Ja subutex,mikä on monella korvaushoitona.Esim. Meta laskee pahasti testo tasoja, sen takia vetävät testoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja subutex,mikä on monella korvaushoitona.Esim. Meta laskee pahasti testo tasoja, sen takia vetävät testoa.
No ei se parta vaan keskimäärin kasva paljoa hiuksia nopeampaa. Parin kuukauden ajamattomuudella saa pari senttiä molempiin lisää.Et ilmeisesti ole ajanut kaljuks koskaa?? Kyllä muuten kasvaa parta paljon nopeampaa kuin hiukset
Tuokin on totta, poikkeuksia on.No sitten meissä on eroja ,itellä ei mee tollee
Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.Jos natuna jo huomaa että ei ole geenejä minkään laisiin lihaksiin tai voimiin, niin eikö silloin ennemmin kannata vaihtaa kokonaan lajia kuin alkaa roinaamaan
Ellei kyse sitten nimenomaan ole ulkonäkö paineista.
Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Eli minunkaan ei olisi kannattanut aloittaa roinausta vaan olla Mikki Hiiri loppu elämä ja harrastaa sählyä ? Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin.
En tiedä mistä keksit että minä ajattelisin noin, tottakai kaikki saa harrastaa sitå mistä tykkää, no mutta tämä luetun ymmärtäminen ei sinun vahvuutesi ole kyllä aikaisemminkaan ollut.Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.
Hauska yksityiskohta, että et roinaa ulkonäköpaineen vuoksi, mutta sitten halveksut sählyä pelaavaa mikki hiirtä, joka olisit ilman roinaa. Tässähän on juuri kyse siitä, että identiteetin on pakko rakentua siihen, että olisit iso ja vahva joka taas ei onnistunut natuna, joten roinat koneeseen. Eli ulkonäkö/identiteettipaineet jotka saat muokattua mieleiseksi roinan avulla. Ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, jos näin haluaa tehdä, mutta turhaan sitä vakuuttelee anonyymilla forumilla, etteikö näin loppujen lopuksi olisi.Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.
Kirjoitit näin : " Jos huomaa ettei natuna ole geenejä minkaanlaisiin lihaksiin tai voimiin, miksi alkaa roinata". Kilpailusta et maininnut mitään etkä paremmalta näyttämisestä. Nimenomaan ne heikoimmat hyötyvät roinasta eniten. Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus. En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa miksi vain kilpailevien kannattaisi roinata. Käyttäjistä varmasti 80% on taviksia jotka eivät kilpaile koskaan. Pitäisi myös ymmärtää ettei roinaaminen tarkoita kaikkea vitusti ja terveyden uhraamista. Kevyt testo ( ja ehkä deca) kuuri on todella yleinen setti eikä vie kenenkään terveyttä. Mitä enemmän ikää sitä fiksumpaa on aloittaa teston käyttö.En tiedä mistä keksit että minä ajattelisin noin, tottakai kaikki saa harrastaa sitå mistä tykkää, no mutta tämä luetun ymmärtäminen ei sinun vahvuutesi ole kyllä aikaisemminkaan ollut.
Kirjoitin että miksi roinata jos syy ei ole kilpailla tai näyttää paremmalta.
Sählyä harrastava Mikki Hiiri lopun elämää? Onko se parikymmentä kiloa massaa nopeasti todella niin suuri asia että puhut elämäsi parhaasta päätöksestä?Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.
Ei mene aina näin. Erittäin moni kilpailee omaksi ilokseen. Varsinkin omassa lajissa vahvinmies lajeissa on hitosti kilpailijoita joilla ei ole mainittavaa lahjakkuutta tai mahdollisuutta menestyä. Syynä pelkästään se että kilpailutapahtuma ovat erittäin hauskoja eikä heikkoja syrjitä. Lahjakkaat pesevät 100-0 nämä tavikset mutta siitä ei välitetä vaan kilpaillaan hymyssä suin. Sama se oli itsellä. Tiedän ihan hyvin etten tule koskaan olemaan palkinnoilla. Mitä väliä ? On älyttömän siistiä reissata kaveriporukalla kisoissa.Aiemmassa viestissä taidettiin hakea vähän sitäkin, että voimalajeihin ja niissä kilpailemiseen yleensä hakeudutaan sen takia kun siihen löytyy lahjakkuutta
Miksi ei ole järkeä ? Enemmän siinä on järkeä kuin vetää kottikärryllisen roinaa ja saada joku pokaali kaappiin. Onko kevyt testo kuuri mielestäsi hirveää myrkkyä ?Se taas ei ole kauhean järkevää omasta mielestä, että huomaat että voima ei tartu, lihas ei tartu ja et oikein pärjää, joten roinat koneeseen jolloin saat jotain kohtuullisia tuloksia
Omaksi iloksihan tätä tehdään. Sitä voit pohtia onko kivempaa kilpailla 75 kiloisen natuna vai 95 kiloisena testo kuurilla. Ensiksi mainittuna et saa edes lajeja tehtyä.Ehkä sitten vaan pitäisi treenailla natuna ja kisailla omaksi ilokseen.
"Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus"Kirjoitit näin : " Jos huomaa ettei natuna ole geenejä minkaanlaisiin lihaksiin tai voimiin, miksi alkaa roinata". Kilpailusta et maininnut mitään etkä paremmalta näyttämisestä. Nimenomaan ne heikoimmat hyötyvät roinasta eniten. Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus. En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa miksi vain kilpailevien kannattaisi roinata. Käyttäjistä varmasti 80% on taviksia jotka eivät kilpaile koskaan. Pitäisi myös ymmärtää ettei roinaaminen tarkoita kaikkea vitusti ja terveyden uhraamista. Kevyt testo ( ja ehkä deca) kuuri on todella yleinen setti eikä vie kenenkään terveyttä. Mitä enemmän ikää sitä fiksumpaa on aloittaa teston käyttö.
Eli nimenomaan juuri sitä järkevää omaksi iloksi kilpailua ilman roinaa.Ei mene aina näin. Erittäin moni kilpailee omaksi ilokseen. Varsinkin omassa lajissa vahvinmies lajeissa on hitosti kilpailijoita joilla ei ole mainittavaa lahjakkuutta tai mahdollisuutta menestyä. Syynä pelkästään se että kilpailutapahtuma ovat erittäin hauskoja eikä heikkoja syrjitä. Lahjakkaat pesevät 100-0 nämä tavikset mutta siitä ei välitetä vaan kilpaillaan hymyssä suin. Sama se oli itsellä. Tiedän ihan hyvin etten tule koskaan olemaan palkinnoilla. Mitä väliä ? On älyttömän siistiä reissata kaveriporukalla kisoissa.
Miksi ei ole järkeä ? Enemmän siinä on järkeä kuin vetää kottikärryllisen roinaa ja saada joku pokaali kaappiin. Onko kevyt testo kuuri mielestäsi hirveää myrkkyä ?
Omaksi iloksihan tätä tehdään. Sitä voit pohtia onko kivempaa kilpailla 75 kiloisen natuna vai 95 kiloisena testo kuurilla. Ensiksi mainittuna et saa edes lajeja tehtyä.
Dieettaa 20 kiloa itseltäsi lihaa pois ja mieti asiaa sitten uudelleen Veikkaan että itkua vääntäisit jo 10 kilon kohdalla. Ihmetyttää miksi edes nostele puntteja jos lihaksilla ei ole mitään merkitystä itsellesi. Suosittelen vaihtamaan lajia.Onko se parikymmentä kiloa massaa nopeasti todella niin suuri asia
Mainitsin kyllä myös paremmalta näyttämisestä, viestin viimeinen lause käsitteli pelkästään sitä.Kirjoitit näin : " Jos huomaa ettei natuna ole geenejä minkaanlaisiin lihaksiin tai voimiin, miksi alkaa roinata". Kilpailusta et maininnut mitään etkä paremmalta näyttämisestä. Nimenomaan ne heikoimmat hyötyvät roinasta eniten. Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus. En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa miksi vain kilpailevien kannattaisi roinata. Käyttäjistä varmasti 80% on taviksia jotka eivät kilpaile koskaan. Pitäisi myös ymmärtää ettei roinaaminen tarkoita kaikkea vitusti ja terveyden uhraamista. Kevyt testo ( ja ehkä deca) kuuri on todella yleinen setti eikä vie kenenkään terveyttä. Mitä enemmän ikää sitä fiksumpaa on aloittaa teston käyttö.
Kuka sanoo että laji on väärä jos on siinä huono ? Naurettava argumentti että sitä ei saisi harrastaa mistä tykkää. Pitäisikö minun alkaa harrastaa kestävyys lajeja vain siksi että voisin olla parempi niissä ? Vaikka ei ole mitään mielenkiintoa niihin. Miten automyyjän työt liittyvät harrastuksiin ? Työtä tehdään rahan takia. Harrastus on harrastus.Tuo nyt on aika naurettava argumentti, että jos et ilman roinaa kykene edes suorittamaan lajeja niin oiskohan väärä paikka ja väärä laji. Vähän sama kun itse hakeutuisin automyyjäksi, mutta saisin myytyä vaan autoja kännissä kun juttu luistaa.
Jokainenhan täällä itkee ettei kannata roinata, mutta ovat silti paskoneet oman terveytensä liian nuorena aloitetulla käytöllä. Minä olen jo yli 40v ja omat tasot alle viitteiden. Eikä kukaan ole puhunut yhdestä kuurista. Mitä järkeä siinä olisi. Vuosien työllä ne tulokset tehdään.Kevyt testokuuri ei ole myrkkyä, mutta jos testotasot on viitteissä, et kisaa etkä hae edes ulkonäkö boostia niin eihän siinä kyllä ole mitään järkeä omia tasojaan paskoa. Aina se jäljet jättää ja ei yleensä jää yhteen kertaan. Omat kevyet Testo ja decakuurit nuorempana teki ainakin sen, että nykyään mennään trt:llä
Ei kukaan sano näin täällä, mutta sinä joko et ymmärrä lukemaasi tai haluat tahallaan vääristellä sitä. Jos et kykene tekemään urheilusuoritusta lajissa ilman roinaa, niin harrastelijalle roinaamisen aloittaminen tämän vuoksi on aivan järjetöntä.Kuka sanoo että laji on väärä jos on siinä huono ? Naurettava argumentti että sitä ei saisi harrastaa mistä tykkää. Pitäisikö minun alkaa harrastaa kestävyys lajeja vain siksi että voisin olla parempi niissä ? Vaikka ei ole mitään mielenkiintoa niihin. Miten automyyjän työt liittyvät harrastuksiin ? Työtä tehdään rahan takia. Harrastus on harrastus.
Jokainenhan täällä itkee ettei kannata roinata, mutta ovat silti paskoneet oman terveytensä liian nuorena aloitetulla käytöllä. Minä olen jo yli 40v ja omat tasot alle viitteiden. Eikä kukaan ole puhunut yhdestä kuurista. Mitä järkeä siinä olisi. Vuosien työllä ne tulokset tehdään.
Hyvä pointti, johon tartun, vaikka itsekään en ole koskaan roinannut.Se vielä pitää sanoa että natikkana en lähtisi yhtään huutelemaan kenen kannattaa roinata ja miksi. Ei natikalla ole mitään käsitystä mitä kaikkea etuja testo antaa. ...