BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos puhutaan vaikka nyt sitten vahvamieslajeista, niin silloinhan sitä tuolla periaatteella ei voi edes tehdä natuna tai jää ne 300 kg toistovedot tekemättä mitä jossain kisoissa on.
Et taida ymmärtää vahvinmies lajien periaatetta. Ne eivät ole mave kisat. Se on vain yksi laji. Voit jättää vaikka vetämättä ja voittaa silti koko paskan. Itsellä oli mave 180kg viime kisoissa ja sijoituin neloseksi kokonaiskisoissa. Eikä 300kg ole laji painona kuin eliittitason kisoissa. Harrastelijoiden kisoissa ihan eri luokkaa. Usein saa lähtöpainot valita oman tason mukaan.

Tuo kommentti särähti omaankin korvaan. Eikö "75 kiloinen salibandynpelaaja" voi olla mies?
Riippuu keneltä kysyy 😁 Jos vertaan omaa naisten saantia 70 kiloisena arkana kukkakeppinä nyky lookkiin ero on ihan jäätävä. Ihan paskapuhetta ettei naisia kiehdo vahvat ja lihaksikkaat miehet. Poislukien ääripään Mentulat.

Et taida ymmärtää vahvinmies lajien periaatetta. Ne eivät ole mave kisat. Se on vain yksi laji. Voit jättää vaikka vetämättä ja voittaa silti koko paskan. Itsellä oli mave 180kg viime kisoissa ja sijoituin neloseksi kokonaiskisoissa. Eikä 300kg ole laji painona kuin eliittitason kisoissa. Harrastelijoiden kisoissa ihan eri luokkaa. Usein saa lähtöpainot valita oman tason mukaan.
Oot kyllä kova tarttumaan yksityiskohtiin ja esimerkkeihin kirjaimellisesti. En tiedä teetkö tahallasi vai vahingossa, mutta on hyvin raskas tapa tuo.

Sanoit itse ettet pysty tekemään lajeja. Otin esimerkin johon taas tartuit yksittäisenä asiana joka muuttaa kaiken muun mitä on keskusteltu.

Eli: et voi tehdä lajeja ilman roinaa, otan maven esimerkiksi. Sitten sen voi jättää kuitenkin tekemättä ja silti voi voittaa. Eli et tarvikkaan roinaa siihen.

Viimeksi muokattu:
Riippuu keneltä kysyy 😁 Jos vertaan omaa naisten saantia 70 kiloisena arkana kukkakeppinä nyky lookkiin ero on ihan jäätävä. Ihan paskapuhetta ettei naisia kiehdo vahvat ja lihaksikkaat miehet. Poislukien ääripään Mentulat.
Varmaan kiehtoo, ainakin osaa naisista, vahvat ja lihaksikkaat miehet. Mutta veikkaan, että itseluottamus on se, millä on ollut suurin vaikutus siihen, että naiset ovat kiinnostuneet. Kun kerroit aiemmin olleesi kukkakeppi ja arka.

Varmaan kiehtoo, ainakin osaa naisista, vahvat ja lihaksikkaat miehet. Mutta veikkaan, että itseluottamus on se, millä on ollut suurin vaikutus siihen, että naiset ovat kiinnostuneet. Kun kerroit aiemmin olleesi kukkakeppi ja arka.
Kyllä. Itseluottamus vaikuttaa myös. Ja sitä parantaa testo jos tasot ovat matalat 😉 Tätä tarkoitin kun kerroin että testo vaikuttaa kokonaisvaltaisesti kaikkeen. Siksi olen sitä mieltä että kevyt testo kuuri on hyvä valinta. Pienikin määrä tekee usein valtavan muutoksen. Sillä ei ole paljoakaan tekemistä varsinaisen roinauksen kanssa.

"Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus"

Kyllähän Predatori kirjoitusten perusteella vaikuttaa olevan malliesimerkki miten ulkonäkö määrittää itsetuntoa😂
Tää kyllä pisti itelläkin silmään.

Kiteyttää mielestäni aika hyvin nykyisiä ihanteita ja odotuksia.

Kyllähän 99% punttisalilla treenaavista haluaa vaan näyttää paremmalta ilman vaatteita. Ainahan sitä voi selitellä että on joku hienompi tarkoitusperä taustalla.

Ja tällä tarkoitan vain pelkkää sunnuntai bodailua harrastavia. En oikeita urheilijoita jotka hakevat puntilla vain parempaa suorituskykyä lajiinsa.

Ja itse en ymmärrä parran tai hiusten värjäämistä...mutta jokainenhan saa tehdä itselleen juuri sitä mitä haluaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo kommentti särähti omaankin korvaan. Eikö "75 kiloinen salibandynpelaaja" voi olla mies?
Tottakai voi olla, sehän riippuu ihan määritelmästä.
Nykyään kun yhteis kunnan kannalta olet mies jos vaan haluat olla mies.
Biologisesti olet mies jos sinulta löytyy Y kromosomi.
Bodi maailmassa olet mies jos näyttät mieheltä.
Voimailu mailmassa miehenä taas voitaneen pitää +300,200,300kg tuloksen omaavia.
Jne jne.

Olenhan minä ihan mulukku koska lipasen testoa millin viikkoon ja harrastan voimamies lajeja vaikka ei ole lahjoja lajiin. Väärin eletty elämä minullakin. Tämä on hauska foorumi kun heti saa paskaa niskaan jos ei tee kuten muut. Itse Mentulasta. Jos ei enää muuta haukuttavaa löydy kuin Mentulan parta menee todella säälittäväksi. Porukka ei näköjään keksi enää mistä Paulaa voisi haukkua kun siirtyivät tänne.

Paulalla on pippeli ja bullilla pimpsa, hähähää!

Tottakai voi olla, sehän riippuu ihan määritelmästä.
Nykyään kun yhteis kunnan kannalta olet mies jos vaan haluat olla mies.
Biologisesti olet mies jos sinulta löytyy Y kromosomi.
Bodi maailmassa olet mies jos näyttät mieheltä.
Voimailu mailmassa miehenä taas voitaneen pitää +300,200,300kg tuloksen omaavia.
Jne jne.
Niin riippuu. Ymmärrettävästi täällä puhutaan miehestä bodi ja voimailu maailman termein. Laiha kuikelo ei täytä ainakaan miehisen miehen termejä vaikka onkin biologisesti mies. Miehinen mies on myös valttia parisuhde ja nais rintamalla. Aivan kuten on naisellinen nainen. Mutta makuja on monia ja myös niille ei niin miehisille löytyy ottajansa. Jos ei ole itse ollut koskaan todella laiha ja arka ei ehkä ymmärrä pointtia. Itse olin koko nuoruuden langanlaiha hiiri. On siis vertailukohtaa millaista sellaisena oli. En todellakaan haluaisi sitä lookkia takaisin. Miehen kokoisena on paljon mukavampaa. Ihan jo sen takia että pystyy puolustamaan itseään ja mahdollista perhettään tarpeen vaatiessa. Kuikelo aikoina meni paskat housuun jos joku edes puhui vähän kovempaa.

Zone-sarja -42%
Niin riippuu. Ymmärrettävästi täällä puhutaan miehestä bodi ja voimailu maailman termein. Laiha kuikelo ei täytä ainakaan miehisen miehen termejä vaikka onkin biologisesti mies. Miehinen mies on myös valttia parisuhde ja nais rintamalla. Aivan kuten on naisellinen nainen. Mutta makuja on monia ja myös niille ei niin miehisille löytyy ottajansa. Jos ei ole itse ollut koskaan todella laiha ja arka ei ehkä ymmärrä pointtia. Itse olin koko nuoruuden langanlaiha hiiri. On siis vertailukohtaa millaista sellaisena oli. En todellakaan haluaisi sitä lookkia takaisin. Miehen kokoisena on paljon mukavampaa. Ihan jo sen takia että pystyy puolustamaan itseään ja mahdollista perhettään tarpeen vaatiessa. Kuikelo aikoina meni paskat housuun jos joku edes puhui vähän kovempaa.
Ai että itseään ja perhettään ei pysty 75kg tai kevyempänä puolustamaan😂 kyllä sellaiseen skenaarioon vaikuttaa ihan pelkkä pää,jos oot arka laihana oot sitä myös painavana/lihaksikkaana.

Aika rankkaa aliarvointia sille, kuinka helvetisti naiset yleisesti antaa metkitystä käytökselle, luonteelle ja naamalle.

Mikä on predatori sun pisin parisuhde?
Irtosuhteissa ulkoinen olemus on toki plussaa. Mutta olen aika varma, että slimmi itseluottamusta uhkuva jamppa saa laajemmalla skaalalla seuraa kuin iso kyntösika 😃

Aika rankkaa aliarvointia sille, kuinka helvetisti naiset yleisesti antaa metkitystä käytökselle, luonteelle ja naamalle.

Mikä on predatori sun pisin parisuhde?
Missä kohtaa sanoin että pelkkä hyvä kroppa riittää ? Kuinka tyhmänä minua pidät 🤦‍♂️ Totta vitussa käytös ja luonne menee ykköseksi.
Ai että itseään ja perhettään ei pysty 75kg tai kevyempänä puolustamaan😂 kyllä sellaiseen skenaarioon vaikuttaa ihan pelkkä pää,jos oot arka laihana oot sitä myös painavana/lihaksikkaana.
Tottakai pystyy jos on rohkea luonne. Valitettavasta vain kukkakepit ovat keskimäärin harvemmin niitä rohkeiten tilanteisiin puuttuvia.

Suositut

Back
Ylös Bottom