Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@JaniPernell onko sulla Mazda Miata?
Kyllä sellainen löytyy! Hemmetin kiva pirssi ajaa, enkä oo sitä vähään aikaan vaihtamassa Olen itseasiassa miettinyt jos kaveriksi hommaisi sen ensimmäisen sukupolven mallin. Pitää katsoa ensi vuonna!Mitä oot Jani tykänny autosta?
T. toinen Miatisti
Minä oon ihan samaa miettiny, mulla on tummansininen tokaa sukupolvea nii punainen NA-korinen näyttäis hyvältä vierellä. On kyllä mahtavia autoja viedä ja päitä kääntyy varmasti.Kyllä sellainen löytyy! Hemmetin kiva pirssi ajaa, enkä oo sitä vähään aikaan vaihtamassa Olen itseasiassa miettinyt jos kaveriksi hommaisi sen ensimmäisen sukupolven mallin. Pitää katsoa ensi vuonna!
Juu, just nimenomaan punaisena Pirun nätti! En ole radalla käyny. Ei tuolla 1.6l moottorilla hirveästi voimaa löydy :D Sellasta rentoa kesäkruisailua vaanMinä oon ihan samaa miettiny, mulla on tummansininen tokaa sukupolvea nii punainen NA-korinen näyttäis hyvältä vierellä. On kyllä mahtavia autoja viedä ja päitä kääntyy varmasti.
Ootko käyny radalla kokeilemassa?
Juu kyllä! Viikon toinen jalkatreeni onkin lyhyempää sarjaa ja pyritään saamaan vähän kuormaakin mukaanMelko raikas jumppa.
Lähde?Tsemppiä Janille syöpätaisteluun!!
Lähde?