BB PRO James "Flex" Lewis

Meitä olis varmaan muutama, jotka haluttaisiin nähdä ainakin nyt Pakkiksen testoilijat ym. piikittäjät siinä tilanteessa kun kansakunnan lääkekaappi on ollut jostain tuntemattomasta syystä (vaikka sodan takia, aivan sama) joitakin kuukausia tyhjänä😁 Niitä vieroitusoireita pitäisi ehdottomasti päästä seuraamaan.
Ne toimis samoin kuin sinä nyt, eli nillittäis netissä jos jollain vielä sattuu olemaan lihaksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi te sen haluaisitte nähdä?
Hupina. Teston piikittäminen on säälittävää touhua. Näkyvien tulosten aikaan saaminen natuna taas kunnioitettavaa. On tietenkin niitäkin ihmisiä, jotka tarvitsee perustellusti testosteronihoitoa, jos elintapojen korjaaminenkaan ei tilannetta korjaa ja syynä on jokin sairaus tmv. Mutta en puhu heistä. Enkä myöskään puhu heistä, jotka on itse paskoneet oman tuotantonsa ja sen takia "tarvitsevat" hoitoa. Se, että jotku myrkyttää itteensä saadakseen näkyviä tuloksia ja mahdollisesti vähän enemmänkin näkyviä ei ole mitenkään minulta pois. Miksi sen pitäisi olla minulta pois, että voisin vasta sitten olla asiasta jotain mieltä. Myrkyttäkää vain, minä saan siitäkin hupia seuratessa vierestä. Sa kait tänne mielipiteitä kirjoittaa. Väärä keskustelualue kyllä siihen ja mun puolesta tämän saakin siirtää jonnekin sopivampaan, jos ylläpito katsoo tarpeelliseksi.

Hupina. Teston piikittäminen on säälittävää touhua. Näkyvien tulosten aikaan saaminen natuna taas kunnioitettavaa. On tietenkin niitäkin ihmisiä, jotka tarvitsee perustellusti testosteronihoitoa, jos elintapojen korjaaminenkaan ei tilannetta korjaa ja syynä on jokin sairaus tmv. Mutta en puhu heistä. Enkä myöskään puhu heistä, jotka on itse paskoneet oman tuotantonsa ja sen takia "tarvitsevat" hoitoa. Se, että jotku myrkyttää itteensä saadakseen näkyviä tuloksia ja mahdollisesti vähän enemmänkin näkyviä ei ole mitenkään minulta pois. Miksi sen pitäisi olla minulta pois, että voisin vasta sitten olla asiasta jotain mieltä. Myrkyttäkää vain, minä saan siitäkin hupia seuratessa vierestä. Sa kait tänne mielipiteitä kirjoittaa. Väärä keskustelualue kyllä siihen ja mun puolesta tämän saakin siirtää jonnekin sopivampaan, jos ylläpito katsoo tarpeelliseksi.
Juuh elikkä testolla saa ilmaiseks tuloksia. Näinhän se on.

Ehkä sitä laitetaan siks, että ois niin hyvä kun vaan itse olla voi.

Toki osa myös huvikseen, suodaan se niille myös

Miksi se on säälittävää, jos joku haluaa olla lihaksikkaampi kuin mihin natuna pääsi? En ymmärrä mikä siitä tekee säälittävää. Jos joku nainen haluaa isommat rinnat, ja päättää ottaa silikonit, onko se säälittävää? Jos joku haluaa olla lihaksikkaampi, eikä se satuta ketään eikä ole keneltäkään pois, niin mikä siinä niin säälittävää on. Eikö se ole pääasia että ihminen on onnellinen? Tottakai kaikilla on oikeus mielipiteeseen, ja kunnioitan sinun, yritän vain ymmärtää näkökantasi paremmin.

Miksi se on säälittävää, jos joku haluaa olla lihaksikkaampi kuin mihin natuna pääsi? En ymmärrä mikä siitä tekee säälittävää. Jos joku nainen haluaa isommat rinnat, ja päättää ottaa silikonit, onko se säälittävää? Jos joku haluaa olla lihaksikkaampi, eikä se satuta ketään eikä ole keneltäkään pois, niin mikä siinä niin säälittävää on. Eikö se ole pääasia että ihminen on onnellinen? Tottakai kaikilla on oikeus mielipiteeseen, ja kunnioitan sinun, yritän vain ymmärtää näkökantasi paremmin.
Se vaan ei ole rehellistä. Kuten sanoin, arvostan natutreenaajia ja kisaajia paljon. Olen itsekkin treenannut ja saanut aikaan selkeästi havaittavia tuloksia kropassani. Viime vuosina ei enää, laji vaihtui 8-vuotta sitten kamppailuun. En arvosta dopingaineiden käyttöä vaikka se sallittua olisikin. Toivottavasti ei tarvitsisi oikoa tahallisia väärinymmärtämisiä tai lähteä vänkäämään saivartelijoiden kanssa. Edelleenkin jokainen tehköön mitä lystää.

Se vaan ei ole rehellistä. Kuten sanoin, arvostan natutreenaajia ja kisaajia paljon. Olen itsekkin treenannut ja saanut aikaan selkeästi havaittavia tuloksia kropassani. Viime vuosina ei enää, laji vaihtui 8-vuotta sitten kamppailuun. En arvosta dopingaineiden käyttöä vaikka se sallittua olisikin. Toivottavasti ei tarvitsisi oikoa tahallisia väärinymmärtämisiä tai lähteä vänkäämään saivartelijoiden kanssa. Edelleenkin jokainen tehköön mitä lystää.
Ok. Sen toki ymmärrän, että jos esim kilpailee natuliiton kisoissa, ja käyttää yhtään mitään dopingainetta, niin se on vastenmielistä ja säälittävää, mutta omaksi iloksi, tai kilpaillakseen sarjoissa jossa se on "sallittua", niin oma kanta on että silloin ei ole mitenkään kusettanut / tilivelvollinen kenellekään, eikä silloin ole myöskään epärehellinen. Mutta tämä tästä aiheesta, kiitokset asiallisesta vastauksesta.

Itketkö kotona ku yleisurheilussakin huipulla doupataan. Ketään ei kiinnosta mitä sä oot saanu aikaseks 8 vuodessa. Toiset haluaa enemmän ku toiset ja haluttuun ei pääse todennäkösesti ilman apukeinoja

Viimeksi muokattu:
Tää on mun mielestä vähän sama ku jotku pärjää ylipäätään elämässä ja arjessa ilman lääkkeitä. Joku tarvii päivittäin lääkkeen, et pystyy ahdistukseltaan nousemaan sängystä ja toimimaan edes jollain tavalla normaalisti, toinen tarvii vastaavaa kolmekymppisenä pitämään verenpaineet hallinnassa, ettei päässä poksahda suoni tai pumppu leikkaa kiinni ennen eläkeikää jne. Osa pystyy valitsemaan lääkkeiden ja elintapojen välillä, osalle jaettu yksinkertaisesti paskat kortit alusta alkaen ja monella on kyseessä näiden kahden yhdistelmä.

En oo mikään ikäloppu, mutta oon selvinny (toistaiseksi) ilman mitään lääkityksiä ja se tuntuu itseisarvoisesti aika kivalta. Tää ei oo mitenkään looginen ajatus, mut mitä vähemmän oon riippuvainen jostain ulkoisista tekijöistä, sitä parempi. Epäloogista siks, että kaikki täällä on kiinni tavalla tai toisella yhteiskunnan tuotoksissa ja jonkinlainen omavaraisuus lienee mahdottomuus valtaosalle.

Yllä mainittujen asioiden takia tuntuu tosi oudolta, et joku haluaa lihaksien tai nostettujen painojen takia (jotkut olympiaurheilijat/nhl/jne. erikseen) sitoa itsensä omaehtoisesti terveydenhuoltoon ja apteekkiin (vielä pahempi, jos apteekki on ns. pimeältä puolelta) loppuelämäksi. Mitä nuoremapana aloitettu, sitä pidempi liitto. Varmasti nuo lääkkeet tuntuu hyvältä itsessään, mut niin tuntuu moni muukin asia. Ite käyttäisin rojurahat terapiaan, jos olis sellasia itsetunnon tai minäkuvan vääristymiä, jotka vaatis apua.

Disclaimer: hyväksyn ja suvaitsen erilaiset elämäntyylit ja harvoin toiseus aiheuttaa mielipahaa tai ahdistusta itelleni.

Yllä mainittujen asioiden takia tuntuu tosi oudolta, et joku haluaa lihaksien tai nostettujen painojen takia (jotkut olympiaurheilijat/nhl/jne. erikseen) sitoa itsensä omaehtoisesti terveydenhuoltoon ja apteekkiin (vielä pahempi, jos apteekki on ns. pimeältä puolelta) loppuelämäksi. Mitä nuoremapana aloitettu, sitä pidempi liitto. Varmasti nuo lääkkeet tuntuu hyvältä itsessään, mut niin tuntuu moni muukin asia. Ite käyttäisin rojurahat terapiaan, jos olis sellasia itsetunnon tai minäkuvan vääristymiä, jotka vaatis apua.

Enta jos kirjoituksesi ylla muutettaisiin tallaiseen muotoon:

Yllä mainittujen asioiden takia tuntuu tosi oudolta, et joku haluaa hetkellisen mielihyvan takia sitoa itsensä omaehtoisesti terveydenhuoltoon ja apteekkiin syomalla roskaruokaa, polttamalla tupakkaa ja juomalla alkoholia loppuelämäksi. Mitä nuoremapana aloitettu, sitä pidempi liitto. Varmasti nuo paheet tuntuu hyvältä itsessään, mut niin tuntuu moni muukin asia. Ite käyttäisin ne rahat terapiaan, jos olis sellasia itsetunnon tai minäkuvan vääristymiä, jotka vaatis apua.

Kuinka moni pilaa suomessa terveytensa horkalla? Muutama sata henkiloa? Enta lihavuudella, alkoholilla ja tupakan poltolla? Lienee sadoissa tuhansissa. Ero on valtava. Silti hormonien kayttaja otetaan silmatikuksi, jopa sanotaan etta heidan ongelmat aiheuttaa henkilokohtaista nautintoa. Kannattaa miettia omassa mielessaan se syy miksi juuri horkan kayttajat triggeroi vihan.

Kirjoituksesi oli ihan hyva, en sano tata tarkoittaakseni etta siina olisi mitaan vaarin. Mutta onhan se silti hassua etta esim. nykyaan liikalihavia ihmisia kehutaan rohkeiksi, kehopositiivisiksi ihmisiksi. Kasittamatonta! Voin vain kuvitella millainen alamoloo siita syntyisi jos sanoisin etta jonkun liikalihavan terveysongelmien seuraaminen antaa minulle hupia, kuten horkan kayttajien terveysongelmat viihdyttaa JariMikaelia.

Enta jos kirjoituksesi ylla muutettaisiin tallaiseen muotoon:

Yllä mainittujen asioiden takia tuntuu tosi oudolta, et joku haluaa hetkellisen mielihyvan takia sitoa itsensä omaehtoisesti terveydenhuoltoon ja apteekkiin syomalla roskaruokaa, polttamalla tupakkaa ja juomalla alkoholia loppuelämäksi. Mitä nuoremapana aloitettu, sitä pidempi liitto. Varmasti nuo paheet tuntuu hyvältä itsessään, mut niin tuntuu moni muukin asia. Ite käyttäisin ne rahat terapiaan, jos olis sellasia itsetunnon tai minäkuvan vääristymiä, jotka vaatis apua.

Kuinka moni pilaa suomessa terveytensa horkalla? Muutama sata henkiloa? Enta lihavuudella, alkoholilla ja tupakan poltolla? Lienee sadoissa tuhansissa. Ero on valtava. Silti hormonien kayttaja otetaan silmatikuksi, jopa sanotaan etta heidan ongelmat aiheuttaa henkilokohtaista nautintoa. Kannattaa miettia omassa mielessaan se syy miksi juuri horkan kayttajat triggeroi vihan.

Kirjoituksesi oli ihan hyva, en sano tata tarkoittaakseni etta siina olisi mitaan vaarin. Mutta onhan se silti hassua etta esim. nykyaan liikalihavia ihmisia kehutaan rohkeiksi, kehopositiivisiksi ihmisiksi. Kasittamatonta! Voin vain kuvitella millainen alamoloo siita syntyisi jos sanoisin etta jonkun liikalihavan terveysongelmien seuraaminen antaa minulle hupia, kuten horkan kayttajien terveysongelmat viihdyttaa JariMikaelia.

Jeps. Voi ryypätä, vetää huumeita, lihottaa ittensä norsuks tai pilata terveyden tupakalla mut voi vittu jos otat HORMOONEJA. Ja sitte jos saat niistä sivuvaikutuksia niin natut tanssii ringissä ja laulaa kumbayaa

Jeps. Voi ryypätä, vetää huumeita, lihottaa ittensä norsuks tai pilata terveyden tupakalla mut voi vittu jos otat HORMOONEJA. Ja sitte jos saat niistä sivuvaikutuksia niin natut tanssii ringissä ja laulaa kumbayaa
Jos vaarannat muiden tielläliikkujien hengen törkeällä ylinopeudella on se ok, korkeintaan olkapäitä kohautetaan. Vaan käytäppä hormooneja laillisesti olet surkein paska.

Olkaa pojat oikeasti varovaisia niiden aineiden kanssa. Ajatelkaa pitkällä tähtäimellä. Miehuus ei tule lihaksista ja turvonneesta päästä vaan aivan muista asioista. Lääkkeillä boostatuista lihaksista on monille mahdottomuus luopua. Etenkin jos miehenä oleminen on liiaksi ulkoisen olemuksen varaan rakennettu. Siinä vaiheessa viimeistään on terveys vakavassa vaarassa kun kroppa ei enää jaksaisi, mutta psyyke ei kestä ohenevia raajoja.

Olkaa pojat oikeasti varovaisia niiden aineiden kanssa. Ajatelkaa pitkällä tähtäimellä. Miehuus ei tule lihaksista ja turvonneesta päästä vaan aivan muista asioista. Lääkkeillä boostatuista lihaksista on monille mahdottomuus luopua. Etenkin jos miehenä oleminen on liiaksi ulkoisen olemuksen varaan rakennettu. Siinä vaiheessa viimeistään on terveys vakavassa vaarassa kun kroppa ei enää jaksaisi, mutta psyyke ei kestä ohenevia raajoja.
Nautitaan elämästä,kaikki lähetään,ennemmin tai myöhemmin.Kunhan nautitaan.

NIin, se miehuus tulee sohvalla sipsejä syömällä ja ryppäämällä kun muutkin ryyppää, sitten kuollaan alle 50 vuotiaana sydäriin kun oli niin vitun miehekkäät elintavat ja banaanikärpäsen testotasot. Vaihtoehtoisesti ostaa auton, jonka varaan rakentaa itsetunnon, jos sekään ei auta lihaskammoon ja peniskateuteen, niin hakataan vaimo, se vasta miehekästä onkin. Vittu mitä juttuja netissä saa lukea, sohvaperunat itkee bodareista joka läävässä.

JariMikael, oletan etta olet itse mielestasi miehekas koska koet etta sinulla on varaa kritisoida muitten miehekkyyskuvaa. Mita olet tehnyt itse omassa elamassasi saavuttaaksesi miehekkaan miehen statuksen?

Ei miehuutta tai miehisyyttä voi eikä tarvitse mitenkään rakentaa. Olet vain se mikä olet. Kannat vastuun sanomisistasi ja tekosistasi ja se on siinä. Virheitähän elämässä tulee, mutta miehuus ei tietenkään rakennu mistään ulkoisista vaikutelmista, esim. horkkahabat tai ns. päälle liimatusta asioista kuten Miken mainitsema peniksenjatkeena toimiva auto. Siis jokainen tehköön omalle kropalleen ihan mitä haluaa, mulle on oikeasti ihan sama. Kerroin vain mielipiteeni aineiden käytöstä (sillä sehän jokaisella on kaikesta, jos vain asioita miettii). Olen itsekin vuosia treenannut tosissani ja saanut ulkoisesti selkeästi havaittavia, näkyviä tuloksia eli olen ns. skenessä ja tiedän mitä salilla voi tehdä. Treenaaminen oli ensimmäinen asia autojen ohella, joka kiinnosti jo ala-aste ikäisenä. Siksi minulla on mielipide hormonien käytöstä ja toin sen nyt tässä keskustelussa esille. En ole pahoittanut mieltäni mistään koska minulle on aivan sama mitä jokainen tekee itselleen. Tuon mielensä pahoittaminen-argumentin tuominen keskusteluihin on nykyään suosittua kun eletään erilaisten mielensä pahoittamisten aikaa, mutta en itse kuulu näihin pahastujiin. Jokainen saa tehdä mitä haluaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom