CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Sadisti paska se on mitä tätä maailmanmenoa katsoo. Siellä se sun partasuu katselee sormi perseessä kun pedofiilit painaa ja sä liputat iloisena semmoisen hullun puolesta. Joka kerta vituttaa kun jeesustelijat alkaa selittään ja lääketiede pelastaa, ei teidän satuolento.
Asia kunnossa. Arvostan kaikkien mielipiteitä! Hyvää syksyä Mike!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike, kasvain jättää sut ihan yksin vaikka sulla ois se tyttöystävä tai kaverit ympärillä. Kyllä siinä jeesustelu alkaa kiinostamaan.
Ei ala koska en omaa sitä geeniä, joka aiheuttaa tarpeen uskoa täysin älyttömyyksiin. Se on omanlainen mielisairaus kun sitä katsoo edes sekunin objektiivisesti.

Sitten kun mulle iskee, niin lähipiiri se on paras tuki, ei mikään satuolento.

Ei ala koska en omaa sitä geeniä, joka aiheuttaa tarpeen uskoa täysin älyttömyyksiin. Se on omanlainen mielisairaus kun sitä katsoo edes sekunin objektiivisesti.

Sitten kun mulle iskee, niin lähipiiri se on paras tuki, ei mikään satuolento.

Hyvä se on puhuu tolleen, kun ei oo mitään kokenut :)

Hyvä se on puhuu tolleen, kun ei oo mitään kokenut :)
Järjetön kommentti. Luuletko, että ihminen yhtäkkiä tulee uskoon vaikka on koko ikänsä ajatellut terveellä järjellä? Mitä se uskominen auttaa? Ei vitun mitään. Herää jo.

Itsellä omakohtaista kokemusta aiheesta. Janille sanoisin että iloisin mielin kohti hoitoja ja luottamusta siihen että tämä kamppailu viedään satanolla. Videoiltasi olen nähnyt että sinulla elämässä paljon rakkautta ympärilläsi ja se on todella tärkeää tässä tulevassa hoitojaksossasi.....pysyy mieli virkeänä eikä märehdi liikaa semmoisia mihin ei itse pysty vaikuttamaan. Iso tsemppi sinne....
Ja mieti sitä että tuon kun hoidat niin et pysty enää tekemään vittumaista jalkatreeniä....vaikka oksennus lentäisi niin veikkaan että hymysi on silti korvissa asti:)
Ja sitten näille jeesuksista puhujille niin sovitaanko että kinastelette aiheesta jossain muussa ketjussa?
-K

Järjetön kommentti. Luuletko, että ihminen yhtäkkiä tulee uskoon vaikka on koko ikänsä ajatellut terveellä järjellä? Mitä se uskominen auttaa? Ei vitun mitään. Herää jo.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia uskooko vaiko ei, kyllä on taas järjetöntä väittelyä ja aivan väärässä paikassa. Tämä on taas tätä, kun joku ei ole samaa mieltä kun sinä, seuraa hirveä paskamyrsky siitä miten minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä. häpeä

Eiköhän se ole jokaisen oma asia uskooko vaiko ei, kyllä on taas järjetöntä väittelyä ja aivan väärässä paikassa. Tämä on taas tätä, kun joku ei ole samaa mieltä kun sinä, seuraa hirveä paskamyrsky siitä miten minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä. häpeä

Jep hienosti taas mike sai näistäkin syöpää vastaan tsempintoivotuksista itteensä vedettyä huomiota. Hän kun ei usko jumalaan. Tämä pitää kaikkien tietää ja ne ketkä haluavat uskoa eivät saa miken mielestä uskoa. Erittäin lapsellista väittelyä. Tsemppiä Janille!

Pysäyttävä uutinen, mutta Janin asenne on kohdallaan!
Toivotan erittäin paljon voimia koko perheelle.

Jokainen joka on lähellään kokenut tai itse sairastanut tietää miltä tuntuu saada tietää
se on shokki vaikka olisi varautunut kuinka.

Ja Suomi "parhaimpia" paikkoja sairastaa syöpää, koska meillä maassamme on mitä parhaimmat hoitotavat!
Voimia Jani sinulle! :puntti:
En missään nimessä halua dissata Suomen hoidon tasoa ja varmasti hoitohenkilökunta tekee parhaansa niillä resursseilla mitkä on annettu mutta niitäkin tapauksia on jotka ovat ohjattu saattohoitoon mutta ovatkin hypänneet lentokoneeseen ja painelleet mm. Intiaan ja palanneet terveen paperit kädessä kun onkin voitu leikata.
Toki nuo on marginaalitapauksia mutta silti.
Steve Jobbsilta voisi nyt kysyä mielipidettä vaihtoehtohoidoista?

Mutta ennenkaikkea positiivinen asenne, tsemppiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom