CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Kiitos jäbät kommenteista! Vaikka kyseessä onkin pahanlaatuinen kasvain (selässä) niin ei tämä välttämättä maailmaa kaada. Mullahan se leikattiin jo toukokuussa ekan kerran. Patologi silloin teki diagnoosin että pieni mahdollisuus että pahanlaatuinen koska kasvutapa oli epäsymmetrinen. Itse kasvaimessa ei ollut syöpäsoluja. Tyks kuitenkin tutki porukalla asiaa tarkemmin, ymmärsin että erinlaisella metodilla ja klöntti olikin täynnä syöpäsoluja. Kyseessä harvinainen kasvain joka lähettää etäpesäkkeitä. Mulle tehdään nyt mahdollisimman pian uusintaleikkaus ja kudosta poistetaan reilusti. Tulee kolo selkään ja puhuttu on jopa ihonsiirrännäisestä. Keuhkot kuvattiin muutama viikko sitten ja ne oli ok. Tosin ne kuvataan nyt uusiks ja muutkin paikat, ettei löydy etäpesäkkeitä. Paskamainen juttu ja joutuu tässä vuosiksi kontrolliin ym vaikka saataisiinkin syöpä kerralla hoidettua. Solumyrkyn mahdollisuus myös suuri hoitotavaksi. Kaikki selviää tarkemmin pian. Eteenpäin mennään ja pysytään positiivisena!

Syöpä on paska tauti. Sen tiedän ihan lähipiiristäkin. Mutta äijällä on oikea asenne! Hoidot voi olla rankkoja, mutta nuorehko ikä ja lihasmassa on tossakin hyvä "puskuri", jonka avulla ei heti juodu vuoteen omaksi, vaikka kipeetä tekisikin. Voimia sinne koko perheelle!

Keuhkot kuvattiin muutama viikko sitten ja ne oli ok. Tosin ne kuvataan nyt uusiks ja muutkin paikat, ettei löydy etäpesäkkeitä.
Toivottavasti ei tosiaan mitään ikävää löydy ja mies saadaan taas kuntoon!

Eteenpäin mennään ja pysytään positiivisena!
Positiivisuutta sulta ei ainakaan tähän mennessä ole puuttunut ja toivottavasti sairaus ei sitä pääse koettelemaan.
Nähdään Lahdessa ja pidentään mieli positiivisena vaikka syksy onkin jo silloin pitkällä.

Tsemppiä Janille ja perheelle sekä muille läheisille. <3 OLEN VARMA, että voitat syövän ja sitten vasta rauta alkaakin liikkua, aurinko paistaa kuumemmin kuin koskaan ja rakkaus on suurempi kuin mikään muu asia maailmassa :)

Tsemppiä Janille! Ihailtava soturin asenne, pelkästään tuo positiivinen ote auttaa ton selättämisessä. Se kusipää ei nyt tiennyt kelle ryhtyi vittuilemaan.

Tsemppiä Jani! Olet hieno positiivinen natikka urheilija!

Itse olen saanut voimaa uskosta ja Jumala on auttanut minua, siunausta toivon sinunkin perheellesi, kaikella kunnioituksella! :)

Psalmi 27:3
".. Vaikka sotajoukko saartaisi minut, sydämeni ei pelkäisi, vaikka minua vastaan nousisi sota, ei minulla olisi mitään hätää.. "

Tsemppiä taisteluun. Mikä tuuri että olet teräskuntoinen urheilija. Otat siitä kasvista niskaperseotteen etkä koskaan anna periksi. Hoidothan voi olla aika rankkoja mutta taas se urheilijan kunto auttaa niissäkin.

Itse olen saanut voimaa uskosta ja Jumala on auttanut minua, siunausta toivon sinunkin perheellesi, kaikella kunnioituksella!
En mä tommoista huutelisi kun jumalasi on sen kasvaimen sinne alunperin laittanut, pahaa jeesustelua.

Fyysisessä maailmassa meillä pätee ihan muut lainalaisuudet. Zemppii Jani tohon, onneksi meillä on huippu lääketiede tukena.

En mä tommoista huutelisi kun jumalasi on sen kasvaimen sinne alunperin laittanut, pahaa jeesustelua.

Fyysisessä maailmassa meillä pätee ihan muut lainalaisuudet. Zemppii Jani tohon, onneksi meillä on huippu lääketiede tukena.
Kiitos Maik! Tyks yksi Suomen ehdottomasti parhaimpia paikkoja hoitaa syöpää. Kyl tästä noustaan vielä!

Ajattelen toisin. Mutta en halua viedä nyt offtopiciksi enempää, uskallan mikelle vielä vastata kun itse puutuit kommenttiini...

Jumala loi terveen hyvän ihmisen...
"Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää."

Hän hallitsee myös sairaudet, nyt ja aina. Ei ristiriitaa fyysiseen maailmaan.
- Tsemppiä Jani!

Jumala loi terveen hyvän ihmisen...
"Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää."

Hän hallitsee myös sairaudet, nyt ja aina. Ei ristiriitaa fyysiseen maailmaan.
- Tsemppiä Jani!
Sadisti paska se on mitä tätä maailmanmenoa katsoo. Siellä se sun partasuu katselee sormi perseessä kun pedofiilit painaa ja sä liputat iloisena semmoisen hullun puolesta. Joka kerta vituttaa kun jeesustelijat alkaa selittään ja lääketiede pelastaa, ei teidän satuolento.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom