Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti ei tosiaan mitään ikävää löydy ja mies saadaan taas kuntoon!Keuhkot kuvattiin muutama viikko sitten ja ne oli ok. Tosin ne kuvataan nyt uusiks ja muutkin paikat, ettei löydy etäpesäkkeitä.
Positiivisuutta sulta ei ainakaan tähän mennessä ole puuttunut ja toivottavasti sairaus ei sitä pääse koettelemaan.Eteenpäin mennään ja pysytään positiivisena!
En mä tommoista huutelisi kun jumalasi on sen kasvaimen sinne alunperin laittanut, pahaa jeesustelua.Itse olen saanut voimaa uskosta ja Jumala on auttanut minua, siunausta toivon sinunkin perheellesi, kaikella kunnioituksella!
Kiitos Maik! Tyks yksi Suomen ehdottomasti parhaimpia paikkoja hoitaa syöpää. Kyl tästä noustaan vielä!En mä tommoista huutelisi kun jumalasi on sen kasvaimen sinne alunperin laittanut, pahaa jeesustelua.
Fyysisessä maailmassa meillä pätee ihan muut lainalaisuudet. Zemppii Jani tohon, onneksi meillä on huippu lääketiede tukena.
En mä tommoista huutelisi kun jumalasi on sen kasvaimen sinne alunperin laittanut, pahaa jeesustelua.
Fyysisessä maailmassa meillä pätee ihan muut lainalaisuudet. Zemppii Jani tohon, onneksi meillä on huippu lääketiede tukena.
Sadisti paska se on mitä tätä maailmanmenoa katsoo. Siellä se sun partasuu katselee sormi perseessä kun pedofiilit painaa ja sä liputat iloisena semmoisen hullun puolesta. Joka kerta vituttaa kun jeesustelijat alkaa selittään ja lääketiede pelastaa, ei teidän satuolento.Jumala loi terveen hyvän ihmisen...
"Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää."
Hän hallitsee myös sairaudet, nyt ja aina. Ei ristiriitaa fyysiseen maailmaan.
- Tsemppiä Jani!