BB PRO Jari "Bull" Mentula

vois myös hypätä banaanilaivaan ja jättää tie to ko neen kotiin. 8-) luuleeko porukka tosiaan, että 5 vuodessa ne latsit valahtaa sinne perskantturaan tai että torsosta lähtee 10cm mittaa pois, siinä ei kuulkaa auta vaikka olis isä jumala lukemassa loitsujaan vieressä, lääkärin veitsi(tässä tapauksessa saha) voi olla oiva työkalu, mutta sitten loppu tulos voi olla kuten sillä ränkkestäinin hirviöllä.

massalla jari kisaa, niin kuin se iso kaappi tuolla länsinaapurimaassa. ei sillä olympiaa viedä, mutta eiköhän ajan kanssa löydy se oma tila ammattikisoissa! jos mentula peiliin katsoessa kuvittelee pärjäävänsä hyvin(painotan hyvin = top10 paremmalle puolelle) olympiassa, niin sitten on jalat tuuman jos toisenkin ilmassa. onneksi sitä ilmiötä ei taida olla kuin fanejen joukossa.

Mahtava viesti, kiitos hei! :-)

Tämä on paras ketju pakkiksella, täältä löytyy niin paljon OIKEAA tietoa treenauksesta! Siis ihan oikeaa tietoa siitä, miten hommat PITÄÄ tehdä!!!

Ihan oikeasti, millä pokalla jengi tulee tänne VÄITTÄMÄÄN, että giant setit on paskaa, että Mentulan pitäis vaihtaa ne jne? En ymmärrä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mies on suomen isoin ammattilainen ja silti neuvotaan miten pitäisi reenata että lihas kasvaa..jarille varmaan täysin vieras käsitys? mielipiteen voi sanoa, mutta neuvomaan kehottaisin vasta kun itse on isompi.

Mies on suomen isoin ammattilainen ja silti neuvotaan miten pitäisi reenata että lihas kasvaa..jarille varmaan täysin vieras käsitys? mielipiteen voi sanoa, mutta neuvomaan kehottaisin vasta kun itse on isompi.

Aivan tätähän mä oon koko ajan sanonut tässä. Mies on suomen isoin ammattilainen ja tehnyt PT hommia vaikka kuinka kauan ja silti giant setit oli uusi ja maata mullistava asia Jarille.

Saako nyt kysyä minkä takia pitää ite olla isompi että saa neuvoa? Eihän siinä oo niinkun yhtään mitään järkee :D Miettikää nyt, tää kaveri on IFBB pro, uusinta huutoo olevat supermömmöt kiertää kropassa, sitä ei käy kieltäminen. Jos jollain häiskällä silti on selvästi enemmän tietämystä lihasten kasvatuksesta kuin prolla itellään niin hän ei missään tapauksessa saa kehottaa Bullia treenaamaan eri tavalla, koska on pienempi kuin Bull itse. Syventäkää vähäsen, ei nimittäin käy mun järkeen. :D

Ja huom! Tällä en nyt tarkota että kukaan pakkislainen on viisaampi kuin Sarcev tai Supermassa lihaksen kasvatuksen suhteen, kyllä he osaa asiansa (toivottavasti)! Henkilökohtasesti toivon Bullille hitosti menestystä vaikka lähtökohdat ei tosiaan ole parhaasta päästä!

Eikös nämä Giant Setit otettu nimenomaan sen takia käyttöön, että lihaksille saataisiin uutta kasvuärsykettä ja sitä kautta kehitystä? En ymmärrä miksi porukka kitisee jarin pienistä painoista. Onhan mies treenannut ihan älyttömillä painoilla muinoin.

Saako nyt kysyä minkä takia pitää ite olla isompi että saa neuvoa? Eihän siinä oo niinkun yhtään mitään järkee :D Jos jollain häiskällä silti on selvästi enemmän tietämystä lihasten kasvatuksesta kuin prolla itellään niin hän ei missään tapauksessa saa kehottaa Bullia treenaamaan eri tavalla, koska on pienempi kuin Bull itse. Syventäkää vähäsen, ei nimittäin käy mun järkeen. :D

Se on vain vähän vaikeaa olla uskottava vaikka tietämystä olisikin enemmän jos ns. näytöt puuttuvat. Jarikin on omat näyttönsä antanut kehittymällä isoksi, vahvaksi jne. Pääsemällä kireään kilpailukuntoon ja voittamalla Suomen mestaruuksia jne. Kumpaakohan ihmisten on tällöin helpompi uskoa jos neuvoja aletaan kysymään vaikka se toinen tietäisikin jotain paremmin?

Mitä tulee Jarin treenityyliin niin monella on odotukset olleet kovat kehityksen suhteen. Sitten, kun siitä kehityksestä mitä jengi on odottanut ja toivonut on jääty pikkasen kauemmaksi niin syyllinenhän löytyy helposti ja se on nyt sitten tuo nykyinen treenityyli jota on helppo sitten kritisoida.

Mielestäni Jari on kyllä kehittynyt ja kohta FIBO:ssa nähdään se kuinka paljon? Kehitykseksi, kun voidaan laskea muutakin, kuin sen, että hauis on kasvanut edellisesti kilpailusta +5cm. Kehittyä voi esim: Poseerauksissa ja esiintymisessä, viimeistelyissä ja siinäkin, että pääsee kireämpään kuntoon kuin edellisessä kilpailussa. Jarihan on jo nyt kireämpi, kuin viimeksi joten sekin on kehitystä!

Eikös nämä Giant Setit otettu nimenomaan sen takia käyttöön, että lihaksille saataisiin uutta kasvuärsykettä ja sitä kautta kehitystä? En ymmärrä miksi porukka kitisee jarin pienistä painoista. Onhan mies treenannut ihan älyttömillä painoilla muinoin.

Jengi on odottanut kovaa kehitystä ja sitä, että selkä kehittyy jne. Sitten, kun kehitys ei vastaa odotuksia niin joillakin tulee selvästi mieleen se, että onko Jari mennyt ns"Perse edellä puuhun" treenaamalla näillä Giant seteillä.

Samaa mieltä Bladun kanssa. Hyvinhän ukko on kehittinyt ja varmasti kokeillut vähän muutakin kuin giant settejä. Ihan sama kuinka treenaa ja miten hyvin kehittyy, jotkut kun valittavat vain valittamisen ilosta.

Olisko mitään mahdollisuutta että Bullin treeneihin, kuulumisiin ja kisavalmisteluihin olisi aivan oma ketjunsa jossa ei olisi sivukaupalla tätä h******in ininää ja valitusta ja nillitystä mitä tämä ketju on pullollaan?
Ihan oikeasti kiinnostaa seurata Bullin valmisteluja, treenejä ja kunnon etenemistä, mutta tästä ei enää kestä etsiä oikeaa asiaa tuon idioottimaisen ininän seasta...

Olisko mitään mahdollisuutta että Bullin treeneihin, kuulumisiin ja kisavalmisteluihin olisi aivan oma ketjunsa jossa ei olisi sivukaupalla tätä h******in ininää ja valitusta ja nillitystä mitä tämä ketju on pullollaan?
Ihan oikeasti kiinnostaa seurata Bullin valmisteluja, treenejä ja kunnon etenemistä, mutta tästä ei enää kestä etsiä oikeaa asiaa tuon idioottimaisen ininän seasta...

Jaa tähän triidiin ei vois kirjoittaa muuta kun hyvä Bull, go Bull, jee Bull-kommentteja? Kaikkia meitä kiinnostaa seurata Jarin kisavalmistautumista. Ja kaikki me Jaria kannustetaan ja ollaan hengessä mukana ja toivotaan menestystä. Eikö se nyt ole ihan itsestään selvyys.

kyllä j.uhis ihan oikeessa on. Vittumaista ettiä täältä uusia kuvia/kunnon päivityksiä ku täällä on sivukaupalla paskanjauhantaa, joka ei kiinnosta ketään muita, ku niitä ku sitä paskaa kirjottelee. Vois hyvin olla "virallinen päivitely thread" ja täällä kaikki sit vois keskittyy siihen paskanjauhaamiseen.

kyllä j.uhis ihan oikeessa on. Vittumaista ettiä täältä uusia kuvia/kunnon päivityksiä ku täällä on sivukaupalla paskanjauhantaa, joka ei kiinnosta ketään muita, ku niitä ku sitä paskaa kirjottelee. Vois hyvin olla "virallinen päivitely thread" ja täällä kaikki sit vois keskittyy siihen paskanjauhaamiseen.
Eiköhän ne ole juuri noi uudet kuvat jotka aiheuttaa aina tämän keskustelun? Vähemmän kuvia niin vähemmän paskanjauhantaa.

..Tässä tarvittais taas supermassa ja maikki toteamaan pari terävää kommenttia. Viime kommentien jälkeen oli pitkään aika hiljasta.

Saako nyt kysyä minkä takia pitää ite olla isompi että saa neuvoa? Eihän siinä oo niinkun yhtään mitään järkee :D Miettikää nyt, tää kaveri on IFBB pro, uusinta huutoo olevat supermömmöt kiertää kropassa, sitä ei käy kieltäminen. Jos jollain häiskällä silti on selvästi enemmän tietämystä lihasten kasvatuksesta kuin prolla itellään niin hän ei missään tapauksessa saa kehottaa Bullia treenaamaan eri tavalla, koska on pienempi kuin Bull itse. Syventäkää vähäsen, ei nimittäin käy mun järkeen. :D
Sen takia, että on itsellä näyttöä ja tietämystä asioista niin teoriassa kuin käytännön tasolla. Se että on 50 kilonen kukkakeppi, yrittää tietää asioista enemmän kuin 15-20 vuotta bodailleet suomenmestarit/ammattilaiset ja joka kirjottelee kuinka pitäis treenata pro-tasolla, ei vakuuta millään lailla yhtään ketään. Lueppa usean vuoden jälkeen pakkista ja omia vanhoja kommenttejas, niin huomaat, että kuinka vähän silloin sitä tiesitkään. Mä en usko, että kellään 17-vuotiaalla on yhtään mitään annettavaa neuvojen ja tietojen osalta pro-miehille.

11111.jpg

Sen takia, että on itsellä näyttöä ja tietämystä asioista niin teoriassa kuin käytännön tasolla. Se että on 50 kilonen kukkakeppi, yrittää tietää asioista enemmän kuin 15-20 vuotta bodailleet suomenmestarit/ammattilaiset ja joka kirjottelee kuinka pitäis treenata pro-tasolla, ei vakuuta millään lailla yhtään ketään. Lueppa usean vuoden jälkeen pakkista ja omia vanhoja kommenttejas, niin huomaat, että kuinka vähän silloin sitä tiesitkään. Mä en usko, että kellään 17-vuotiaalla on yhtään mitään annettavaa neuvojen ja tietojen osalta pro-miehille.

11111.jpg
Hyvä kuva! Mieshän on betonia.

Juuri ja täsmälleen näin! Sitä pitäisi ITSE tajuta olla kirjoittamatta mitään neuvoja tällaisiin keskusteluihin, jos ei oikeasti tiedä jostakin jotakin. Itsellä ei ihan vielä ole täällä 10 vuoden historiaa mutta 9 vuotta taitaa olla takana. Ei viitti ees omia ensimmäisiä "neuvoja" kun alkaa itkettämään itsesäälistä. Ihan oikeasti silloin oli pihalla kuin lumiukko kesähelteessä. Nyt on siis 10 vuotta treeniä takana ja 9 vuottaa höpötystä täällä ja siltikään ei nyt tulis mieleen alkaa neuvomaan miten Bullin pitäisi treenata. Eiköhän kaksi kertaa minua kauemmin ja 10 kertaa minua isompana tiedä itse mikä OMALLE keholle sopii parhaiten. Se että on vasta nyt alkanut tekeen giant settejä, ei ole mikään maailman suurin ihme. Ei varmaan ole uskonut niihin pätkääkään aikaisemmin ja siksi ei ole niitä edes kokeillut. Ihminen kuin hän on siinä missä kaikki muutkin. ja myyttejä ja uskomuksia maailma täynnä. Ensimmäistä kertaa 10 vuoden treenin jälkee itsekin oon kokeillut triplasarjoja dieetillä tekemättä minuuttiakaan aerobista ja hyvillä tuloksilla. En mä silti voi suositella tuollaita aloittelijalle, mutta kokeneemman kannattaa ainakin kokeilla.

Itsekin pyrin kokeilemaan uusia juttuja ja uskon että seuraavan 10 vuoden aikana oppii vielä paljon treenistä ja omasta kropasta. Sitten voi ehkä alkaa pätemään enemmän...tai sitten ei.

Mutta kyllä varmaan bodauksessakin on niin, että on itse pitänyt kokea isoksi kasvaminen ja dieettirääkit jotta voi mitenkään valmentaa toista. Ei välttämättä ole tarvinnut olla se kaikista paras, mutta ilman omaa kokemusta on vähän vaikea olla katu-uskottava opettaja ja valmentaja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom