BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on muuten jännä villitys tämä pikimusta hupivärjäys julkkisbodareitten keskuudessa. Veikkaan, että siinä on ajatus värjätä harmaat piiloon, liittyyhän tuo ikuisen nuoruuden tavoittelu vahvasti muutenkin näihin keholajeihin pukeutumisen ja kaiken muunkin suhteen. Silti, vaalealla suomalaismiehellä joku keskiruskeaksi värjätty parta ja hiukset näyttää paljon paremmalta ja luonnollisemmalta, mutta ilmeisesti tätä eivät ajattele itse näin. Laitetaan se hupiparta joka on kuin Tintin seikkailuista kapteeni Haddocilla.

Jos natuna jo huomaa että ei ole geenejä minkään laisiin lihaksiin tai voimiin, niin eikö silloin ennemmin kannata vaihtaa kokonaan lajia kuin alkaa roinaamaan🤔
Ellei kyse sitten nimenomaan ole ulkonäkö paineista.
Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Eli minunkaan ei olisi kannattanut aloittaa roinausta vaan olla Mikki Hiiri loppu elämä ja harrastaa sählyä ? Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin.

Jokainen tekee mitä huvittaa. Ongelmana näen sen että moni hakkaa päätä seinään oman tyhmyyden takia. Mä uskon että voi käyttää saamatta mitään vakavampia haittavaikutuksia mutta kun ensimmäiseen kuuriin pitää lyödä testa,treniä ja dbolia koska joku sanoi salilla että on pakko niin en ymmärrä. Nyt kun usein aloitetaan 20v niin kroppa on saanut kyytiä ihan kivasti kun täyttää 40. Ihmiset käyttävät liian paljon. Sitä mieltä olen

Jotain lajia ei voi harrastaa jos ei ole siinä huippu ? Ompa erikoinen logiikka. Tuolla periaatteella puolet treenaajista voisi laittaa pillit pussiin. Eikä roinatakaan saa jos sillä ei kasva Mentulan kokoiseksi ? Väitän että lahjattomat hyötyvät roinasta suhteessa enemmän kuin lahjakkaat. Esim itse kasvoin roinalla 75 kiloisesta 95 kiloiseksi parilla kesä kuurilla. Myös voimat kasvoivat merkittävästi. Tämä mahdollisti myös voimamieslajekssa kilpailun. Ennemmin kysyisin miksi lahjakkaiden pitäisi roinata. He pääsevät jo natuna koviin tuloksiin. Roinaus oli yksi parhaita valintoja mitä olen tehnyt. Sinun logiikalla olisin ollut sählyä harrastava Mikki Hiiri loppu elämäni.
En tiedä mistä keksit että minä ajattelisin noin, tottakai kaikki saa harrastaa sitå mistä tykkää, no mutta tämä luetun ymmärtäminen ei sinun vahvuutesi ole kyllä aikaisemminkaan ollut.

Kirjoitin että miksi roinata jos syy ei ole kilpailla tai näyttää paremmalta.

Hauska yksityiskohta, että et roinaa ulkonäköpaineen vuoksi, mutta sitten halveksut sählyä pelaavaa mikki hiirtä, joka olisit ilman roinaa. Tässähän on juuri kyse siitä, että identiteetin on pakko rakentua siihen, että olisit iso ja vahva joka taas ei onnistunut natuna, joten roinat koneeseen. Eli ulkonäkö/identiteettipaineet jotka saat muokattua mieleiseksi roinan avulla. Ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, jos näin haluaa tehdä, mutta turhaan sitä vakuuttelee anonyymilla forumilla, etteikö näin loppujen lopuksi olisi.

Aiemmassa viestissä taidettiin hakea vähän sitäkin, että voimalajeihin ja niissä kilpailemiseen yleensä hakeudutaan sen takia kun siihen löytyy lahjakkuutta. Monen tarina on vastaava kun itsellä eli huomaa penkkaavasi ekalla kerralla salilla 100 kiloa. Aika luonnollista haluta aloittaa kilpailu ja jos haluaa ottaa lopun potentiaalin irti niin roinat koneeseen ja katsoo mihin riittää. Se taas ei ole kauhean järkevää omasta mielestä, että huomaat että voima ei tartu, lihas ei tartu ja et oikein pärjää, joten roinat koneeseen jolloin saat jotain kohtuullisia tuloksia. Kaikki saa toki harrastaa, mutta miksi myrkyttää itseään jos silloinkaan ei pääse kummosiin tuloksiin. Ehkä sitten vaan pitäisi treenailla natuna ja kisailla omaksi ilokseen.

Noh, jokainen toki vastaa omasta kropastaan ja työntää mitä siihen haluaa, mutta ehkäpä kannattaisi ulosmitata potentiaali jossain lajissa, jossa parhaiten pärjää jos kilpailuvietti on niin kova. Vaikkapa siinä sählyssä sitten.

En tiedä mistä keksit että minä ajattelisin noin, tottakai kaikki saa harrastaa sitå mistä tykkää, no mutta tämä luetun ymmärtäminen ei sinun vahvuutesi ole kyllä aikaisemminkaan ollut.

Kirjoitin että miksi roinata jos syy ei ole kilpailla tai näyttää paremmalta.
Kirjoitit näin : " Jos huomaa ettei natuna ole geenejä minkaanlaisiin lihaksiin tai voimiin, miksi alkaa roinata". Kilpailusta et maininnut mitään etkä paremmalta näyttämisestä. Nimenomaan ne heikoimmat hyötyvät roinasta eniten. Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus. En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa miksi vain kilpailevien kannattaisi roinata. Käyttäjistä varmasti 80% on taviksia jotka eivät kilpaile koskaan. Pitäisi myös ymmärtää ettei roinaaminen tarkoita kaikkea vitusti ja terveyden uhraamista. Kevyt testo ( ja ehkä deca) kuuri on todella yleinen setti eikä vie kenenkään terveyttä. Mitä enemmän ikää sitä fiksumpaa on aloittaa teston käyttö.

Sählyä harrastava Mikki Hiiri lopun elämää? Onko se parikymmentä kiloa massaa nopeasti todella niin suuri asia että puhut elämäsi parhaasta päätöksestä?

Kuullostaa vähän siltä että rakennat paraikaa itsetuntoasi lääkkeiden ympärille ja siitä harvemmin seuraa hyvää pidemmällä aikavälillä.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aiemmassa viestissä taidettiin hakea vähän sitäkin, että voimalajeihin ja niissä kilpailemiseen yleensä hakeudutaan sen takia kun siihen löytyy lahjakkuutta
Ei mene aina näin. Erittäin moni kilpailee omaksi ilokseen. Varsinkin omassa lajissa vahvinmies lajeissa on hitosti kilpailijoita joilla ei ole mainittavaa lahjakkuutta tai mahdollisuutta menestyä. Syynä pelkästään se että kilpailutapahtuma ovat erittäin hauskoja eikä heikkoja syrjitä. Lahjakkaat pesevät 100-0 nämä tavikset mutta siitä ei välitetä vaan kilpaillaan hymyssä suin. Sama se oli itsellä. Tiedän ihan hyvin etten tule koskaan olemaan palkinnoilla. Mitä väliä ? On älyttömän siistiä reissata kaveriporukalla kisoissa.
Se taas ei ole kauhean järkevää omasta mielestä, että huomaat että voima ei tartu, lihas ei tartu ja et oikein pärjää, joten roinat koneeseen jolloin saat jotain kohtuullisia tuloksia
Miksi ei ole järkeä ? Enemmän siinä on järkeä kuin vetää kottikärryllisen roinaa ja saada joku pokaali kaappiin. Onko kevyt testo kuuri mielestäsi hirveää myrkkyä ?
Ehkä sitten vaan pitäisi treenailla natuna ja kisailla omaksi ilokseen.
Omaksi iloksihan tätä tehdään. Sitä voit pohtia onko kivempaa kilpailla 75 kiloisen natuna vai 95 kiloisena testo kuurilla. Ensiksi mainittuna et saa edes lajeja tehtyä.

Kirjoitit näin : " Jos huomaa ettei natuna ole geenejä minkaanlaisiin lihaksiin tai voimiin, miksi alkaa roinata". Kilpailusta et maininnut mitään etkä paremmalta näyttämisestä. Nimenomaan ne heikoimmat hyötyvät roinasta eniten. Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus. En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa miksi vain kilpailevien kannattaisi roinata. Käyttäjistä varmasti 80% on taviksia jotka eivät kilpaile koskaan. Pitäisi myös ymmärtää ettei roinaaminen tarkoita kaikkea vitusti ja terveyden uhraamista. Kevyt testo ( ja ehkä deca) kuuri on todella yleinen setti eikä vie kenenkään terveyttä. Mitä enemmän ikää sitä fiksumpaa on aloittaa teston käyttö.
"Se antaa heille mahdollisuuden olla mies edes joskus"

Kyllähän Predatori kirjoitusten perusteella vaikuttaa olevan malliesimerkki miten ulkonäkö määrittää itsetuntoa😂

Viimeksi muokattu:
Ei mene aina näin. Erittäin moni kilpailee omaksi ilokseen. Varsinkin omassa lajissa vahvinmies lajeissa on hitosti kilpailijoita joilla ei ole mainittavaa lahjakkuutta tai mahdollisuutta menestyä. Syynä pelkästään se että kilpailutapahtuma ovat erittäin hauskoja eikä heikkoja syrjitä. Lahjakkaat pesevät 100-0 nämä tavikset mutta siitä ei välitetä vaan kilpaillaan hymyssä suin. Sama se oli itsellä. Tiedän ihan hyvin etten tule koskaan olemaan palkinnoilla. Mitä väliä ? On älyttömän siistiä reissata kaveriporukalla kisoissa.
Miksi ei ole järkeä ? Enemmän siinä on järkeä kuin vetää kottikärryllisen roinaa ja saada joku pokaali kaappiin. Onko kevyt testo kuuri mielestäsi hirveää myrkkyä ?
Omaksi iloksihan tätä tehdään. Sitä voit pohtia onko kivempaa kilpailla 75 kiloisen natuna vai 95 kiloisena testo kuurilla. Ensiksi mainittuna et saa edes lajeja tehtyä.
Eli nimenomaan juuri sitä järkevää omaksi iloksi kilpailua ilman roinaa.

Ne jotka saa pokaaleita kaappiin ja vetää kärryllisen roinaa on niitä, jotka panostaa lajiinsa kaiken. Esimerkkinä vaikkapa Mentula. Heidän päänsisäisiä asioita ei ymmärrä kukaan muu kun he itse.

Kevyt testokuuri ei ole myrkkyä, mutta jos testotasot on viitteissä, et kisaa etkä hae edes ulkonäkö boostia niin eihän siinä kyllä ole mitään järkeä omia tasojaan paskoa. Aina se jäljet jättää ja ei yleensä jää yhteen kertaan. Omat kevyet Testo ja decakuurit nuorempana teki ainakin sen, että nykyään mennään trt:llä.

Tuo nyt on aika naurettava argumentti, että jos et ilman roinaa kykene edes suorittamaan lajeja niin oiskohan väärä paikka ja väärä laji. Vähän sama kun itse hakeutuisin automyyjäksi, mutta saisin myytyä vaan autoja kännissä kun juttu luistaa.

Onko se parikymmentä kiloa massaa nopeasti todella niin suuri asia
Dieettaa 20 kiloa itseltäsi lihaa pois ja mieti asiaa sitten uudelleen 👌Veikkaan että itkua vääntäisit jo 10 kilon kohdalla. Ihmetyttää miksi edes nostele puntteja jos lihaksilla ei ole mitään merkitystä itsellesi. Suosittelen vaihtamaan lajia.

Mainitsin kyllä myös paremmalta näyttämisestä, viestin viimeinen lause käsitteli pelkästään sitä.

Muuten täydellisesti sinulle vastaavan ja yksinkertaisesti selitetyn vastauksen kirjoitti @Kako

Tuo nyt on aika naurettava argumentti, että jos et ilman roinaa kykene edes suorittamaan lajeja niin oiskohan väärä paikka ja väärä laji. Vähän sama kun itse hakeutuisin automyyjäksi, mutta saisin myytyä vaan autoja kännissä kun juttu luistaa.
Kuka sanoo että laji on väärä jos on siinä huono ? Naurettava argumentti että sitä ei saisi harrastaa mistä tykkää. Pitäisikö minun alkaa harrastaa kestävyys lajeja vain siksi että voisin olla parempi niissä ? Vaikka ei ole mitään mielenkiintoa niihin. Miten automyyjän työt liittyvät harrastuksiin ? Työtä tehdään rahan takia. Harrastus on harrastus.
Kevyt testokuuri ei ole myrkkyä, mutta jos testotasot on viitteissä, et kisaa etkä hae edes ulkonäkö boostia niin eihän siinä kyllä ole mitään järkeä omia tasojaan paskoa. Aina se jäljet jättää ja ei yleensä jää yhteen kertaan. Omat kevyet Testo ja decakuurit nuorempana teki ainakin sen, että nykyään mennään trt:llä
Jokainenhan täällä itkee ettei kannata roinata, mutta ovat silti paskoneet oman terveytensä liian nuorena aloitetulla käytöllä. Minä olen jo yli 40v ja omat tasot alle viitteiden. Eikä kukaan ole puhunut yhdestä kuurista. Mitä järkeä siinä olisi. Vuosien työllä ne tulokset tehdään.

Kuka sanoo että laji on väärä jos on siinä huono ? Naurettava argumentti että sitä ei saisi harrastaa mistä tykkää. Pitäisikö minun alkaa harrastaa kestävyys lajeja vain siksi että voisin olla parempi niissä ? Vaikka ei ole mitään mielenkiintoa niihin. Miten automyyjän työt liittyvät harrastuksiin ? Työtä tehdään rahan takia. Harrastus on harrastus.
Jokainenhan täällä itkee ettei kannata roinata, mutta ovat silti paskoneet oman terveytensä liian nuorena aloitetulla käytöllä. Minä olen jo yli 40v ja omat tasot alle viitteiden. Eikä kukaan ole puhunut yhdestä kuurista. Mitä järkeä siinä olisi. Vuosien työllä ne tulokset tehdään.
Ei kukaan sano näin täällä, mutta sinä joko et ymmärrä lukemaasi tai haluat tahallaan vääristellä sitä. Jos et kykene tekemään urheilusuoritusta lajissa ilman roinaa, niin harrastelijalle roinaamisen aloittaminen tämän vuoksi on aivan järjetöntä.

Jos puhutaan vaikka nyt sitten vahvamieslajeista, niin silloinhan sitä tuolla periaatteella ei voi edes tehdä natuna tai jää ne 300 kg toistovedot tekemättä mitä jossain kisoissa on.

Se oli esimerkki se automyyjän työ. Muotoilin sen vain niin, että ymmärtäisit kuinka järjettömänä suurin osa ihmisistä pitää tuota, että vaatii roinaa että pystyy ylipäätään harrastamaan haluamaansa lajia. Tässä tapauksessa kyse ei oikeastaan edes ole siitä, etteikö pystyisi vaan siitä, että on valinnut lajin johon ei ole ominaisuuksia, mutta haluaa ne väkisin luoda. Aika loputon suo kun lajissa pitäisi ihan Suomessakin pystyä vetelemään 300 kg mave toistoja. Varsinkin jos ei ole voimantuottoa luoja suonut. Lähinnä omaksi iloksi harrastaminen tarkottaisi sitä, että jos et kykene vetämään 300 mavea niin silloin vetelet sillä 200:lla etkä aloita roinaamista niin heppoisin syin.

Toki olen itse tuon kannalla, että testovajeen hoito on suomessa aivan naurettavaa ja siitä kärsii liian moni. Jokaisen yli 40v pitäisi ne mitata ja saada hoito jos sitä tarvii.

Sinänsä hauska, että et ole kuuritellut nuorempana kuten minä, mutta silti samassa veneessä testojen kanssa ollaan kun neljänkymppiä lähenee.

Se vielä pitää sanoa että natikkana en lähtisi yhtään huutelemaan kenen kannattaa roinata ja miksi. Ei natikalla ole mitään käsitystä mitä kaikkea etuja testo antaa. Oletetaan vain että koko pointti on iso hauis ja sillä pullistelu. Unohtuu että alhaiset testotasot vaikuttavat koko ihmiseen. Niin seksuaalisuuteen, itseluottamukseen kuin kunto urheiluunkin. Ymmärrän jos Mentulan roinaamista kritisoidaan. Mutta kun vingutaan tavisten 1 milli viikossa testo "kuureista" menee todella koomiseksi ja jeesusteluksi. Minäkin olen todellinen mahti roinari näillä setillä 🤣 Äijät vetää offillakin enemmän kuin minä "kuurilla".

Se vielä pitää sanoa että natikkana en lähtisi yhtään huutelemaan kenen kannattaa roinata ja miksi. Ei natikalla ole mitään käsitystä mitä kaikkea etuja testo antaa. ...
Hyvä pointti, johon tartun, vaikka itsekään en ole koskaan roinannut.

Mutta yleisesti ottaen tuntuu, että nyt on hirveä teeskentelyn kulttuuri kaikkeen "keinoteikoiseen", joka parantaa ihmisen "kilpailukykyä"/statusta asiassa tai toisessa. Olisi hyvä, jos yhteiskunnassa tulisi paljon esiin eri alojen ihmisiä, jotka kertoisivat, kuinka yleistä erilaiset "keinotekoiset" huijauskeinot ovat ja kuinka paljon niistä on hyötyä aivan kuten Marko Savolainen tuli sairastumisensa jälkeen kertomaan totuuden bodauksen kielletyistä aineista ja niiden hyödyistä 15 vuotta sitten.

Olisi hyvät, että esim. näyttelijät tulisivat joukoittain kertomaan, että eivät olisi saaneet niin hyviä rooleja ilman esteettistä kirugiaa. Tai liike-elämän menestyjät kertoisivat, että kehonmuokkaus nosti työmarkkina-arvoa ja avasi uusia ovia työelämässä. Tai jonkun muun urheilulajin edustajat tulisivat kertomaan, että saivat kilpailuedun muihin kielletyistä aineista.

Jotenkin "ihmisen parantamisessa" on samanlainen teeskentelyn kulttuuri kuin bodauksessa oli vielä esim. 20-30 vuotta sitten. Näistä voisi alkaa avoimesti ihan puhua.

Suositut

Back
Ylös Bottom