BB PRO James "Flex" Lewis

Mun verenpaine on suoraan verrannollinen kehonpainoon, oli se sitten läskiä, lihasta tai nestettä, niin kun sinne 100kg menee, niin tuntee että paineet nousee. Siksi te ette nääkään mua milloinkaan kovinkaan isona, vaan aina siellä 90-95kg.
Itsellä sama homma. Vaikka olis kuivatetun ajokoiran rasvoissa/nesteissä, mutta kehon paino korkealla, niin verenpaineet nousee. Nyt 10 kiloa kevyempänä niin olo on ihan hullun paljon fressimpi, ja silti painoa edelleen se 110kg, vaikka lääkitys on ihan samoissa kuin ennen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laitetaas nyt itekin tähän vielä, että se luetun ymmärtäminen, kun lähtee jengillä vähän laukalle omissa mielikuvitukissa. Huvittavaa oli kyllä seurata, mutta paskapuheet sikseen. Kyllä täälläkin munkin juttuja lukeneet kuitenkin tietää kuka minäkin olen, niin en koe, että tarvitsee rautalangasta vääntää.

500 mg:n kutsuminen TRT:ksi on jarjetonta koska se on n. 10x natumaara. Kehonrakentajilla on ihme pakkomielle vahatella kaytettyja maaria, ikaankuin olisit jotenkin kova jatka kun kaytat vain "vahan".
Voi elämä näitä tietäjiä. Onko sulla omakohtaista kokemusta? Se vähän riippuu kamasta ja yksilöstä millon ne testot on linjassa. Voi tarttee yli 300mg viikossa että on edes viitteissä. Mutta toki, netissä kaikki tietää lääkkeistä vaikka ei olis koskaan edes koskenut. Natuilla on ihme pakkomielle lääkkeisiin ja muiden käyttöön, en tajua sitä.

Kuinka paljon testosteronin vaikutuksia on tutkittu nykypäivänä?Naisillekkin annetaan jos haluaa ollakkin "mies",ei testo kovin vaaralliselta kuullosta.
10 päivän välein lääkärin määrämä susta on ok,omatoiminen 7 päivän välein susta onkin sitten vakavaa roinaamista 😂

Niin ja Feroce siis itse naureskeli ja näytti heittomerkkejä sormillaan kun puhui tuosta 500mg "trt:stä", eli totesi ettei se ollut mikään korvaushoito, ja on tällä hetkellä lääkärin ohjeiden mukaisella annoksella.
En kyllä itsekään sano että millään trt:llä olisin kun 200mg /w menee testoa, arvot on snadisti yli viitteiden mutta mitä sitten. Muija Tyksissä töissä niin neljä kertaa vuodessa otatan kattavat tutkimukset että terveys on kunnossa. Itse todennut että tuollainen ~200mg on minulle sopiva annos. Kehitystä tulee salilla, libido hyvä, yleisesti helvetin hyvä fiilis eikä mitään sivareita. Mutta tuo että näiltä lähtisi automaattisesti kaikki lihat kun tiputtaa myrkyt trt tasolle on väärin. Voi sitä tietysti itselleen uskotella että kyllä minäkin jos vain vetäisin saman määrän myrkkyjä kun nuo Pro bodarit.

Voi elämä näitä tietäjiä. Onko sulla omakohtaista kokemusta? Se vähän riippuu kamasta ja yksilöstä millon ne testot on linjassa. Voi tarttee yli 300mg viikossa että on edes viitteissä. Mutta toki, netissä kaikki tietää lääkkeistä vaikka ei olis koskaan edes koskenut. Natuilla on ihme pakkomielle lääkkeisiin ja muiden käyttöön, en tajua sitä.

On omakohtaista kokemusta ja en ole natu ja olen itsekin vahatellyt omaa kayttoa. Onko 500 mg/viikko mielestasi korvaushoito? Ihan yksinkertainen kylla/ei kysymys. Eipa tule mieleen tapausta jossa laakari olisi maarannyt Jaskalle puoli grammaa testoa etta tasot saataisiin kuntoon.

On omakohtaista kokemusta ja en ole natu ja olen itsekin vahatellyt omaa kayttoa. Onko 500 mg/viikko mielestasi korvaushoito? Ihan yksinkertainen kylla/ei kysymys. Eipa tule mieleen tapausta jossa laakari olisi maarannyt Jaskalle puoli grammaa testoa etta tasot saataisiin kuntoon.
On jos sillä saadaan arvot viitteisiin. Tajuatko sanan korvaus? Korvataan puuttuva määrä synteettisellä ja sitten mitataan veriarvot. Jos ne on alle viitteiden, normaalin, lisätään määrää. Lääkärien määräykset on pelkkää paskaa Suomessa. Ensinnäkin on suunnattoman vaikeaa edes saada korvausta.

On jos sillä saadaan arvot viitteisiin. Tajuatko sanan korvaus?
Tajuan sanan korvaus. Tajuatko sina etta kenellekaan ei anneta 500mg korvaushoitona? Tyypillisesti annos on 60-200mg / viikko. Toki esim. jenkeissa voi menna klinikalle ja saada sen 500 mg laakarilta mutta silla ei ole mitaan tekemista tasojen palauttamisen kanssa.

Tajuan sanan korvaus. Tajuatko sina etta kenellekaan ei anneta 500mg korvaushoitona? Tyypillisesti annos on 60-200mg / viikko. Toki esim. jenkeissa voi menna klinikalle ja saada sen 500 mg laakarilta mutta silla ei ole mitaan tekemista tasojen palauttamisen kanssa.
Mutta sä et tajua että me ollaan yksilöitä. Mulla on nyt keskellä viitteitä testot ja se ei 250mg viikossa onnistunut, mutta sovitaan että sä tiedät kaikkien asiat.

Ala nyt iso mies uhriudu mitattomasta asiasta. Laita keissi jossa laakari on maarannyt 500mg korvaushoitoon niin nostan kaden ylos reilusti virheen merkiksi.

250mg mitä ug vai aitoa? Ug tavarat voi olla mitä vaan ja pitoisuus samate
Nimenomaan. Oikeutettu 500mg annos olisi mun mielesta laaketieteellisesti erittain harvinainen tapaus jota en itse ainakaan ikina ole nahnyt - ellei kyseessa ole joku jenkkiklinikka jossa laakari maaraa mita tahansa jos rahaa lyo tarpeeksi poytaan, mutta siina puhuu raha eika laaketiede. Kommenttini lahti siita etta Seth kutsui 500mg annosta TRT:ksi mutta pyorsi puheensa myohemmin. "Kaytan tosi vahan" mentaliteetti on todella yleista kehonrakennuksessa, haluaa sen myontaa tai ei. Menee samaan kategoriaan kun se etta kaikki sydan ja munuaisjutut on aina geneettisia vikoja kun ei haluta myontaa etta itse on tullut paskottua terveys pilalle. Toki joissain tapauksissa ne onkin mutta ei niin usein kun halutaan uskotella.

Nimenomaan. Oikeutettu 500mg annos olisi mun mielesta laaketieteellisesti erittain harvinainen tapaus jota en itse ainakaan ikina ole nahnyt - ellei kyseessa ole joku jenkkiklinikka jossa laakari maaraa mita tahansa jos rahaa lyo tarpeeksi poytaan, mutta siina puhuu raha eika laaketiede. Kommenttini lahti siita etta Seth kutsui 500mg annosta TRT:ksi mutta pyorsi puheensa myohemmin. "Kaytan tosi vahan" mentaliteetti on todella yleista kehonrakennuksessa, haluaa sen myontaa tai ei. Menee samaan kategoriaan kun se etta kaikki sydan ja munuaisjutut on aina geneettisia vikoja kun ei haluta myontaa etta itse on tullut paskottua terveys pilalle. Toki joissain tapauksissa ne onkin mutta ei niin usein kun halutaan uskotella.
Joo ja roinat tappaa nuorena, no tässä 47 vuotiaana odottelen tätä tietäjien totuutta. Kuuleppa siellä natuleirissä huudellaan aivan yhtä levottomia juttuja, ellei levottomampia. Kovasti halutaan uskotella, että kaikki kuolee nuorena, osa kyllä kuoleekin, mutta tottakai syy ei ole geneettinen perimä, koska natut ovat maailman kovimpia tietäjiä. Se miten yksinkertaisen typeriä ihmiset ovat, todistaa se, että tuolla on kovin iäkkäitä entisiä raskaan sarjan ukkoja edelleen hengissä, miten tämä on mahdollista kun kerran natut tietää että roinat tappaa nuorena. Niin, koska se geneettinen perimä ja altistuma on lopullinen syy kun lähtee aikaisin kuten esim Dallas. Osan kroppa kestää pidempään, osan ei. Ja kun 90 vuotias bodari kuolee, nämä vajaaälyiset natut ovat huutamassa että roinan syy.

Että turha huudella mitään mentaliteetista, se kiero mentaliteetti on niillä, jotka katsovat vierestä niitä jotka lääkkeitä käyttää.

Viimeksi muokattu:
Kyllä tossa Miken jutussa on vaan perää koska ite tän parinkymmenen vuoden aikana valitettavasti joutunut liian monesti huomaan tota viheliäistä asennetta tosi monella natulla kun dramatisoidaan roinaamista loputtomasti, ja varsinkin kieltäydytään myöntämästä että käytetyillä annoksilla, käyttäjien kokonaiselämäntavoilla tai geeneillä olisi vitunkaan merkitystä.
Toki on selvää et loppupäästä vuosia putoo lähes väkisinkin pois jos pidempi droppitausta takana mut eläkeikäsiä entisiä voimailun ja kehopuolen ukkoja on aika reilusti myös elossa ja suht terveinä ja useillä heillä EI ole kevyimmästä päästä nuo kuurit kuitenkaan olleet..

Öö. Tässä on nyt jollain ilmeisesti vaikeuksia hahmottaa, mitä riski ja riskin kasvaminen tarkoittaa. Voin kävellä silmät kiinni Mannerheimintien yli ja aivan hyvin selvitä vahingoittumatta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että se olisi vaaratonta.

Jos tuhat ihmistä tekee näin, osa heistä jää auton alle vaikka minä en olisikaan jäänyt. Lisäksi mitä useammin itse ylitän Mannerheimintien silmät kiinni, sitä todennäköisemmin juuri minulle käy huonosti.

Öö. Tässä on nyt jollain ilmeisesti vaikeuksia hahmottaa, mitä riski ja riskin kasvaminen tarkoittaa. Voin kävellä silmät kiinni Mannerheimintien yli ja aivan hyvin selvitä vahingoittumatta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että se olisi vaaratonta.

Jos tuhat ihmistä tekee näin, osa heistä jää auton alle vaikka minä en olisikaan jäänyt. Lisäksi mitä useammin itse ylitän Mannerheimintien silmät kiinni, sitä todennäköisemmin juuri minulle käy huonosti.
Tähän natu väittää että jokainen joka kävelee kadun yli, jää auton alle. Siinä se ero jota et sinäkään ymmärrä.

Kuka niin on väittänyt ja missä?
Sun viesti voisi olla mistä tahansa. Kun tarpeeksi ihmisiä juo vettä, joku saa siitä oireita. Spekulointia, turhaa. Kyse on siitä, että naturaaleilla on yleensä patologinen perverssio muiden lääkkeiden käytöstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom