CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

Janin Facebookista poimittu :

"Kokeiltiin Allun kanssa montakos toistoa tulee penkistä kehonpainolla :D Video kuvattu 2 viikkoa kultsan jälkeen :) Samaten ensimmäinen food/snack episodi viittä vaille valmis. Editointi loppusuoralla ;)"

View: https://m.youtube.com/watch?v=FMWueq8jrJ0

Viimeksi muokattu:
13178702_1013520358696786_8310400807909982251_n.jpg

Heippa! Avataanpa tämä päivä parilla kalsarikuvalla:cool: Vaimo tuossa taustalla yrittää istuttaa kesäkukkia ja äijä vaan pullistelee :D
Mutta reversedieetti toimii, kuten kuvastakin näkee. Läskiä ei ole paljoa kerätty ja aineenvaihdunta vilkastuu päivä päivältä
:)

Nauttikaa ihmiset auringosta ja imekää siitä energiaa :) Se kantaa pitkälle!!

pernell03.JPG

Pisti heti myönteisellä tavalla silmiin Janin 100% puhdas ja täyden liikeradan leuanvetotekniikka. Aniharvoin näkee kenenkään vetävän leukoja noin huolellisesti. Joskus olen tehnyt putkeen leukoja ja tangolla kulmasoutua nyt Alfalla reenatessa, koska siellä ei ole alataljaa, eikä rintatuettua kulmasoutukonetta, mutta en kyllä noin pitkää giant settiä. :D Siihen sitten maastanosto lisäksi, niin kaipa sekin ihan ok selkäreeni jo on. Tuo Leaf Areenan sali näkyy olevan aika iso, ei taida ruuhkia pahemmin olla.

Pisti heti myönteisellä tavalla silmiin Janin 100% puhdas ja täyden liikeradan leuanvetotekniikka. Aniharvoin näkee kenenkään vetävän leukoja noin huolellisesti. Joskus olen tehnyt putkeen leukoja ja tangolla kulmasoutua nyt Alfalla reenatessa, koska siellä ei ole alataljaa, eikä rintatuettua kulmasoutukonetta, mutta en kyllä noin pitkää giant settiä. :D Siihen sitten maastanosto lisäksi, niin kaipa sekin ihan ok selkäreeni jo on. Tuo Leaf Areenan sali näkyy olevan aika iso, ei taida ruuhkia pahemmin olla.

Leaf Areena on itseasiassa jaettu kahteen isoon alueeseen, joista tämä videolla näkyvä on vain toinen. Treenataan yleensä noin klo 16 alkaen ja täytyy myöntää, että ruuhkaa ei vielä ole haitaksi asti ollut :)

Itse olen vasta Janin kanssa oppinut tekemään leuat niin, ettö ottaa kunnolla latseihin ja nyt se onkin yksin lempiliikkeistä selälle!

Lyhykäistä päivitystä taas:

Moikka! Treenit kulkee tosi hyvin, selkeästi kisoista palautuminen hyvällä mallilla :)
Kunto pidetään tosi rapeana ja tunnustellaan mitä kroppa sellaisesta meinaa :)
Reeniohjelmana tällä hetkellä Phat 4 ( Layne Nortonin ) settiin perustuva kokonaisuus. Tosin sitä on modattu isolla kädellä enempi bodaustyyppiseksi. Tulevaisuudessa vielä tiheämpää frekvenssiä luvassa, mutta kerron siitä enempi kun on ajankohtaista!

pernell03.JPG

Päivitystä Janilta.

" Heippa! Mahtava reeniviikko taas edessä ja aurinko paistattelee pilvettömältä taivaalta! Ei voisi viikko paremmin alkaa :) Viime sunnuntaina pääsin posehousumalliksi, kuvistakin tuli ihan jees vaikka kriittinen aina itsestäni olenkin :D Alkuun oli fiilis, että oon liian läski mainostamaan pöksyjä, mut maltillinen reversedieetti on pitäny kunnon tosi siistinä :) Valehtelematta paras off-kausi mitä mulla on ikinä ollu :)
Rasvaa kerätty kroppaan tosi vähän ja
Aineenvaihdunta pörrää jo hyvillä kierroksilla :) "

FB_IMG_1464064058028.jpg

Miten Jani seuraa kehitystä ?

"Terve! Mikä on teille paras kehityksen mittari? Monille se tuntuu olevan voima. Se on toki mittaustavoista se helpoin ja konkreettisin. Mutta jos tähtääkin vain lihasmasssaan... Muuttuu tilanne paljon vaikeammaksi. Toki löytyy mm. Inbody, rasvapihtejä jne jne :) Itse suosin kuitenkin kuvien ottamista. Samassa paikassa, samoissa valoissa just esim. pukkarissa. Kuvat vaikka kuukauden välein. Olkaa kriittisiä ja analysoikaa kehitystännne. Jos ei mitään tapahdu, niin jotain tarvitsee muuttaa ja säätää."

FB_IMG_1464666958791.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom