CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Tsemppiä sulle Jani. Pienen neuvon haluan vain sanoa, eli itse aikoinaan sorruin lukemaan kertomuksia näistä sairauksista niin keskustelupalstoilta, kuin ihan lehdistä, kun itselle tuli vastaava vastoin käyminen. Haluan vain muistuttaa, että harvoin lehtiin kirjoitetaan juttuja jos asiat menee hyvin, sillä pitää muistaa, että selkeästi suurin osa päättyy hyvin tänä päivänä. Halusin vain sanoa, koska itse annoin vallan kaikelle paskalle ajattelulle ja se oli koko hommassa se vaikein asia. Itsekästä sanoa, että yritä olla ajattelemmatta, mutta mä sanon vain, että kun paska on ohi, niin elämä maistuu taas paljon maukkaammalta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutama luomi mun päälaesta on rapsuteltu pois ja tsekattu niiden laatu terveyskeskuksessa (lekuri oli humoristinen ja sanoi, "laitetaanko koko pää tarkistettavaksi"). Nyt keväällä kävin terveyskeskuksessa kun mun nenään on kasvanut patti, "kuin pieni varanenä ilman sieraimia". Lääkäri totesi luomeksi ja sanoi "olevan vain kosmeettinen haitta, jota ei poisteta". Olen miettinyt, jos menisi yksityiselle poistattamaan kun on ällön ruman. Joillakin yksityisillä yksi käyntikerta saattaa sisältää 2-3 luomen tai näppylän poiston riippuen toki millaisia ne ovat. Mulla on myös alkanut ilmestymään pieniä luomia keskivartaloon, mutta ei minua häiritse vielä. Faijalla oli samanlaisia.

Äidin puolella ollut monia syöpätapauksia. Siskon tyttäreltä saatiin poistettua osa hyvänlaatuista kasvainta otsasta hänen ollessa pieni. On mahdollista, että alkaa vaivaa uudestaan. Onneksi itse tyttö on vahva ja elämänhaluinen eli menee eteenpäin täysillä päivästä toiseen. ...... Samankaltaista asennetta kuin Janilla.

Ihan miinuskalorit pitäisi riittää. Hidastaa solujen kasvua. Ja tietysti kaikkien turhien sokerien saanti kokonaan veks. Utti näistä mulle kertoi, joten kiitos hänelle! Tää saattaa monista tuntua hifistelylle, mut aika pieni kortti käännettäväksi ison asian edessä.
Ei todellakaan ole hifistelyä, yksi tehokkaimmista tavoista ehkäistä/hoitaa syöpää/kasvainta on nimenomaan ruokavalion avulla. Sun tapauksessa varmasti leikkaus on tärkein hoitomuoto, mutta hyvä nähdä että oot tehnyt optimaalisia muutoksia myös ruokavalion puolella. Sellainen vinkki vielä, että eläintuotteiden jättäminen pois voi auttaa myös oikeasti tuntuvalla tasolla...
Tsemppiä taisteluun!

Paljon tullu kyselyä et mikä syöpä. Eli Dermatofibrasarkooma. Harvinainen paskiainen n. 150 tapausta vuodessa Suomessa. Se saattaa myös uusiutua helposti, mut näillä mennään!

Paljon tullu kyselyä et mikä syöpä. Eli Dermatofibrasarkooma. Harvinainen paskiainen n. 150 tapausta vuodessa Suomessa. Se saattaa myös uusiutua helposti, mut näillä mennään!
Tsemppiä tosiaan sulle Jani! Toivon sulle parasta ja muista nauttia niistä elämän pienistäkin asioista, Niitä oppii arvostamaan vasta kun on liian myöhäistä.

Todella paska homma ja tsemppiä!Jos jotain positiivista hakee asian tiimoilta, niin ei tarvitse lähteä syöpää kaatamaan rapakuntoisena sohvapottuna.

Kohta saa hetken olla hyvällä syyllä sohvaperuna ja relata sillä Luokkakokous alkaa. Janin lisäksi, hänen omia sanoja lainatakseni, mukana myös "oikea bodari". Hänen nimeään en nyt muista.

Kohta saa hetken olla hyvällä syyllä sohvaperuna ja relata sillä Luokkakokous alkaa. Janin lisäksi, hänen omia sanoja lainatakseni, mukana myös "oikea bodari". Hänen nimeään en nyt muista.
Eiks luokkakokouksessa ollu tuo Teemu Vuorinen vai Laine nykyään messissä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom