BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin missä kohtaa olen väittänyt vetäväni mummoille nyrkkeilyä tai edes jumppa nyrkkeilyä ? Lihaskunto treeniä olen kyllä vetänyt vanhemmille ihmisille. Nyrkkeilyä en koskaan. Ainako se pitää vääristellä toisten juttuja. Jos et ole roinaa kokeillut miksi tulet tänne pätemään kuinka se toimii ? Toiseksi mistäs tuo on revitty etten minä treenaa reisiä ? Pyöräilyä 100km viikossa + kaksi jalka treeniä päälle puntilla. Ihan paska puhetta että jalkojen kasvu vaatii helvetin porttien treenit. Kuurilla kasvaa aina. Oli treeni mitä tahansa.
Miten sä voit treenata sitä jalkaasi kun liikut kepeillä eikä edes kävyly taida onnistua.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin missä kohtaa olen väittänyt vetäväni mummoille nyrkkeilyä tai edes jumppa nyrkkeilyä ? Lihaskunto treeniä olen kyllä vetänyt vanhemmille ihmisille. Nyrkkeilyä en koskaan. Ainako se pitää vääristellä toisten juttuja. Jos et ole roinaa kokeillut miksi tulet tänne pätemään kuinka se toimii ? Toiseksi mistäs tuo on revitty etten minä treenaa reisiä ? Pyöräilyä 100km viikossa + kaksi jalka treeniä päälle puntilla. Ihan paska puhetta että jalkojen kasvu vaatii helvetin porttien treenit. Kuurilla kasvaa aina. Oli treeni mitä tahansa.
Onko tuo sun lukihäiriö ala-asteelta asti ollu vai tullu vasta aikuisiällä? Minähän en ole mitään roinailusta pätenyt vaan kertonu mitä täällä esim palstan ylläpitäjä on sanonu (kyllä, ilmaukseni oli hiukan överiksi vedetty mutta pointti tuli varmaan selväksi).

Tuon lisäksi sulla on tapana laittaa sanoja ihmisten suuhun. En ole missään kohtaan sanonut että sinä et treenaisi reisiä vaan kommentoin kommenttiisi jossa itse sanoit että reidet kasvaa vaikkei treenaisi. Sen lisäksi ettet tajua lukemaasi niin et näköjään myöskään kirjoittamaasi.

Miten sä voit treenata sitä jalkaasi kun liikut kepeillä eikä edes kävyly taida onnistua.
Helposti. Jalka treeneistä en ole pitänyt mitään taukoja. En edes silloin kun oli kaksi keppiä. Spinningiä, pyöräilyä, takareisiä, kuntouttavaa treeniä jne... Tällä hetkellä teen jo prässiä ja kävelen ilman keppejä. Aina voi treenata jos haluaa.

Helposti. Jalka treeneistä en ole pitänyt mitään taukoja. En edes silloin kun oli kaksi keppiä. Spinningiä, pyöräilyä, takareisiä, kuntouttavaa treeniä jne... Tällä hetkellä teen jo prässiä ja kävelen ilman keppejä. Aina voi treenata jos haluaa.
Siis tiivistätkö mikä homma. Kävely vaatii kaks keppiä mut spinning ja takareisireeni onnistuu?

Zone-sarja -42%
Lihas kasvaa horkalla treenaamattakin. Pitäisi tuon verran tietää.

Ei tasan kasva mihinkään ilman oikean laista treeniä, eikä edes pysy entisellään jos ei treenaa, vaikka kierrossa olisi mitä.

Ja ihan omasta kokemuksesta sekä vierestä nähtynä voin tuon sanoa.

Ja tuota väitettä on turha yrittää perustella jollain tutkimuksella joka on tehty ihmisillä joilla ei ole treeni taustaa. Eikä varsinkaan lääke taustaa.

Nautin @makpek
Kyllähän tossa taas paljastu tota ristiinpuhumista.

On hienoo että keskustellaan foorumilla, mut ei kaikkee voi pohjata omaan mututuntumaan
Kerrotko enemmän siitä ristiinpuhumisesta ? Sekö että te keksitte omasta päästänne juttuja ja väitätte niitä todeksi tekee minusta valehtelijan ?

Kerrotko enemmän siitä ristiinpuhumisesta ? Sekö että te keksitte omasta päästänne juttuja ja väitätte niitä todeksi tekee minusta valehtelijan ?
No voitko selittää makpekin kuvan? Et ekat urheilukisat mut kuitenkin puhunu aiemmin kokemusta kilpanyrkkeilystä ja myös vähän viitannu siihe et ois enemmänki voimamieshommista kokemusta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiku mä kysyin sulta. Sä täälä olet moisia puhunut ja sä moisen päivityksen olet tehnyt someen. Oletan että voit korjata jos tässä on jokin väärinkäsitys.
Mun asiat ei kuulu Mentulan ketjuun. Kerro sinä vaikka jormasi koko ja työpaikkasi.

Ei tasan kasva mihinkään ilman oikean laista treeniä, eikä edes pysy entisellään jos ei treenaa, vaikka kierrossa olisi mitä.

Ja ihan omasta kokemuksesta sekä vierestä nähtynä voin tuon sanoa.

Ja tuota väitettä on turha yrittää perustella jollain tutkimuksella joka on tehty ihmisillä joilla ei ole treeni taustaa. Eikä varsinkaan lääke taustaa.
Ihan varmasti kasvaa varsinkin jos on kasvu iässä tai tasot alhaiset. Ennallaan pysyy pitkän aikaa. On omakohtaista kokemusta. Esim kuukauden tauon aikana en menettänyt yhtään lihaa kun oli kuuri päällä.

Vedä Predis vähän happea. Ite sä olet täällä joskus kuuluttanut kuinka vedät jotain jumppanyrkkeilytunteja ja nyt sulla ei yhtäkkiä ole mitään hajua mokomista.

Toisekseen, lopeta tuo paskanpuhuminen että reidet kasvaa kun makoilee sohvalla. Mike sanoi että roina ei auta mitään jollei treenaa helvetin porteille, tervehdi itse saatanaa ja toivo hackkihelvetin päättyvän ennenkuin pumppu leikkaa kiinni. Minähän en roinaamisesta mitään tiedä, paitsi mitä isot pojat vuosikymmenten kuureilla on kertonu interwebsissä.

Tää alkaa ujosti muistuttamaan Mania-Anssin ketjua, uho ja identiteettien selvittely on alkanut!
Toi on ihan totta ei roina todellakaa kasvata jos maataa sohvalla, koska lihas vaatii kasvuärsykkeen/ravintoa. Nestettä saattaa kerätä mutta se nyt hyvin kaukana lihaskasvusta

Ihan varmasti kasvaa varsinkin jos on kasvu iässä tai tasot alhaiset. Ennallaan pysyy pitkän aikaa. On omakohtaista kokemusta. Esim kuukauden tauon aikana en menettänyt yhtään lihaa kun oli kuuri päällä.
Tais Olla Mike Israetel tai Greg Knuckols ku sano, että lihas ei natullakaan kuukaudessa merkittävästi häviä(jos syö)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom