BB PRO James "Flex" Lewis

Tuo on kyllä ihan absurdi ajatus, että naturaaleilla olisi "yleensä" joku perversio roinaajien lääkeaineisiin. Maailman väestöstä +99,9 % on naturaaleja ja väitän että näistä kymmeniä prosentteja, kenties jopa yli puolet ei edes tiedä, mitä hormonit ovat.

Jotain Intian, Bangladeshin tai Afrikan kehitysmaiden lapsia ei varmastikaan länsimaisten kehonrakentajien lääkitykset kiinnosta yhtään, jos nyt sattuisivat tietämään mitä kehonrakennus on. Ja heitä on maailman naturaaleista jo merkittävä osuus. Ja ihan länsimaissakaan suurinta osaa ihmisistä asia ei kiinnosta millään tavalla. Kunhan nyt ovat panneet merkille, että tuollaistakin hommaa on ja että Arnold kuulemma harrasti sitä.

Siitä että eri lääkeaineiden käyttö lisää riskiä monenlaisiin haittavaikutuksiin, on kyllä olemassa selvää näyttöä. Ja tietysti on niin että jotkut lääkkeet ovat vaarallisempia kuin toiset ja isot määrät vaarallisempia kuin pienet, tämähän on selvä asia. Samoin jotkut ihmiset ovat alttiimpia haittavaikutuksille kuin toiset ja on hyvin hankalaa etukäteen tietää, mihin ryhmään itse kuuluu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on kyllä ihan absurdi ajatus, että naturaaleilla olisi "yleensä" joku perversio roinaajien lääkeaineisiin. Maailman väestöstä +99,9 % on naturaaleja ja väitän että näistä kymmeniä prosentteja, kenties jopa yli puolet ei edes tiedä, mitä hormonit ovat.
Nyt puhutaan skenestä, ei mistään vitun kukkakauppiaasta. Skenessä natut ova pahimpia puhumaan lääkkeistä, osa niin sekaisin, että vaativat kaikkia kisaajia kertomaan asiasta. Niin paljon se niitä kiinnostaa.

Social icon Dan Bilzerian decides to take on a shoulder workout from Flex Lewis and quickly finds out how tough it can get with the champ.

Flex Lewis and the gang discuss the events since Episode 1's release, Doug being injury-prone, Flex & Ali raising two kids, thank yous, and more!

Mutta sä et tajua että me ollaan yksilöitä. Mulla on nyt keskellä viitteitä testot ja se ei 250mg viikossa onnistunut, mutta sovitaan että sä tiedät kaikkien asiat.
Tuon ikäisellä ukolla ei testojen kuulukaan olla enää viitteiden keskellä jotta ovat normaalilla tasolla.

Kyllä arvot jo riittää että viiterajojen sisällä vaikka olisi alarajoilla.

Mutta sinä itse haluat että ne on siellä ylempänä niin lyöt sitten enempi. Etkö mukamas 250mg /viikossa päässyt viiterajojen arvoihin 😁 ?

Miksi ihmeessä jonkun miehen pitäisi tyytyä siihen et testot on nipin napin viitteissä? Siihen kun ei kuole edelleenkään jos testot on viitteiden yläpäässä/jopa sen yli :) nää teston vastustajat on aina yhtä veikeitä tapauksia juttuineen :D

Miksi ihmeessä jonkun miehen pitäisi tyytyä siihen et testot on nipin napin viitteissä? Siihen kun ei kuole edelleenkään jos testot on viitteiden yläpäässä/jopa sen yli :) nää teston vastustajat on aina yhtä veikeitä tapauksia juttuineen :D
Saahan sitä kukin lyödä niin paljon kuin haluaa. Mutta kyllä sillä normaalilla annostuksella pääsee viitearvoihin kuka vain.

Saahan sitä kukin lyödä niin paljon kuin haluaa. Mutta kyllä sillä normaalilla annostuksella pääsee viitearvoihin kuka vain.
Mikä on normaali annostus? 10-14pv?

Mulla vaadittiin pitkään 1ml/7pv tikkaamista että meni arvot ns. normaaliksi lääkärin mielestä. Vuosien varrella sitten voinut harventaa 1ml/9pv.

Mutta olen tämmönen super non-responder joka saa vain sivarit ja ei niitä hyötyjä niinkään.

Mikä on normaali annostus? 10-14pv?

Mulla vaadittiin pitkään 1ml/7pv tikkaamista että meni arvot ns. normaaliksi lääkärin mielestä. Vuosien varrella sitten voinut harventaa 1ml/9pv.

Mutta olen tämmönen super non-responder joka saa vain sivarit ja ei niitä hyötyjä niinkään.
Tässä se onkin yksi seikka minkä jotkut lääkärit ottaa huomioon, mutta kaikki itseään trt-kuurilla pitävät eivät. Eli ne sivuvaikutukset. Moni mittaa vain testot, ja kun ne ovat viitteissä niin kaikki on hyvin, eli trt toimii. Mutta koska reagoimme niin eri tavalla, esiintyy myös haittoja eri tavalla, muustakin kuin teston puutteesta. Testo vain yksi asia mitä ihmisestä mitataan.

On varmasti ihmisiä joilla testoarvoja ei saada pelkällä testolla viitteisiin, koska toiset mitattavat arvot saattaa hyppiä silmille jo ennen sitä. Silloin joko päädytään pitämään testot alarajalla tai otetaan käyttöön myös muita lääkkeitä että saadaan testot viitteiden puoliväliin. Itse en ole varma kannattaako syödä paljon muita lääkkeitä tuon takia, jos miettii terveyttä kokonaisuutena.

Ja itsellä käytössä omatoiminen trt, eli ihan samaa kikkailua tässä harrastetaan vaikka jeesustelenkin aiheesta :sneaky:

Paljon lääkärist ja iästä kiinni. Esim sairaalanlääkäri oli sitä mieltä että yksi nebido 14 viikon välein, maksimi 10 viikon välein. Yksityinen lääkäri, 6 viikon välein. Se että päästään siihen 12-13 ei tarkoita että se riittäisi. Tällä hetkellä minulla 28. Olen itse vähän kikkaillut esim lisännyt 500mg/viikko omatoimisesti mutta en hyödy siitä muuten kuin salilla. Haitoista en tiedä jos verrataan esim 200mg vs 500mg viikkoon mutta hemoglobiinin kanssa VOI tulla ongelmia jopa pienillä määrillä. Itse asiassa olen ollut tyytyväinen tähän asti. Aikaiseimpia salituloksia voi unohtaa mutta kuitenkin jaksaa treenata

Paljon lääkärist ja iästä kiinni. Esim sairaalanlääkäri oli sitä mieltä että yksi nebido 14 viikon välein, maksimi 10 viikon välein. Yksityinen lääkäri, 6 viikon välein. Se että päästään siihen 12-13 ei tarkoita että se riittäisi. Tällä hetkellä minulla 28. Olen itse vähän kikkaillut esim lisännyt 500mg/viikko omatoimisesti mutta en hyödy siitä muuten kuin salilla. Haitoista en tiedä jos verrataan esim 200mg vs 500mg viikkoon mutta hemoglobiinin kanssa VOI tulla ongelmia jopa pienillä määrillä. Itse asiassa olen ollut tyytyväinen tähän asti. Aikaiseimpia salituloksia voi unohtaa mutta kuitenkin jaksaa treenata
Lääkäreissä tietysti eroa kuten missä tahansa muussakin. Ja täällä Pakkiksella helposti verrataan salilla koettuun kokemukseen trt-hoidon toimivuutta, vaikka se ei periaatteessa liity siihen mitenkään. Ei liity sinuun Bådieinari mitenkään, mutta kunhan yleistin. Ei minullekaan tule tästä trt-hoidosta mitään haittoja, mitkä voisi verikokein todeta. Mutta osalla ilmenee esimerkiksi hemoissa, maksassa, eturauhasessa ja jopa verenpaineessa pelkkä trt-annostus, jos koitetaan pitää arvot puolessa välissä viitteitä.

Meitä olis varmaan muutama, jotka haluttaisiin nähdä ainakin nyt Pakkiksen testoilijat ym. piikittäjät siinä tilanteessa kun kansakunnan lääkekaappi on ollut jostain tuntemattomasta syystä (vaikka sodan takia, aivan sama) joitakin kuukausia tyhjänä😁 Niitä vieroitusoireita pitäisi ehdottomasti päästä seuraamaan.

Meitä olis varmaan muutama, jotka haluttaisiin nähdä ainakin nyt Pakkiksen testoilijat ym. piikittäjät siinä tilanteessa kun kansakunnan lääkekaappi on ollut jostain tuntemattomasta syystä (vaikka sodan takia, aivan sama) joitakin kuukausia tyhjänä😁 Niitä vieroitusoireita pitäisi ehdottomasti päästä seuraamaan.
Miksi te sen haluaisitte nähdä?

Tyhjennetään pällilääkkeistä apteekit ja katotaa sitte millasta vointia porukalla pukkaa

Tyhjennetään pällilääkkeistä apteekit ja katotaa sitte millasta vointia porukalla pukkaa

Juu luulen että tulisi vähän jännempiä viekkareita kun jäisi skitsofrenia, ssri ynnä muut lääkkeet saamatta..
En kyllä oikein hiffaa mikä tuossa teston käyttämisessä ei käyttäviä nyppii tai miten se heidän elämäänsä liikuttaa. Ja juu, itse lyönyt monta vuotta 200-250mg testoa viikkoon, joskus muutakin mutta viime vuodet näin. Riittää mulle saamaan kehitystä salilla, pysyy rasvattomampana, jaksaa paremmin reenit ja duunit, mieliala parempi, libido hyvä ja veriarvot kaikin puolin hyvät, lääkärin mukaan nelikymppisenä parikymppisen terveydentila. En oikein koe että olisi järkevämpää palata siihen missä omat arvot oli natuna viitteiden sisällä aivan juuri ja juuri, vaikka liikuin, söin todella tarkasti, en dokannut tai polttanut. Silti vaan vitutti ja töissä käyminenkin tuntu raskaalta, salillakaan ei kummemmin kehittynyt ja libido ja potenssi oli heikohko. Arvot oli viitteissä tosiaan niin viralliseen korvaushoitoon en päässyt, tosin tästä 10 vuotta aikaa, niin uskon että nykyään se olisi helpompaa, kun asia ollut enemmän esillä. Omalla kohdalla kyllä pelkkiä positiivisia kokemuksia, ja en oikein ymmärrä mitä joku saisi siitä että näkisi että testo nyt maailmasta loppuisi ja joutuisin palaamaan lähtötilanteeseen, tai todennäköisesti siitä huonompaan jamaan? Ei mulle ainakaan tule parempi olo jos jollain on paska olla.

Suositut

Back
Ylös Bottom