@Predatori , onko jalkaongelmat takana kun olet isossa kunnossa.
Eihän tästä ole kuin hetki kun kävelit kepin kanssa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu se on hassua kun mies on köpötellyt kepillä pari vuotta mutta juuri reidetkin kasvoi 2 vai 4cm muutamassa hetkessä. Ja jutuista saa sellaisen kuvan että oli kovakin voimamies yms urheilija kaksissa kisoissa taisi käydä ja toisessa jo teloi itsensä ja paras urheilu saavutus on tikanheiton voitto jossain kylätapahtumassa. Ihmeellistä vänkäämistä täytyy pitää kyllä, tuolla fasen puolella ihan fiksut jutut hällä on. Ja nyrkkeilyura on se kun vetää mummoille kuntonyrkkeily treenejä. Eikä siinä mitään mutta kun jutuista saa sen kuvan että olisi kovempikin iskijä.@Predatori , onko jalkaongelmat takana kun olet isossa kunnossa.
Mikä tarve sulla on puhua paskaa toisista nimimerkin takaa ? Luuletko olevasi kovakin äijä tuollasella ämmä touhulla. Pistä yyveetä jos löytyy pallit. Epäilen. Kysymyksiisi. Totta vitussa reidet kasvaa kun on kuurilla. Yllätyitkö ? Mistä keksit että vedän mummoille nyrkkeilyä ? Kerro nyt tähän julkisesti kun en itsekään tiedä missä moista olisin tehnyt. Tiedät myös varmaan minua paremmin kuinka paljon ja ketä vastaan olen aiemmin otellut kun harrastin kilpanyrkkeilyä ? Kerro sekin kun tiedät niin hyvin. Vittu mikä munaton luuseri. Voit myös mainita kaikki omat urheilu meriittisi tähän jos on varaa arvostella muiden kisa sijoituksia.Juu se on hassua kun mies on köpötellyt kepillä pari vuotta mutta juuri reidetkin kasvoi 2 vai 4cm muutamassa hetkessä. Ja jutuista saa sellaisen kuvan että oli kovakin voimamies yms urheilija kaksissa kisoissa taisi käydä ja toisessa jo teloi itsensä ja paras urheilu saavutus on tikanheiton voitto jossain kylätapahtumassa. Ihmeellistä vänkäämistä täytyy pitää kyllä, tuolla fasen puolella ihan fiksut jutut hällä on. Ja nyrkkeilyura on se kun vetää mummoille kuntonyrkkeily treenejä. Eikä siinä mitään mutta kun jutuista saa sen kuvan että olisi kovempikin iskijä.
Jalka on paranemaan päin. Ja olen hyvissä massoissa tällä hetkellä. Parin kilon päässä enkoista. Yläkroppa lähes yhtä hyvä kuin kisa vuosina. Vai olettaako joku jos on yksi jalka rikki ettei mikään lihas voi enää kasvaa ? Minulla on terve yläkroppa sekä toimiva toinen jalka. Ei estä treenaamista millään tapaa.@Predatori , onko jalkaongelmat takana kun olet isossa kunnossa.
Et viitsis päivittää sinne sun onnettomuus threadiin niin ei tarvi tässä kysellä?Kysymyksiisi. Totta vitussa reidet kasvaa kun on kuurilla.
Et viitsis päivittää sinne sun onnettomuus threadiin niin ei tarvi tässä kysellä?
Sitä oli ihan mielenkiintoista seurata kun oli niin monimutkainen tapaus eikä mikään tuntunut auttavan.
LOL! Ok, just kirjotit
Minä poljen aina myös takaperin spinning tunneilla.
Mulla ei mainittavia urheilu meriittejä ole mutta en ympäri nettiä huutelekkaan olemattomilla saavutuksilla kuten sinä.Mikä tarve sulla on puhua paskaa toisista nimimerkin takaa ? Luuletko olevasi kovakin äijä tuollasella ämmä touhulla. Pistä yyveetä jos löytyy pallit. Epäilen. Kysymyksiisi. Totta vitussa reidet kasvaa kun on kuurilla. Yllätyitkö ? Mistä keksit että vedän mummoille nyrkkeilyä ? Kerro nyt tähän julkisesti kun en itsekään tiedä missä moista olisin tehnyt. Tiedät myös varmaan minua paremmin kuinka paljon ja ketä vastaan olen aiemmin otellut kun harrastin kilpanyrkkeilyä ? Kerro sekin kun tiedät niin hyvin. Vittu mikä munaton luuseri. Voit myös mainita kaikki omat urheilu meriittisi tähän jos on varaa arvostella muiden kisa sijoituksia.
Lihas kasvaa horkalla treenaamattakin. Pitäisi tuon verran tietää. Nyrkkeilyn aloitin 2007 että jotain on keritty silläkin saralla tehdä. Mites omat nyrkkeily ja urheilu meriittisi ? Eikö tosiaan löydy miestä muuhun kuin postata toisten face sivuilta juttuja tänne ja vittuilla ? Ymmärrätkö edes itse mikä ämmä oletEi kai se reisi paljon kasva jollei sitä pysty reenaamaan. Ja tuossa toteat että elämäsi ekat urheilukisat, 4 vuotta sitten ja sen jälkeen jo pian jalkasi teloit niin ei sen jälkeen paljon ole varmaan nyrkeillä tarvinnut kilpailumielessä. Sulla on vähän suuret jutut.
Mä en niitä tänne laittais ellet olis itte tuollainen munaton nillittäjä, joka asian asiantuntija joka vänkää vain kiusakseen. Ette tuossa toteat että ekat urheilukisat niin eipä taida paljon olla. On mulla enemmän meriittejä kilpailuista kun sulla mutta niillä nyt ei ole mitään merkitystä.Lihas kasvaa horkalla treenaamattakin. Pitäisi tuon verran tietää. Nyrkkeilyn aloitin 2007 että jotain on keritty silläkin saralla tehdä. Mites omat nyrkkeily ja urheilu meriittisi ? Eikö tosiaan löydy miestä muuhun kuin postata toisten face sivuilta juttuja tänne ja vittuilla ? Ymmärrätkö edes itse mikä ämmä olet
Kyllä samaa mieltäNiin jos haluaa gold diggereitä. Kukaan fiksu nainen ei kiinnostu ukosta vain rahojen takia.
Tämähän nyt on itsestään selvä ettei mikään ääripää ole paras En näe että sixpäkkikään on kovin merkittävä valtti. Mitä olen sinkkuryhmissä keskustellut niin sixpäkistä haaveili aika harva nainen. Isimaha huomattavasti suositumpi.
Totta ,pillua sillä kyllä saa,mutta onko se nyt hääviä vetää reikää joka ei ole edes mukana. Joka työnnöllä horo laskee paljonko tienaa.Raha se on joka tätä palloa pyörittää, sitä ku on taskuisa nii ei väliä miltä näyttää.
Totta ,pillua sillä kyllä saa,mutta onko se nyt hääviä vetää reikää joka ei ole edes mukana. Joka työnnöllä horo laskee paljonko tienaa.
On meriittejä mutta en vain viitsi kertoa Sanoo ämmä joka huutelee piilosta nimimerkin takaa ja kuola valuen levittää paskapuhetta toisista. Vastaavaa käytöstä olen nähnyt vain akka valtaisilla työpaikoilla. Varmaan on nyt kuningas olo kun olet saanut nohevana julkaista tänne toisen facesta tietoja ? Täytyypä kysyä kavereilta kuka olet. Pistän sulle yyveetä niin voit tulla kertomaan kasvokkain mikä on ongelmasi.Mä en niitä tänne laittais ellet olis itte tuollainen munaton nillittäjä, joka asian asiantuntija joka vänkää vain kiusakseen. Ette tuossa toteat että ekat urheilukisat niin eipä taida paljon olla. On mulla enemmän meriittejä kilpailuista kun sulla mutta niillä nyt ei ole mitään merkitystä.
Tuossa ei näy sun nimeäsi eikä naamaa. Sä täällä puhut niin paljon paskaa että vähän täytyy välillä laittaa oikeaa tietoa.On meriittejä mutta en vain viitsi kertoa Sanoo ämmä joka huutelee piilosta nimimerkin takaa ja kuola valuen levittää paskapuhetta toisista. Vastaavaa käytöstä olen nähnyt vain akka valtaisilla työpaikoilla. Varmaan on nyt kuningas olo kun olet saanut nohevana julkaista tänne toisen facesta tietoja ? Täytyypä kysyä kavereilta kuka olet. Pistän sulle yyveetä niin voit tulla kertomaan kasvokkain mikä on ongelmasi.
Tiedän jo kenen kavereita olet. Ei mennyt kauaa selvittää. Poimin nimen vielä kohta Katsotaan onko jätkässä munaa puhua asiat kahden kesken eikä lällättää jossain Mentulan ketjussa.Tuossa ei näy sun nimeäsi eikä naamaa. Sä täällä puhut niin paljon paskaa että vähän täytyy välillä laittaa oikeaa tietoa.
Riippuu mitä haluaa. Ei kaikki vaadi hyvään seksin parisuhdetta tai tunteita.Totta ,pillua sillä kyllä saa,mutta onko se nyt hääviä vetää reikää joka ei ole edes mukana. Joka työnnöllä horo laskee paljonko tienaa.
Niin missä kohtaa olen väittänyt vetäväni mummoille nyrkkeilyä tai edes jumppa nyrkkeilyä ? Lihaskunto treeniä olen kyllä vetänyt vanhemmille ihmisille. Nyrkkeilyä en koskaan. Ainako se pitää vääristellä toisten juttuja. Jos et ole roinaa kokeillut miksi tulet tänne pätemään kuinka se toimii ? Toiseksi mistäs tuo on revitty etten minä treenaa reisiä ? Pyöräilyä 100km viikossa + kaksi jalka treeniä päälle puntilla. Ihan paska puhetta että jalkojen kasvu vaatii helvetin porttien treenit. Kuurilla kasvaa aina. Oli treeni mitä tahansa.Vedä Predis vähän happea. Ite sä olet täällä joskus kuuluttanut kuinka vedät jotain jumppanyrkkeilytunteja ja nyt sulla ei yhtäkkiä ole mitään hajua mokomista.
Toisekseen, lopeta tuo paskanpuhuminen että reidet kasvaa kun makoilee sohvalla. Mike sanoi että roina ei auta mitään jollei treenaa helvetin porteille, tervehdi itse saatanaa ja toivo hackkihelvetin päättyvän ennenkuin pumppu leikkaa kiinni. Minähän en roinaamisesat mitään tiedä, paitsi mitä isot pojat vuosikymmenten kuureilla on kertonu interwebsissä.
Tää alkaa ujosti muistuttamaan Mania-Anssin ketjua, uho ja identiteettien selvittely on alkanut!