Kuinka tyhmänä minua pidät
Hmm nyt kun kerran kysytään, niin melko tyhmänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka tyhmänä minua pidät
Kyllä mielestäni nimenomaan jo valmiiksi lahjakkaat yleensä eniten siitä douppaamisestakin eniten hyötyy. Oikein lahjaton jos on, niin Ladan saa upgreidattua karvalakki Corollan tasolle jollain HC-kuureilla. Ainakin lihaskasvussa se niin tuppaa menemään, että genetiikka kyllä määrittää paljon. Ja siihen se rankka roinaaminen selkeiten vaikuttaakin. Jos ei natuna saa lihaksia, niin yleensä ei kyllä näy päällepäin käyttökään, ainakaan maltillinen. Mutta se on totta, että vähemmän lahjakkailla voi herkemmin tulla se houkutus käyttää parempi fysiikka mielessä. Tosin harva siihen tavoitteeseen pääsee sama mitä tekisi, jos ei ole bodarin lahjoja annettu. Mutta lähemmäksi kyllä. Kun taas hyvin lahjakas naturaali voi olla kovassa kondiksessa suht rennolla otteella lajiin, jos mulle olis mahollista niin ei sitä silloin lihaskasvun toivossa haluaisi käyttää mitään koskaan. Sit jos se lahjakaskin on bodausfanaatikko, niin varmasti haluaa herkästi usein päästä vielä pidemmälle, ainakin jos on kilpailutavoitteet. Kehityksen totaalinen pysähtyminen vuosiksi (täydellä panostuksella) on varmaan se tekijä, joka voi saada elämäntapatreenaajat käyttämään, vaikkei kilpailisi. On mielestäni epämotivoivaa yrittää bodata vaikka 5 vuotta ja panostaa siihen kunnolla, niin että rasvaprosentti on käytännössä ainut tekijä, johon enää voi vaikuttaa. Samahan se suorituskykyhakuisilla voi tulla, että sitten kun tajuaa sen että kehitystahti on hidastunut 1/10 siitä mitä se nuorena oli ja ettei pikkukuureillakaan voi haaveilla edes sellaisista progressioista, niin äkkiä siinä voi turhautua, jos se sattuu prioriteetti olemaan.Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.
Mä kyllä epäilen näissä painolukemissa tarkoitettavan usein ihan muuta kuin lihasmassaa. On nimittäin jo melko vaikuttava näky jos täysin laihaan mutta kireään kynäniskaan lyödään se 20kg lihasta rasvamassan tai edes rasvaprosentin kasvamatta. Omalla kohdalla ainakaan ole suurimmassa kunnossakaan ainakaan paljon yli tuon 20kg saanut. Jos vertaa mitä oli vaikka armeijasta kotiutuessa nälkäkurkena. Paino oli sekä natuna että ei natuna ylimmillään noin 50kg yli sen, mutta rasvatonta massaa paljon vähemmän, saati jos solunulkoiset nesteet siitä vielä miinustaa. Roinalla oli toki se suurempi lihasmassa siinä max.painossa. Kympin voi pikkukuureilla tehdä, jos on hyvä vaste ja omistautuu asialle sekä bodaa vuosia, mutta siihen se yleensä sitten jää. Jos on 75-kiloinen normaalipituisena 10-vuoden treenillä, niin se kuulostaa hyvin oudolta. Siis jos sitä painoa nimenomaan haluaa saada. Ei ole kyennyt syömään yli kulutuksensa.Dieettaa 20 kiloa itseltäsi lihaa pois ja mieti asiaa sitten uudelleen Veikkaan että itkua vääntäisit jo 10 kilon kohdalla. Ihmetyttää miksi edes nostele puntteja jos lihaksilla ei ole mitään merkitystä itsellesi. Suosittelen vaihtamaan lajia.
Oletko kokeillut ? Esim minä sain 20 kiloa massaa juurikin maltillisella käytöllä. Pelkästään testo 1 ml / vko tuo sen 6-7 kg painoa eka kuukauden aikana. Saan erittäin hyvän vasteen jo mini setillä. Ero fysiikassa huomattava. Siksi en ole koskaan edes koleillut sellaisia kuureja mitä porukka syö täällä kuin leipää.Jos ei natuna saa lihaksia, niin yleensä ei kyllä näy päällepäin käyttökään, ainakaan maltillinen
Tottakai tarkoitetaan kokonaismassaa. 20kg elopainossa on huomattava lisäys vaikka siitä olisi lihasta "vain" puolet. Pointti oli se kun joku urpo väitti ettei 20kg massa voi tai saa merkitä mitään ihmiseen. Totta kai merkitsee. Ihan jokaiseen. Lihot tai laihdut tuon verran niin näkyy kaikessa arki elämässä. Ja luonnollisesti myös itseluottamuksessa.Mä kyllä epäilen näissä painolukemissa tarkoitettavan usein ihan muuta kuin lihasmassaa
Sulla loppu perinteiseen tapaan sanottava niin päätit aloittaa vittuilun. Keskustelu antisi kertoo riittävästi omasta älykkyydestäsi.Hmm nyt kun kerran kysytään, niin melko tyhmänä.
Sulla loppu perinteiseen tapaan sanottava niin päätit aloittaa vittuilun. Keskustelu antisi kertoo riittävästi omasta älykkyydestäsi.
Sinulta ei ole kysytty mitään. Mutta eiköhän jätetä tämä keskustelu tähänItsehän sää kysyit sitä? Oli vaan niin vastustamaton paikka kun kerran itse kyselet.
Ei ollut vittuilua.
Sinulta ei ole kysytty mitään. Mutta eiköhän jätetä tämä keskustelu tähän
Vitut massia kun o tarpeeksi ei väliä vaikka millanen paskamahaKyllä fakta lienee se että jos piudea haluaa niin parasta olis olla atleettinen body, tyyliin aktiivinen crossfittaaja kympin rasvoissa tjsp.
Olen useasti keskustellut useamman naisen kanssa aiheesta ja aina olen saanut vastaukseksi että oikean bodarin näköisistä eivät perusta, liika on liikaa.
Paskamahaset voimailijat taas näkemäni perusteella vetävät kovastikkin puoleensa naisia jolla on haalistunut värjätty tukka usean sentin juurikasvulla. Nämä samaiset naiset usein pukeutuvat kirjavan väriseen jack daniels huppariin ja pari numeroa liian isoihin metro housuihin tai kulahtaneisiin farkkuihin. Elämän kova korkeakoulu on vahvasti läsnä näissä henkilöissä.
ÄÖsi on 100 pistettä liian matala tähän keskusteluun.Jaa no miksi mää en saa vastata, ei oo mitenkään tasapuolista kohtelua. Enkä mää vittuillu sulle, sää aivan liian herkästi otat ihtees.
Pahoittelen sitä mielipahaa minkä aiheutin.
Eipä tuollainen kympin rasvoissa oleva crosfittaaja(tjsp) juurikaan vaatteet päällä säväytä sen enempää ku perus jamppa. Eli missä tilanteessa tämä auttaa? Tinder profiilissako sitä sixpäkkiä pitää esitellä? Eiköhän ne saa sitä piudea ketkä ovat hyviä suustaan(puhumaan).Kyllä fakta lienee se että jos piudea haluaa niin parasta olis olla atleettinen body, tyyliin aktiivinen crossfittaaja kympin rasvoissa tjsp.
Olen useasti keskustellut useamman naisen kanssa aiheesta ja aina olen saanut vastaukseksi että oikean bodarin näköisistä eivät perusta, liika on liikaa.
Paskamahaset voimailijat taas näkemäni perusteella vetävät kovastikkin puoleensa naisia jolla on haalistunut värjätty tukka usean sentin juurikasvulla. Nämä samaiset naiset usein pukeutuvat kirjavan väriseen jack daniels huppariin ja pari numeroa liian isoihin metro housuihin tai kulahtaneisiin farkkuihin. Elämän kova korkeakoulu on vahvasti läsnä näissä henkilöissä.
Niin jos haluaa gold diggereitä. Kukaan fiksu nainen ei kiinnostu ukosta vain rahojen takia.Vitut massia kun o tarpeeksi ei väliä vaikka millanen paskamaha
Tämähän nyt on itsestään selvä ettei mikään ääripää ole paras En näe että sixpäkkikään on kovin merkittävä valtti. Mitä olen sinkkuryhmissä keskustellut niin sixpäkistä haaveili aika harva nainen. Isimaha huomattavasti suositumpi.Olen useasti keskustellut useamman naisen kanssa aiheesta ja aina olen saanut vastaukseksi että oikean bodarin näköisistä eivät perusta, liika on liikaa.
ÄÖsi on 100 pistettä liian matala tähän keskusteluun.
Vitut massia kun o tarpeeksi ei väliä vaikka millanen paskamaha
Tämäkin itsestäänselvä ettei pelkällä kropalla saa yhtään mitään. Kaikki lähtee käytöksestä. Terve itseluottamus on suurin valtti. Anteeksi pyytelevä hissukka ei ole vetoa. Mutta jos oletetaan että henkiset ominaisuudet ovat tasan eri kropan omaavilla, tottakai hyvä kroppa on silloin etu. Näkyyhän se hyvä kondis jo T paita päällä. Monet naiset katsovat miehessä käsiä ekana. Jäntevät kädet kertovat että on pidetty itsestä huolta. Enkä puhu mistään 50 senttisistä tykeistä. Vähän normia lihaksikkaammat ovat hyvät.Eipä tuollainen kympin rasvoissa oleva crosfittaaja(tjsp) juurikaan vaatteet päällä säväytä sen enempää ku perus jamppa. Eli missä tilanteessa tämä auttaa? Tinder profiilissako sitä sixpäkkiä pitää esitellä? Eiköhän ne saa sitä piudea ketkä ovat hyviä suustaan(puhumaan).
ÄÖsi on 100 pistettä liian matala tähän keskusteluun.
Tällä pääsee yllättävän pitkälle. Tunnen yhden kaverin joka ei ole komea, ei rikas, ei kuuluisa, ei hyvävartaloinen, ei mikään älyn jättiläinen. Mutta puhua se osaa naisille kuin ruuneperi ja on supliikkimies ja sillä näkyy kyllä naisia saavan, enkä nyt puhu mistään pubiruusuista.Eiköhän ne saa sitä piudea ketkä ovat hyviä suustaan(puhumaan).
Se on kaikkialla!Perkele, onko Kotka laskeutunut tänne?
Pitää paikkaansa. Puhumaton möllikkä ei hirveästi herätä mielenkiintoa. Mies joka tekee aloitteita saa aina paremmin kuin hissukka. Avoin ja hymyilevä kohtelias mies vetoaa moneen. Naiset tekevät harvoin itse aloitteen. Jos mies odottelee naisten aloitteita ei tarvitse ihmetellä jos ei löydy seuraa.Tällä pääsee yllättävän pitkälle. Tunnen yhden kaverin joka ei ole komea, ei rikas, ei kuuluisa, ei hyvävartaloinen, ei mikään älyn jättiläinen. Mutta puhua se osaa naisille kuin ruuneperi ja on supliikkimies ja sillä näkyy kyllä naisia saavan, enkä nyt puhu mistään pubiruusuista.