu varmaan paljon tekemisen tasostakin? Ja siitä, että löytää itselle parhaan treenityylin kehittyäkseen + ruoka + lepo...
Tuohan se eka kortti toki aina on mikä vedetään esiin, mutta mikään ihan noviisi en näissä asioissa enää ole. Toki aina voisi tehdä paremminkin asiat, mutta yritin nyt vain alleviivata sitä että ei se testo mikään taikalääke ole joka toimii kaikilla samalla tavalla.

Kovaa Bullin on pakko treenata. Heti kun veti ittensä kuntoon ni aukes bodauksen helvetin portit ja bodauslusifer riivasi jokaisen salilla kävijän sielun. Täälläkin porukka monta sivua haukkunu toisiaan, kaivellu toisten facebook julkaisuja ja julkassu ne, kertonu omia tuloksiaan ja kuurejaan... Ei saatana, ja tää kaikki vain siksi, että Bull alko taas treenaamaan kovaa.

Tuohan se eka kortti toki aina on mikä vedetään esiin, mutta mikään ihan noviisi en näissä asioissa enää ole. Toki aina voisi tehdä paremminkin asiat, mutta yritin nyt vain alleviivata sitä että ei se testo mikään taikalääke ole joka toimii kaikilla samalla tavalla.
Ei todellakaan ole. Kokemusta löytyy. Rasvaa ei keräänny yhtä herkästi kuin omalla tuotannolla, mutta mistään muusta en testo-onlylla huomannut hyötyjä. Silloin olin lopettaa koko homman alkuunsa, mutta onneksi tuli testattua muutakin, niin selvis, että kasvaa se lihas minullakin. Sitten menikin omat enkat rikki voimatasoissakin 4-6kk kuurilla, kun 4kk testo onlylla (2ml/vko) en niihinkään ollut päässyt. Toki tuosta tajusin sen, että testoa minimimäärä ja muulla se kehitysbuusti, koska se toimii hyvin heikosti omalla kohdalla. Korvaushoitoa en itse haluaisi ilman pakottavaa tarvetta, tuo kuivuminen ja nivelvaivat ei ole sen väärti, vaikka energisemmän olon saisi. Treenaamiseen ei vaikutusta.

Eihän se taikalääke olekaan.

Joskus mulla oli treenikaveri, joka sanoi, että ei ole koskaan tullut tehtyä näin kovaa, kuin mun kanssa. Kokenut bodari kuitenkin oli ja tulokset parani meidän treenien aikana.

Eli tekemistä on niin monen laista ja siitähän ne tulokset kuitenkin on kiinni.

Eihän se taikalääke olekaan.

Joskus mulla oli treenikaveri, joka sanoi, että ei ole koskaan tullut tehtyä näin kovaa, kuin mun kanssa. Kokenut bodari kuitenkin oli ja tulokset parani meidän treenien aikana.

Eli tekemistä on niin monen laista ja siitähän ne tulokset kuitenkin on kiinni.
Kyllä ja kyllä. Varmasti olisi omassa tekemisessä petrattavaa, ja se on aika harva kun voi sanoa että ei olisi. Niistäkin jotka sanovat toisin, iso osa on väärässä.

Mutta kun kuulee näitä "heti tuli penkkiin 20kg lisää kun alotti 1ml Sustaa" niin eipä ole näkynyt moisia geinssejä täällä. Ruokavalion optimoiminen oli itsellä isoin tekijä ikinä. Seuraavaksi isoin juttu on ollut kun nuorin lapsi alkoi viimein nukkua kokonaisia öitä ja on itse saanut nukkua kunnolla ekaa kertaa yhdeksään vuoteen. Jumalauta kun palautuu reeneistä, en usko että mikään anabolinen voi vetää vertoja tälle tunteelle.

Ei ne tasot välttämättä jää super huonoiksi jos kuurit ovat olleet pieniä. Itsellä on siellä alarajan tuntumassa. Mitattu kolmen vuoden totaali offin jälkeen. Olo ihan normi, puntti kulki ja vehkeet toimi. Just tuo lyhyt nolla testo vaihe on se vaikein. Moni ei sitä kestä ja on siksi iku roinaaja. Itsellä "nolla aihe" kestää max 3 kk. Sitten alkaa olo normalisoitua. Ei kokemusta kauanko palautuisi vuosien kuurista. Oletettavasti kauemmin.
Totta. Tämähän on tutkittukin että ex roinarilla on etu natikkana nähden. Olen itsekin vähintään 10 kg isompi offillakin mitä olin natuna parhaimmillaan.
Tästä tuntuvat monet olevan erimieltä jos luette tuota doping osastoa.
Eli oli kuuri sitten pienempi tai suurempi se lopettaa oman tuotannon
Järkeä ei ole ottaa kuuria joka pitää testot vain normaaleissa rajoissa ylärajallakin vaan se pitää aina ylittää että ylimääräisestä testosta on jotain hyötyäkin.
Eli siellä ollaan kovasti sitä mieltä että jos lähtee kuurittelemaan niin se on silloin fiksuinta tehdä ihan reippaasti koska ylimääräisestä testosta tulee kuitenkin samat haitat mutta minimaaliset hyödyt pienillä määrillä.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom