Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän ne ole juuri noi uudet kuvat jotka aiheuttaa aina tämän keskustelun? Vähemmän kuvia niin vähemmän paskanjauhantaa.
Oliko tuo 17v. ihan sattumalta repästy esimerkki vai oliko kenties joku viittaus siihen, että mä olisin neuvonut täällä Bullia treenaamaan eri tavalla? Näin kun ei ole, väitit sitten ihan mitä vaan. Kuten sanoin edellisessä viestissäni, en sano että kellään pakkislaisella on välttämättä varaa mennä neuvomaan Bullia, hän kun on suhteellisen kokenut verrattuna melkein kehen tahansa meistä. Lähinnä yritin (huom. yritin, ei tainnu onnistua) tuoda esille sitä, että tietämys ei oo kiinni hauiksen koosta. Tuossa olet ihan oikeassa, että kellään 17-vuotiaalla ei ole varaa neuvoa Bullia. Se on fakta.Sen takia, että on itsellä näyttöä ja tietämystä asioista niin teoriassa kuin käytännön tasolla. Se että on 50 kilonen kukkakeppi, yrittää tietää asioista enemmän kuin 15-20 vuotta bodailleet suomenmestarit/ammattilaiset ja joka kirjottelee kuinka pitäis treenata pro-tasolla, ei vakuuta millään lailla yhtään ketään. Lueppa usean vuoden jälkeen pakkista ja omia vanhoja kommenttejas, niin huomaat, että kuinka vähän silloin sitä tiesitkään. Mä en usko, että kellään 17-vuotiaalla on yhtään mitään annettavaa neuvojen ja tietojen osalta pro-miehille.
Treeniäni on arvosteltu paljon ja totta kai saakin arvostella, ei haukku haavaa tee. Yleinen väittämä tuntuu olevan: ”Ei tuollaisella Giant set -treenillä voi kehittyä kun painotkin on niin pienet!” Niinpä, painot ovat todella pienet… Fakta nyt kuitenkin on se, että olen aikanaan penkannut 200 kilolla 14 toiston sarjan, mutta nyt rintani ovat vähintään puolet massiivisemmat kuin tuolloin vaikka sarjapainot ovat todellakin paljon pienemmät. Töitä siis tehdään vain treenattavalla lihaksella ja painoja ei liikutella edes takaisin vaan lihasta supistetaan ja venytetään painoja apuna käyttäen. Pahimmat arvostelijat ovat yleensä niitä jotka ovat salaa kokeilleet muutaman liikkeen yhdistelmää ja huomanneetkin sen raskauden, toisin sanoen he eivät pysty itse tähän treenimuotoon. Paras kommentti mitä kuulin oli se että: ”Loppuu aerobinen kunto kolmannen liikkeen jälkeen.” ”Eikö silloin kannattaisi parantaa sitä aerobista kuntoa?” kysyin. Vastauksena oli, että ei tee aerobista ollenkaan… Niinpä!
Yhdysvalloissa tämä termi tunnetaan nimellä "broscience" mikä kuvaa tällä hetkellä aika paljon tätä asennetta mikä tässä threadissa. Sen takia jätän teidät rauhaan ja jatkan pätemistä 25cm haiuksillani jossain muualla. Yksi pieni huomio vaan tähän.
Mistä lähtien penkkipunnerrus on ollut hyvä liike jos halutaan rintalihakseen kokoa?
Hei nyt ihan oikeesti. Puolet porukasta huutaa, että giant seteillä ei voi kehitty ja isot painot on se ainoa oikea tapa kasvattaa lihaksia, koska ennenkin on niin tehty ja hyvin on kehitytty. Niinpä, mutta uutta tietoa tulee koko ajan lisää, jotka osittain kumoavat vanhat väitteet ja huomataan, että homma voi toimia näinkin.
Otetaan esimerkiksi intermittent fasting. Siinähän paastotaan parhaimmilaan yli 20h ja syödään kaikki proteiinit kerralla. Homma näyttää pelaavan ja massaa tarttuu (hyvänä esimerkkinä beginner), vaikka IF kumoaa kaikki vanhat tiedot kuten, proteiinia imeytyy vain 30g kerralla ja 3 tuntia pidemmät paastot aiheuttaa kataboliaa jne. Nyt ollaan huomattu, että giant setit toimii joillakin hyvin ja kaikki kalorit voi ahmia kerralla, vaikka "vanha" body kansa muuta väittäisi.
Pakkojauhaa paskaa vielä vähän kun kerta alkuun päästiin. Vähän sama asia kuin se, että veteraani urheilijat yms. sanoo, että kaikki palautusjuomat ja lisäravinteet on ihan hölynpölyä, koska "eihän sellaasia ole ennenkään tarvittu". Niin, miksi ei? Koska ennen niitä ei ollut ja niitä ei oltu tutkittu tarpeeksi. Itse uskon vankasti lisäravinteiden ja palautusjuomien tuomiin etuihin.
Nyt loppuu paskan jauhanta mun osalta. Mitä minäkään olen mitää sanomaan, olenhan vain tälläinen saatanan säälittävä kynäniska joka jauhaa paskaa pakkotoistolla, vaikka ajan voisi kuluttaa paremminkin. :thumbs:
oletko vähän vitun näsäviisas jätkä? eiköhän se jari punnerra 200 kilolla vinopenkissa ja alaviistopenkissä yms yms yms. voimat joka tapauksessa kauheat ja treenannut isoilla painoilla kaikkea. mikä vittu siinä nyt on että tätä paskaa pitää jatkua jatkuvasti jopa tällaisilla erittäin näsäviisailla tietämättömän pellen kommenteilla? pitäkää ja turpanne kiinni ja keskittykää kisakunnon etenemiseen. jos 30 sivua on jauhettu paskaa paskasta selästä, pitkästä selästä, kireydestä yms yms, niin eikö jo olisi aika vaihtaa puheenaihetta koska teidän urpojen kommentit vain toistavat itseään
Tuleeko Bullilta kisaraporttia Fibosta pakkikselle, niinku Torontosta?
Yhdysvalloissa tämä termi tunnetaan nimellä "broscience" mikä kuvaa tällä hetkellä aika paljon tätä asennetta mikä tässä threadissa. Sen takia jätän teidät rauhaan ja jatkan pätemistä 25cm haiuksillani jossain muualla. Yksi pieni huomio vaan tähän.
Mistä lähtien penkkipunnerrus on ollut hyvä liike jos halutaan rintalihakseen kokoa?