Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä, että jos jonkun miehisyys rakentuu vain isoihin lihaksiin ja kulkuvälineeseen, niin on kyllä itsetunto aika heikoilla kantimilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh miksei testoa käyttävä voi mennä näillä samoilla eväillä?Ei miehuutta tai miehisyyttä voi eikä tarvitse mitenkään rakentaa. Olet vain se mikä olet. Kannat vastuun sanomisistasi ja tekosistasi ja se on siinä.
Kun ajatellaan ihan peruslukemilla, niin mitä välii tollakaan on kellekään? Miksi muiden itsetunto liikauttaa ketään? MItä välii oikeesti? Jos joku on onnellinen noin, niin olkoot, ketä se pitäis vaivata? Ihmisillä on liikaa aikaa ajatella mitä muut tekee ja nähdä sitten itsensä parempana.Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä, että jos jonkun miehisyys rakentuu vain isoihin lihaksiin ja kulkuvälineeseen, niin on kyllä itsetunto aika heikoilla kantimilla.
Flexihän oli parhaimmillaan ihan älyttömässä kunnossa. Todellakin potentiaalia olis avoimeen ollut.Nyt kun Hadi voitti 2022 Olympian, niin aloin miettimään miten Flex ois pärjännyt avoimessa sarjassa esimerkiksi tänä vuonna. Hadi ja Flex olivat 2017 Asian Grand Prixissa vastakkain jolloin Flex voitti Hadin. Toki kuvien perusteella ei ehkä ollut niin ansaittu voitto, ja moni muukin oli sitä mieltä että Hadin ois pitänyt silloin voittaa. Flex ei todellakaan ollut niissä kisoissa parhaimmillaan. Mää luulen että jos Flex ois rauhassa alkanut rakentaa lihasmassaa avointa sarjaa varten, niin olisi hyvinkin voinut tänä vuonna voittaa Olympian avoimen sarjan.